Երբ պարտականությունները կատարելու համար պաշտոնյան սպասում է հանձնարարականի

Լուրեր

22.11.2024 | 15:15
Քաղաքապետարանը  չի թույլատրում լուսաբանել վարչության պետերի մրցույթը՝ խախտելով հրապարակայնության սկզբունքը
22.11.2024 | 15:07
Քննարկվել է անդրազգային հանցավորության դեմ պայքարում համագործակցությունը
22.11.2024 | 15:04
Զեյնալյանը մանդատը վայր է դնում, Լուկաշենկոն խոսել է 3-րդ համաշխարհային պատերազմից․ ԼՈՒՐԵՐ
22.11.2024 | 14:54
Թրամփը ԱՄՆ գլխավոր դատախազի պաշտոնում առաջադրել է իր փաստաբան Փեմ Բոնդիի թեկնածությունը
22.11.2024 | 14:41
Բաքուն ՀՀ-ի հետ սահմանազատված գյուղերում հսկման տեսախցիկներ է տեղադրել
22.11.2024 | 14:28
Գևորգ Պապոյանն ընդունել է ՀՀ-ում Նիդերլանդների դեսպանին
22.11.2024 | 14:15
Եղանակը կցրտի․ առաջիկա օրերին բարձրադիր շրջաններում ձյուն է սպասվում
22.11.2024 | 14:03
Բաքուն COP29-ի շրջանակներում «Ադրբեջանական  Երևան» միջոցառում է անցկացնելու
22.11.2024 | 13:51
Արդարադատության փոխնախարարի ԺՊ Արմենուհի Հարությունյանն ազատվել է զբաղեցրած պաշտոնից
22.11.2024 | 13:45
Ավինյանի կարգադրությամբ՝ շուրջ 2 միլիոն դրամ կհատկացվի «Ավետիս» ՀԿ-ին
22.11.2024 | 13:34
Ուկրաինայի Գերագույն Ռադան չեղարկել է այսօրվա նիստը հարձակման սպառնալիքի պատճառով
22.11.2024 | 13:23
Շների վրա կրակած տղամարդը ներկայացել է Արթիկի բաժին
22.11.2024 | 13:10
Երանոս գյուղում ոռոգման ջրատար ցանց է կառուցվում
22.11.2024 | 12:57
Կուրսկի շրջանում ուկրաինական հարվածի հետևանքով ԿԺԴՀ բանակի գեներալ է վիրավորվել.WSJ
22.11.2024 | 12:44
Հունաստանում ՀՀ դեսպանը հանդես է եկել «Հայաստանի անվտանգային միջավայրն այսօր» թեմայով դասախոսությամբ
Բոլորը

10 հանձնարարական, որոնք վարչապետին չեն սազում

 

ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը պաշտոնավարման  9 ամիսների ընթացքում անցկացրել է կառավարության 40  նիստ և տվել մոտ 150 հանձնարարական: Միակ նիստը, որի ժամանակ վարչապետը հանձնարարական չի տվել, 2016թ. նոյեմբերի 24-ն էր: Եկել էր կարևոր որոշում փոխանցելու:

Վարչապետի հանձնարարականներն այնքան առատ են, որ ամեն անգամ զարմանում ենք, թե ինչպես են կառավարության ղեկավարն ու օգնականներն այդքան առաջադրանք մտածում: Ընդ որում, որքան շատ են լինում վարչապետի հանձնարարականները, այդքան  դժվար է դառնում հետևել դրանց կատարման ընթացքին: Հին հանձնարարականների կատարման ընթացքի մասին հարցադրումները կանխելու լավագույն ձևը նոր հանձնարարականների տարափն է. կարծես թե՝ Կարեն Կարապետյանը հենց այս մարտավարությամբ է առաջ շարժվում:

Եվ այնուհանդերձ՝ վարչապետի 150 հանձնարարականների շարքում շատ են այնպիսիք, որոնք  չպետք է հասնեին երկրի կառավարության ղեկավարի մակարդակ, այլ պետք է տրվեին և իրականացվեին ավելի ցածր օղակների պաշտոնյաների կողմից:

Ներկայացնենք այդպիսի 10 հանձնարարական:

Սկսենք ամենաթարմ հանձնարարականից:

Հունիսի 8-ին Կառավարության ղեկավարն ասաց, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանում տաքսի ծառայությունների որակն ակնհայտորեն չի համապատասխանում անհրաժեշտ ստանդարտներին և նորմատիվային պահանջներին։

Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարին հանձնարարեց 1-շաբաթյա ժամկետում իրականացնել «Զվարթնոց» օդանավակայանում տաքսի ծառայություններ մատուցողների հետ պրոֆիլակտիկ աշխատանքներ, բացել երթուղի Երևանի կենտրոնից Զվարթնոց: Նախարարն էլ անմիջապես այցելեց օդանավակայան, բռնեցին իրավախախտ տաքսիստներին, արձանագրություն կազմեցին, հայտնաբերեցին, որ թանկ է սպասարկումը: 5 օր անց, արդեն, բացվեց Երևանի կենտրոնից մինչև օդանավակայան երթուղի: Դա, անշուշտ, ողջունելի է, սակայն արդյոք մի ամբողջ պետության վարչապետը պետք է  զբաղվեր  11.3 կիլոմետր հատվածում մեկ երթուղի ստեղծելու հարցով: Մանավանդ, որ հենց դրա համար խոշոր հաստիքներ կան նշված նախարարությունում և Երևանի քաղաքապետարանում:

