X-ի վերածված Twitter-ի նոր ապրանքանիշը կարող է իրավական խնդիրներ առաջացնել

Լուրեր

24.11.2024 | 21:00
«Կանաչ» հիմնադրամներից շատերն այնքան էլ կանաչ չեն. ապաքաղաքական զրույց Ինգա Զարաֆյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 20:47
Իսրայելի ավիահարվածների հետևանքով Լիբանանում կան տասնյակ զոհեր և հարյուրավոր վիրավորներ
24.11.2024 | 19:08
ՃՏՊ Դիմիտրով գյուղի մոտ. 3 անձ տեղափոխվել է հիվանդանոց
24.11.2024 | 18:04
Թբիլիսիում կանայք երթ են անցկացնում․ պահանջում են Բիձինա Իվանիշվիլիի հրաժարականը
24.11.2024 | 17:00
Ֆրանսիայի Բրոն համայնքում Մեղրի քաղաքի պուրակ է բացվել
24.11.2024 | 16:07
1 մլրդ դրամ՝ Երևանի ու մարզերի թատրոնների, համերգային դահլիճների, նվագախմբերի համար գույք, տեխնիկա գնելու համար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 15:26
Ուկրաինան կարող է ավարտել պատերազմը 2025-ին․ Զելենսկին սպասում է Թրամփի առաջարկներին
24.11.2024 | 14:02
Ավտոմեքենայի դուռը փակվել է, 1-ամյա երեխան մնացել է ներսում․ օգնել են փրկարարները
24.11.2024 | 13:40
Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 6-10 աստիճանով
24.11.2024 | 13:22
ՏԿԵ նորանշանակ նախարարն ընտրվել է ՔՊ Արմավիրի տարածքային կազմակերպության խորհրդի նախագահ
24.11.2024 | 12:41
Օտարերկրյա ԶԼՄ-ներում շարունակում են զետեղվել սպառազինության ձեռքբերման մասին կեղծ հրապարակումներ․ ՊՆ
24.11.2024 | 12:19
Ռումինիայում նախագահական ընտրություններ են
24.11.2024 | 11:53
Մխիթարյանն սկսել է ինքնակենսագրական գիրք գրել
24.11.2024 | 11:12
Ռուբլու փոխարժեքը շարունակում է իջնել
24.11.2024 | 10:32
Այս տարի Ավանում 14,000 քմ բակային տարածքներ ազատել ենք ավտոտնակներից և անօրինական շինություններից. Ավինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Միլիարդատեր Իլոն Մասկի որոշումը՝ Twitter-ը X-ով վերանվանելու մասին, կարող է իրավական առումով բարդ լինել. ընկերությունները, այդ թվում՝ Meta-ն (META.O) և Microsoft-ը (MSFT.O), արդեն ունեն նույն ապրանքանիշի նկատմամբ մտավոր սեփականության իրավունքներ, գրում է Reuters-ը։

Համաձայն ԱՄՆ ապրանքանիշերի տվյալների բազայի` X-ի հետ կապված կան ավելի քան 900 ապրանքանիշեր: Դրանցից մի քանիսը պատկանում են այնպիսի խոշոր կորպորացիաների, ինչպիսիք են Meta-ն, Microsoft-ը, Exxon Mobil-ը և Xerox-ը: Մյուսները պատկանում են փոքր և միջին ձեռնարկությունների, ոչ առևտրային կազմակերպությունների և նույնիսկ անհատների: Օրինակ` X-ը կանացի հագուստի ապրանքանիշի անուն է, ինչպես նաև Macy’s-ում հաճախորդների խրախուսման ծրագիր:

Սա նշանակում է, որ Twitter-ը կարող է բախվել ապրանքանիշի սեփականատերերի հայցերի, ովքեր կարող են պնդել, որ նոր անվանումը խախտում է իրենց իրավունքները կամ սպառողների մոտ շփոթություն է առաջացնում: