Երբ պարտականությունները կատարելու համար պաշտոնյան սպասում է հանձնարարականի

Լուրեր

12.12.2025 | 23:31
Պուտինի օգնականը չի բացառել պատերազմի ավարտից հետո Դոնբասի ապառազմականացումը
12.12.2025 | 23:18
Լրագրողները նույնականացրել են Ուկրաինայի դեմ պատերազմում զոհված ավելի քան 155,000 ռուս զինծառայողների անունները
12.12.2025 | 23:06
Հայտնաբերվել է զինծառայող Սմբատ Կիրակոսյանի դին՝ հրազենային վնասվածքով․ ՊՆ
12.12.2025 | 23:01
Եվրամիությունն անժամկետ սառեցրել է Ռուսաստանի ակտիվները․ AP
12.12.2025 | 22:49
Ալեն Սիմոնյանը 1 օրում պատգամավորներին և ԱԺ աշխատակցիներին պարգաևատրելու 2 կագադրություն է ստորագրել
12.12.2025 | 22:31
Ադրբեջանի պատվիրակությունը ստուգում է անցկացրել Սոթքի հանքավայրի ադրբեջանական հատվածում
12.12.2025 | 22:12
Այրվել է ավտոմեքենա. կա տուժած
12.12.2025 | 21:56
Ադրբեջանցի ակտիվիստները դիմել են Եվրախորհրդարանի նախագահին՝ երկրում մարդու իրավունքների վատթարացման, բռնաճնշումների հարցով
12.12.2025 | 21:38
Դեպի վիզաների ազատականացում․ Հայաստանը Եվրոպոլում կապի սպա կնշանակի
12.12.2025 | 21:13
Երևանի զինանշանի ու դրոշի գույները կդառնան ավելի «խաղաղ». նախագիծն ավագանու նիստի օրակարգում է
12.12.2025 | 21:05
Տեղի է ունեցել Սահմանադրական բարեփոխումների խորհրդի հերթական նիստը
12.12.2025 | 21:00
ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ. Կբացվի՞ ՀՀ-Ադրբեջան սահմանը. բանակցվում է Բաքվից նավթի գնումը. ի՞նչ նոր զարգացում սպասել․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.12.2025 | 20:53
Արարատ Միրզոյանը հանդիպել է Հայաստանում հավատարմագրված ԵՄ և անդամ երկրների դեսպանների հետ
12.12.2025 | 20:45
Առողջության «գինը»․ որքան են պահելու ձեր աշխատավարձից. ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
12.12.2025 | 20:41
Իրանը վճռական է Ռուսաստանի հետ գործընկերային համաձայնագիրը կատարելու հարցում. Փեզեշքիանը՝ Պուտինին
Բոլորը

10 հանձնարարական, որոնք վարչապետին չեն սազում

 

ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը պաշտոնավարման  9 ամիսների ընթացքում անցկացրել է կառավարության 40  նիստ և տվել մոտ 150 հանձնարարական: Միակ նիստը, որի ժամանակ վարչապետը հանձնարարական չի տվել, 2016թ. նոյեմբերի 24-ն էր: Եկել էր կարևոր որոշում փոխանցելու:

Վարչապետի հանձնարարականներն այնքան առատ են, որ ամեն անգամ զարմանում ենք, թե ինչպես են կառավարության ղեկավարն ու օգնականներն այդքան առաջադրանք մտածում: Ընդ որում, որքան շատ են լինում վարչապետի հանձնարարականները, այդքան  դժվար է դառնում հետևել դրանց կատարման ընթացքին: Հին հանձնարարականների կատարման ընթացքի մասին հարցադրումները կանխելու լավագույն ձևը նոր հանձնարարականների տարափն է. կարծես թե՝ Կարեն Կարապետյանը հենց այս մարտավարությամբ է առաջ շարժվում:

Եվ այնուհանդերձ՝ վարչապետի 150 հանձնարարականների շարքում շատ են այնպիսիք, որոնք  չպետք է հասնեին երկրի կառավարության ղեկավարի մակարդակ, այլ պետք է տրվեին և իրականացվեին ավելի ցածր օղակների պաշտոնյաների կողմից:

Ներկայացնենք այդպիսի 10 հանձնարարական:

Սկսենք ամենաթարմ հանձնարարականից:

Հունիսի 8-ին Կառավարության ղեկավարն ասաց, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանում տաքսի ծառայությունների որակն ակնհայտորեն չի համապատասխանում անհրաժեշտ ստանդարտներին և նորմատիվային պահանջներին։

Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարին հանձնարարեց 1-շաբաթյա ժամկետում իրականացնել «Զվարթնոց» օդանավակայանում տաքսի ծառայություններ մատուցողների հետ պրոֆիլակտիկ աշխատանքներ, բացել երթուղի Երևանի կենտրոնից Զվարթնոց: Նախարարն էլ անմիջապես այցելեց օդանավակայան, բռնեցին իրավախախտ տաքսիստներին, արձանագրություն կազմեցին, հայտնաբերեցին, որ թանկ է սպասարկումը: 5 օր անց, արդեն, բացվեց Երևանի կենտրոնից մինչև օդանավակայան երթուղի: Դա, անշուշտ, ողջունելի է, սակայն արդյոք մի ամբողջ պետության վարչապետը պետք է  զբաղվեր  11.3 կիլոմետր հատվածում մեկ երթուղի ստեղծելու հարցով: Մանավանդ, որ հենց դրա համար խոշոր հաստիքներ կան նշված նախարարությունում և Երևանի քաղաքապետարանում:

Հունիսի 1-ին  վարչապետը հանձնարարեց մտածել քաղաքացիների և տուրիստների գեղագիտական բավարարվածության մասին: Տարակուսելի է, մի՞թե  պարտադիր է, որ դա անելու համար մշակույթի, տարածքային կառավարման և զարգացման, սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարները, մարզպետները, Զբոսաշրջության պետական կոմիտեի նախագահը, Երևանի քաղաքապետը ստանային հատուկ հանձնարարական:

Չնայած և՛ բնապահպանության, և՛ գյուղատնտեսության նախարարությունները վերահսկում են անտառները և ամեն տարի հանդես գալիս հաշվետվություններով, այնուամենայնիվ, անտառները նոսրանում են, իսկ խնդիրների լուծման համար շատ կարևոր բան էր պակասում՝ հանձնարարական, որն էլ տրվեց վարչապետի կողմից՝ ապրիլի 27-ին:

Հայաստանում աղքատությունն ու գործազրկությունը,  արտագաղթը շարունակում են մնալ բարձր մակարդակի վրա, դրանց հետ մեկտեղ մեծանում է հիվանդների թիվը, և մարդիկ դեղատներ են այցելում ավելի  հաճախ: Պարզվում է, սակայն, որ ամբողջ երկրով մեկ, բացի Երևանի կենտրոնից, 24-ժամյա դեղատների խնդիր կա, որն առողջապահության նախարարը չի կարողանում կարգավորել: Եվ դարձյալ՝ անհրաժեշտ էր վարչապետի մայիսի 18-ի հանձնարարականը:

Հայաստանի պաշտոնյաներից միայն Կարեն Կարապետյանն է նկատել, որ երկիրն աղբի մեջ է ու որոշել  անհաշտ պայքար մղել աղբի դեմ: Մայիսի 4-ին տրված հանձնարարականում նա խոստացավ, որ տասն օր անց երկիրն այլ ռեժիմում է լինելու:

Մայրաքաղաքի բազմաբնակարան շենքերը կառավարող համատիրությունները, որ ընտրություններում սովորաբար ակտիվ ներգրավված են ձայներ ապահովելու գործին, պարզվում է, որ մյուս ժամանակներում նույն եռանդով բնակչի կողքին չեն: Համատիրությունների աշխատանքից իր դժգոհությունը  վարչապետը հայտնեց մարտի 23-ին:Սա  քաղաքապետի մակարդակով լուծելու հարց է, բայց  վերստին՝ դառնում է վարչապետի հանձնարարականի թեմա:  

9 փետրվարի. վարչապետը դժգոհ է, որ ֆիզիկական կուլտուրան դպրոցներում մասսայական չէ: Եվ քանի որ կրթության ու գիտության, սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարությունները մի կողմ են քաշվել, ստիպված ինքն է անցել ազգին սպորտսմեն դարձնելու գործին:

Տարիներ շարունակ Հայաստանի գյուղական բնակավայրերում տրանսպորտային խնդիրը մնում է չլուծված, կան բազմաթիվ գյուղեր, որոնք առհասարակ չունեն հանրային տրանսպորտ: Ընդամենը մեկ ամիս պաշտոնավարող վարչապետը  նկատում է դա և հոկտեմբերի 20-ին հանձնարարական տալիս:Սա ընդամենը քաղաքապետ-գյուղապետ մակարդակով լուծվող հարց է, ծայրահեղ դեպքում՝ մարզպետ: Բայց հարցն այս փուլերն անցել է, շրջանցել պատասխանատու նախարարներին ու հասել վարչապետին:

Պաշտոնավարման երկրորդ ամսում ՝անցած նոյեմբերի 10-ին  վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հանձնարարեց բազմաբնակարան շենքերում և նրանց անմիջական հարևանությամբ գործող գիշերային ակումբների ու նման զվարճանքի օբյեկտների գործունեությունը կանոնակարգելու, անհրաժեշտության դեպքում այլ վայրեր տեղափոխելու նպատակով ներկայացնել օրենսդրական առաջարկություններ՝ ողջամիտ ժամկետներում:

Տնտեսական զարգացման և ներդրումների, Տարածքային կառավարման ու զարգացման նախարարները, Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահն ու համայնքային ղեկավարները, ամենայն հավանականությամբ, լավ չեն կատարել հանձնարարականը, քանի որ այդ ակումբները դեռևս նույն վայրերում նույն ծառայությունն են մատուցում: Կամ էլ, գուցե, «ողջամիտ ժամկետ» ասածը չի սպառվել:

Յուրաքանչյուր հանձնարարական նշանակում է այդ ոլորտի պաշտոնյայի աշխատանքի թերացում, որոնց համար որևէ մեկը պատասխան չի տվել: Ուստի և վարչապետի գործունեության ոլորտն այնպես է փոխվել ժամանակի ընթացքում, որ նա դարձել է մանր հարցեր լուծող պաշտոնյա:

 

Սևակ Հակոբյան