Հունիսի 1-ին  վարչապետը հանձնարարեց մտածել քաղաքացիների և տուրիստների գեղագիտական բավարարվածության մասին: Տարակուսելի է, մի՞թե  պարտադիր է, որ դա անելու համար մշակույթի, տարածքային կառավարման և զարգացման, սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարները, մարզպետները, Զբոսաշրջության պետական կոմիտեի նախագահը, Երևանի քաղաքապետը ստանային հատուկ հանձնարարական:

Չնայած և՛ բնապահպանության, և՛ գյուղատնտեսության նախարարությունները վերահսկում են անտառները և ամեն տարի հանդես գալիս հաշվետվություններով, այնուամենայնիվ, անտառները նոսրանում են, իսկ խնդիրների լուծման համար շատ կարևոր բան էր պակասում՝ հանձնարարական, որն էլ տրվեց վարչապետի կողմից՝ ապրիլի 27-ին:

Հայաստանում աղքատությունն ու գործազրկությունը,  արտագաղթը շարունակում են մնալ բարձր մակարդակի վրա, դրանց հետ մեկտեղ մեծանում է հիվանդների թիվը, և մարդիկ դեղատներ են այցելում ավելի  հաճախ: Պարզվում է, սակայն, որ ամբողջ երկրով մեկ, բացի Երևանի կենտրոնից, 24-ժամյա դեղատների խնդիր կա, որն առողջապահության նախարարը չի կարողանում կարգավորել: Եվ դարձյալ՝ անհրաժեշտ էր վարչապետի մայիսի 18-ի հանձնարարականը:

Հայաստանի պաշտոնյաներից միայն Կարեն Կարապետյանն է նկատել, որ երկիրն աղբի մեջ է ու որոշել  անհաշտ պայքար մղել աղբի դեմ: Մայիսի 4-ին տրված հանձնարարականում նա խոստացավ, որ տասն օր անց երկիրն այլ ռեժիմում է լինելու:

Մայրաքաղաքի բազմաբնակարան շենքերը կառավարող համատիրությունները, որ ընտրություններում սովորաբար ակտիվ ներգրավված են ձայներ ապահովելու գործին, պարզվում է, որ մյուս ժամանակներում նույն եռանդով բնակչի կողքին չեն: Համատիրությունների աշխատանքից իր դժգոհությունը  վարչապետը հայտնեց մարտի 23-ին:Սա  քաղաքապետի մակարդակով լուծելու հարց է, բայց  վերստին՝ դառնում է վարչապետի հանձնարարականի թեմա:  

9 փետրվարի. վարչապետը դժգոհ է, որ ֆիզիկական կուլտուրան դպրոցներում մասսայական չէ: Եվ քանի որ կրթության ու գիտության, սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարությունները մի կողմ են քաշվել, ստիպված ինքն է անցել ազգին սպորտսմեն դարձնելու գործին:

Տարիներ շարունակ Հայաստանի գյուղական բնակավայրերում տրանսպորտային խնդիրը մնում է չլուծված, կան բազմաթիվ գյուղեր, որոնք առհասարակ չունեն հանրային տրանսպորտ: Ընդամենը մեկ ամիս պաշտոնավարող վարչապետը  նկատում է դա և հոկտեմբերի 20-ին հանձնարարական տալիս:Սա ընդամենը քաղաքապետ-գյուղապետ մակարդակով լուծվող հարց է, ծայրահեղ դեպքում՝ մարզպետ: Բայց հարցն այս փուլերն անցել է, շրջանցել պատասխանատու նախարարներին ու հասել վարչապետին:

Պաշտոնավարման երկրորդ ամսում ՝անցած նոյեմբերի 10-ին  վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հանձնարարեց բազմաբնակարան շենքերում և նրանց անմիջական հարևանությամբ գործող գիշերային ակումբների ու նման զվարճանքի օբյեկտների գործունեությունը կանոնակարգելու, անհրաժեշտության դեպքում այլ վայրեր տեղափոխելու նպատակով ներկայացնել օրենսդրական առաջարկություններ՝ ողջամիտ ժամկետներում:

Տնտեսական զարգացման և ներդրումների, Տարածքային կառավարման ու զարգացման նախարարները, Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահն ու համայնքային ղեկավարները, ամենայն հավանականությամբ, լավ չեն կատարել հանձնարարականը, քանի որ այդ ակումբները դեռևս նույն վայրերում նույն ծառայությունն են մատուցում: Կամ էլ, գուցե, «ողջամիտ ժամկետ» ասածը չի սպառվել:

Յուրաքանչյուր հանձնարարական նշանակում է այդ ոլորտի պաշտոնյայի աշխատանքի թերացում, որոնց համար որևէ մեկը պատասխան չի տվել: Ուստի և վարչապետի գործունեության ոլորտն այնպես է փոխվել ժամանակի ընթացքում, որ նա դարձել է մանր հարցեր լուծող պաշտոնյա:

 

Սևակ Հակոբյան