Դպրոցներում ինչպես պետք է գործի միավորային գնահատումը՝ այս կիսամյակից սկսած. Ժաննա Անդրեասյան

Լուրեր

10.12.2025 | 21:00
Վարչապետը չի ուզում օտար հատուկ ծառայությանը ենթարկվող կաթողիկոս․ նա և ԱԱԾ-ն տիրապետում են փաստերի. Սրբուհի Գալյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 20:48
Խաղաղության Նոբելյան մրցանակի վենեսուելացի դափնեկիրը չի մասնակցել մրցանակաբաշխությանը
10.12.2025 | 20:39
Հայաստան–Հունաստան հարաբերությունների խորացման նոր հնարավորություններ. Դավիթ Կարապետյանի հանդիպումը Լուկաս Ցուկալիսի հետ
10.12.2025 | 20:30
«Փաշինյանն ապօրինի միջամտում է». ՀԿ-ները դատապարտում են եկեղեցու հետ կապված վարչապետի քայլերը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 20:23
Ադրբեջանն ու ՆԱՏՕ-ն համատեղ զորավարժությունների մասին փաստաթուղթ են ստորագրել
10.12.2025 | 20:21
Կառավարությունը նախաձեռնում է համալիր լուծումներ Երևանի խցանումների հաղթահարման համար. տեղի է ունեցել աշխատանքային խմբի առաջին նիստը
10.12.2025 | 20:14
Կառուցենք աշխարհ, որտեղ մարդու իրավունքները կյանքի են կոչվում յուրաքանչյուր օր՝ յուրաքանչյուրի կողմից. ԵՄ բարձր ներկայացուցիչ
10.12.2025 | 20:00
Վարչապետի ասածը՝ սրանք օտարերկրյա գործակալներ են, դեռ ճշմարտությունը չէ՛․ պարտվում ես չարի դեմ պայքարելով չար մեթոդներով․ Դավիթ Ամիրյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 19:52
Վեդիի ջրամբարի կառուցումը գրեթե ավարտված է. դոնոր կազմակերպությունը և Ջրային կոմիտեն համատեղ այց են կատարել
10.12.2025 | 19:45
Գևորգ եպիսկոպոս Սարոյանին վերագրվող ձայնագրության հետքերով․ ինչու AntiCor-ը հերքեց իր իսկ պնդումը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 19:37
«2026» թիվը կդրվի հրապարակի շատրվանների հարակից տարածքում․ ավելի քան 18 միլիոն դրամ՝ Դիլիջանի ամանորյա զարդարանքի համար
10.12.2025 | 19:23
Ադրբեջանում օտարերկրյա հատուկ ծառայությունների հանձնարարությամբ ծանր հանցագործություններ կատարելու մեջ կասկածվողներ են կալանավորվել
10.12.2025 | 19:10
Ինչքան շահույթ են ստացել ապահովագրական ընկերությունները
10.12.2025 | 19:00
Հատուկ ծառայությունները հանցանքով են բացահայտում հանցանքը, անընդունելի՛ է․ կոչ եմ անում ՀԱԵ բարեփոխողներին՝ բարեփոխվեք․ Արմեն Մարտիրոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 18:50
Ալավերդիից դեպի «Սանահին» թաղամաս և Ակներ տանող ճանապարհը ժամանակավորապես կփակվի
Բոլորը

Դպրոցներին են ուղարկվել 2021-2022 ուսումնական տարվա երկրորդ կիսամյակում գնահատման նոր մեթոդական ցուցումները։ Քանի որ ծնողների հետաքրքրությունը մեծ էր, պարզաբանեմ, թե ինչ է փոխվել և ինչպես պետք է գործի միավորային գնահատումը՝ այս կիսամյակից սկսած. ֆեյսբուքի իր էջում գրել է ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

«Կիսամյակային գրավոր աշխատանքները դուրս են եկել, միավորային գնահատումն իրականացվելու է հետևյալ ձևերով.

● բանավոր հարցում,
● գործնական աշխատանք,
● նախագծային աշխատանք,
● թեմատիկ աշխատանքներ,
● ամփոփիչ աշխատանք (բացառիկ դեպքերում)։

Մեկ կիսամյակում բանավոր հարցման, գործնական, նախագծային և թեմատիկ աշխատանքների քանակը որոշում է ուսումնական հաստատությունը:

«Արվեստ», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Ֆիզիկական կուլտուրա», «ՆԶՊ», «Տեխնոլոգիա» և «Հասարակագիտություն», «Գրականություն», «Պատմություն» առարկաների դեպքում թեմատիկ աշխատանքները կարող են իրականացվել նաև գործնական աշխատանքի կամ նախագծային աշխատանքի ձևով՝ հիմնվելով հաստատության առարկայական մասնախմբի եզրակացության վրա, մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ։
✅Թեմատիկ աշխատանքները՝ գրավոր, իսկ «Արվեստ», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Ֆիզիկական կուլտուրա», «ՆԶՊ», «Տեխնոլոգիա» և «Հասարակագիտություն», «Գրականություն», «Պատմություն» առարկաների դեպքում գրավոր և գործնական կամ նախագծային աշխատանքի ձևով իրականացնելու անհնարինության դեպքում թեմատիկ աշխատանքները իրականացվում են բանավոր՝ աշխատանքի ամբողջ ընթացքը տեսաձայնագրելու պայմանով:

Բնագիտական առարկաների լաբորատորիաների առկայության դեպքում բնագիտական առարկաների գործնական աշխատանքները կարող են ներառել նաև փորձարարական բաղադրիչ՝ հիմնվելով հաստատության առարկայական մասնախմբի եզրակացության վրա, մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ։

Աշակերտի կիսամյակային գնահատականը բոլոր առարկաներից ձևավորվում է հետևյալ կերպ.
1. որոշվում է կիսամյակի ընթացքում միավորային գնահատման բոլոր տեսակներից աշակերտի ստացած գնահատականների միջին թվաբանականը և այն մոտարկվում է ամբողջ թվով:
2. Ստացված ամբողջ թիվը կլինի աշակերտի կիսամյակային գնահատականը:
3. Եթե 12-րդ դասարանում տվյալ ուսումնական առարկայի ուսումնասիրությունն ավարտվում է 1-ին կիսամյակում, ապա այդ առարկայի տարեկան գնահատական համարվում է առաջին կիսամյակի կիսամյակային գնահատականը:
4. Սովորողի տարեկան գնահատականը նրա ստացած երկու կիսամյակային գնահատականների միջին թվաբանականն է: Եթե ստացվածն ամբողջ թիվ չէ, ապա այն մոտարկվում է ամբողջ թվով։

Գործնական և թեմատիկ աշխատանքից բացակայած սովորողն այն կարող է հանձնել մինչև տվյալ կիսամյակի ամփոփումը: Այդ աշխատանքներից սովորողի բացակա լինելը նշելու համար գրվում է «բ» տառը։ Հանձնած աշխատանքի թվանշանը նշանակվում է հանձնման օրը: Եթե աշակերտը չի հանձնել թեմատիկ և գործնական աշխատանքների առնվազն կեսը, ապա մինչ կիսամյակի ավարտը հանձնում է ամփոփիչ աշխատանք բաց թողած թեմաների մասով և նրա կիսամյակային գնահատականը ձևավորվում է գնահատման բոլոր տեսակներից ստացած գնահատականների միջին թվաբանականով, որը մոտարկվում է ամբողջ թվով: Ամփոփիչ աշխատանքից բացակայելու դեպքում այն գնահատվում է «0» միավոր»,- գրել է նա: