X-ի վերածված Twitter-ի նոր ապրանքանիշը կարող է իրավական խնդիրներ առաջացնել
Քաղաքականություն
25.07.2023 | 15:20Միլիարդատեր Իլոն Մասկի որոշումը՝ Twitter-ը X-ով վերանվանելու մասին, կարող է իրավական առումով բարդ լինել. ընկերությունները, այդ թվում՝ Meta-ն (META.O) և Microsoft-ը (MSFT.O), արդեն ունեն նույն ապրանքանիշի նկատմամբ մտավոր սեփականության իրավունքներ, գրում է Reuters-ը։
Համաձայն ԱՄՆ ապրանքանիշերի տվյալների բազայի` X-ի հետ կապված կան ավելի քան 900 ապրանքանիշեր: Դրանցից մի քանիսը պատկանում են այնպիսի խոշոր կորպորացիաների, ինչպիսիք են Meta-ն, Microsoft-ը, Exxon Mobil-ը և Xerox-ը: Մյուսները պատկանում են փոքր և միջին ձեռնարկությունների, ոչ առևտրային կազմակերպությունների և նույնիսկ անհատների: Օրինակ` X-ը կանացի հագուստի ապրանքանիշի անուն է, ինչպես նաև Macy’s-ում հաճախորդների խրախուսման ծրագիր:
Սա նշանակում է, որ Twitter-ը կարող է բախվել ապրանքանիշի սեփականատերերի հայցերի, ովքեր կարող են պնդել, որ նոր անվանումը խախտում է իրենց իրավունքները կամ սպառողների մոտ շփոթություն է առաջացնում: