Ինչ կարգով կարելի է աջ ղեկով ավտոմեքենա ներմուծել Հայաստան. ՊԵԿ-ը մանրամասներ է հաղորդում

Լուրեր

17.11.2024 | 17:39
Ալիևն ԱՄՆ կոնգրեսականների հետ հանդիպմանը դժգոհել է ՀՀ Սահմանադրությունից
17.11.2024 | 16:37
Գործադիրը խորհրդարան է ներկայացրել փաթեթ՝ հիմքում դնելով բարձր տեխնոլոգիական ոլորտի աջակցությունը․ ԱԺ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.11.2024 | 15:32
Աղվանի-Տաթև ավտոճանապարհին բեռնատարները մերկասառույցի պատճառով չեն կարողացել շարունակել ընթացքը
17.11.2024 | 15:00
Չինաստանում ուսանողը քոլեջում հարձակում է գործել․ սպանվել է 8 մարդ
17.11.2024 | 14:19
Նոյեմբերի 18-ի երեկոյան ժամերին և 19-ին սպասվում է կարճատև անձրև
17.11.2024 | 13:38
Շախմատի Եվրոպայի անհատական առաջնություն․ հայ շախմատիստները պայքարում են մեդալների համար
17.11.2024 | 13:26
Ակադեմիական միջավայրի ձեր այսօրը ուղղակիորեն պայմանավորում է ձեր վաղվա անելիքը․ նախարարի շնորհավորանքը
17.11.2024 | 12:54
ՄԻՊ աշխատակազմի Լոռու մարզային ստորաբաժանումը հյուրընկալել է ուսանողների
17.11.2024 | 12:09
Միսս Տիեզերք 2024-ի հաղթող է դարձել Դանիայի ներկայացուցիչը
17.11.2024 | 11:44
Եթե ՀՀ-ն չի ցանկանում մասնակցել COP29-ին, ուրեմն որոշակի խնդիրներ ունի «կանաչ օրակարգի» հետ․ Հաջիև
17.11.2024 | 11:16
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 17-ի դրությամբ
17.11.2024 | 10:45
Դեսպան Տոլմաջյանն ու Բրիժիտ Մակրոնը մտքեր են փոխանակել Հարավային Կովկասում իրավիճակի վերաբերյալ
17.11.2024 | 10:29
Միսաք Մեծարենցի անվան թիվ 146 հիմնական դպրոցում գործարկվելու է էլեկտրական շչակ
17.11.2024 | 10:13
Զինծառայողներն օգտվում են քաղաքային տրանսպորտի բոլոր տեսակներից անվճար երթևեկելու իրավունքից. Կոստանյան
17.11.2024 | 10:07
«Մեղրու սար» կոչվող հատվածում, Քաջարան քաղաքում, Սիսիանի և Գորիսի տարածաշրջաններում ձյուն է տեղում
Բոլորը

Աջ ղեկով տրանսպորտային միջոցները Հայաստան կարելի է ներմուծել մաքսային 2 ընթացակարգով` «Վերամշակում՝ մաքսային տարածքում» և «Վերամշակում՝ ներքին սպառման համար»։ Այս մասին հայտարարություն է տարածել Պետեկամուտների կոմիտեի մամուլի ծառայությունը։

Առաջինի դեպքում ներմուծողը պետք է դիմումին կից ներկայացնի նաև ղեկի տեղափոխման ծառայությունների մատուցման պայմանագիրն ու համապատասխան ծախսերի հաշվարկը։ Ընդ որում, այդ դեպքում թույլտվությունը կարելի է ստանալ թե՛ մինչև մաքսային տարանցումը, թե՛ դրանից հետո։

Թույլտվությունը ստանալուց հետո էլ ներկրողը պետք է հայտարարագիր ներկայացնի, և միայն դրանից հետո մաքսատանը կիրականացվի բացթողումը։

Ի դեպ, այս դեպքում ղեկի փոփոխությունից հետո էլ ներկրողը պետք է ներկայացնի արդեն է «Բացթողում՝ ներքին սպառման համար» մաքսային ընթացակարգով ապրանքային հայտարարագիր:

Իսկ երկրորդ` «Վերամշակում՝ ներքին սպառման համար» մաքսային ընթացակարգով ներմուծելու դեպքում ավտոմեքենաներն առայժմ կմաքսազերծվեն 2019 թ–ի դրույքաչափերով, եթե հայտարարատուն վստահ է, որ աջ ղեկի փոփոխությունը կարող է իրականացնել հայտարարագրի գրանցման օրվանից սկսած 30 օրվա ընթացքում:

Այս ընթացակարգի դեպքում ևս ներմուծողը պետք է ներկայացնի մաքսային նախնական հայտարարագիր, դիմում, դիմումին կից`ղեկի տեղափոխման վերաբերյալ ծառայությունների մատուցման պայմանագիր և հաշվարկ։

Եթե ներկրողը չհասցնի ավտոմեքենայի ղեկը տեղափոխել ու ավարտել մաքսային ձևակերպումները 30 օրվա ընթացքում, ապա ավտոմեքենան կմաքսազերծվի 2020 թվականին գործող մաքսատուրքի նոր դրույքաչափերով։

Հիշեցնենք` 2018 թվականի սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր տևած բանակցությունների ընթացքում ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունում քննարկվում էր աջ ղեկով ավտոմեքենաները Հայաստան ներկրելու հարցը։

2018 թվականի ապրիլի 1-ին ուժի մեջ մտավ աջ ղեկով մեքենաներ ներմուծելու արգելքը, և ներմուծողները նախարարության հետ քննարկում էին խնդրի լուծման տարբերակները։ Այդ ժամանակահատվածում «Ղեկը աջ» նախաձեռնության անդամներն ու մասնավոր ներմուծողները պարբերաբար բողոքի ակցիաներ էին անցկացնում։ Իսկ իրավիճակից ելք գտնելու հարցում հուսալքված ներկրողները բառացիորեն շուրջ 800 ավտոմեքենա էին թողել հայ–վրացական սահմանին` արգելափակելով անցակետի աշխատանքը։ Մշակված փոխզիջման հիման վրա որոշվեց աջ ղեկով ավտոմեքենաները, որոնք ձեռք էին բերվել մինչև 2018 թ.–ի դեկտեմբերի 30–ը, Հայաստան բերել մինչև 2019 թ.–ի մայիսի 1–ը` առանց ղեկը փոխելու։

Դեկտեմբերի 5-ին կառավարությունը որոշեց թույլ տալ, որ աջ ղեկով ավտոմեքենաները ներմուծվեն Հայաստան` պայմանով , որ ղեկի տեղափոխումն իրականացվի ՀՀ տարածքում, մինչ ավտոմեքենայի շահագործումը։

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը որոշումը մեկնաբանեց նրանով, որ երբ ՀՀ կառավարությունն ընդհանրապես արգելել էր աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենաների ներկրումը, ՀՀ քաղաքացիները ստիպված Վրաստանի տարածքում տեղափոխում էին ղեկը, դրա համար այդ երկրի տարածքում մեծ գումարներ ծախսում ու նոր ներկրում Հայաստան` որպես ձախակողմյան ղեկով ավտոմեքենա։