Չգնահատվելը աշակերտներին թևեր կտա, թե՞ կզրկի մոտիվացիայից. նոր նախագիծը՝ տարակուսանքի առիթ․ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.01.2025 | 11:47
Մենք անընդհատ սխալվելու ենք. Փաշինյանը` կտրուկ փոփոխություններով արդյունքի հասնելու մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 11:40
Երևանը ողջունում է Գազայում հրադադարի մասին համաձայնագիրը․ ՀՀ ԱԳՆ
16.01.2025 | 11:36
ՌԴ սահմանապահը կարող է օդանավակայանից կամ սահմանից հետ ուղարկել մարդուն․ Տաթևիկ Բեժանյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 11:33
Մեծ Բրիտանիայի վարչապետն առաջին անգամ Կիև է այցելել
16.01.2025 | 11:22
Ծիծեռնակաբերդի խճուղի 5 հասցեում տեղակայված մարզահամալիրը կծառայի որպես հավաքականների մարզման կենտրոն
16.01.2025 | 11:13
«ՌԴ-ի կոշտ միգրացիոն քաղաքականությունը. ի՞նչ է սպասվում հայ աշխատանքային միգրանտներին». ՈՒՂԻՂ
16.01.2025 | 11:11
Այս տարի ՀՀ դեսպանություն կբացվի Հունգարիայում և Հունգարիայի դեսպանություն՝ ՀՀ-ում. ԱԳ փոխնախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 11:05
ԶՈՒ ԳՇ պետ Էդվարդ Ասրյանը Բրյուսելում մասնակցում է ՆԱՏՕ-ի ռազմական կոմիտեի նիստին
16.01.2025 | 11:00
Կառավարության նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
16.01.2025 | 10:53
Փաշինյանը կմասնակցի Դավոսում կայանալիք տնտեսական ֆորումին․ Ալիևը ևս մասնակիցների ցանկում է
16.01.2025 | 10:42
Սպասվում է ԵՄ դիվանագիտության ղեկավար Կայա Կալլասի այցը ՀՀ. ԱԳ փոխնախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 10:27
Վլադիմիր Գասպարյանի թիկնազորի նախկին պետ Արշակ Հակոբյանն արդարացվել է․ Դատախազությունը բողոք կներկայացնի
16.01.2025 | 10:19
Նոր նշանակումներ ու զբաղեցրած պաշտոնից ազատում՝ Կառավարությունում
16.01.2025 | 10:08
Հրդեհ Պարույր Սևակ թաղամասում՝ ավտոպահեստամասերի խանութում
16.01.2025 | 09:53
«Հայաստան-ԵՄ ռազմավարական գործընկերության խթանումը Վիշեգրադյան քառյակի փորձի հիման վրա». ՈՒՂԻՂ
Բոլորը

Կրթության նախարարությունն առաջարկում է հաստատել հանրակրթության նոր պետական չափորոշիչը: Օրերս ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը գործադիր մարմնի նիստին ներկայացրեց նախագիծը, որով առաջարկվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել` սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից՝ էապես կարևորելով ուսուցանող (ձևավորող) գնահատումը:

Այն հանգամանքը, որ մինչև 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակը երեխաները չեն գնահատվելու, դպրոցականների և ծնողների շրջանում տարակարծությունների առիթ է տվել:

Կրթության իրավունքի հետազոտող, առարկայական չափորոշիչների մշակման խմբի խորհրդատու-փորձագետ Գոհարիկ Տիգրանյանը շեշտում է՝ այս փոփոխությամբ առավել կկարևորվի սովորելու գործընթացը, ոչ թե բարձր գնահատական ստանալու նպատակը: Ընդգծում է՝ այս կերպ աշակերտն իրեն կզգա կրթական պրոցեսի կենտրոնում. ինքն ավելի կարժևորվի, քան գնահատականը: Աշակերտներին կտրվեն ոչ թե գնահատականներ, այլ որակական բնութագրեր՝թերթիկներ, որտեղ կներկայացվեն նրանց ձեռքբերումներն ու բացթողումները:

Փորձագետի խոսքով՝ կվերանա աշակերտների միջև արհեստական մրցակցությունը: Ըստ նրա՝ նոր իրավիճակում ուսուցիչները նախ պետք է վերապատրաստվեն՝ տարբեր մեթոդների տիրապետելու համար, երկրորդ՝ նրանց հարկավոր է խթանել՝ հավելյալ աշխատանքի դիմաց՝ հավելյալ վճարով:

Նոր նախագծի վերաբերյալ ուսուցիչների տեսակետները ևս տարբեր են: Մի մասը կարծում է, որ փոփոխությունն ամենևին էլ ի նպաստ աշակերտի չէ, մյուս մասը` հակառակը: Առարկայական չափորոշիչների մշակման խմբի խորհրդատուն այդ կարծիքին չէ. նրա համոզմամբ՝չգնահատվելըչի կարող աշակերտների մոտիվացիայի վրա բացասական ազդեցություն ունենալ:

Հավելենք, որ բացասական կամ անբավարար միավորային շեմից հրաժարվելու արդյունքում նախատեսվում է ունենալ առավել արդարացի գնահատում։ «Հատկապես հաշվի առնելով հանրակրթության ներառականությունը՝ կվերացվի երկտարեցիության երևույթը, որը նպաստում է սովորողների առանձին խմբի պիտակավորմանը և սոցիալական մեկուսացմանը, այլ ոչ թե աջակցում նրանց խնդիրների կարգավորմանը»,- նշված է նախագծում:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Աննա Բաբաջանյան