ՀՀ բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի զարգացման հայեցակարգի նախագիծը կներկայացվի նաև բուհերին

Լուրեր

19.11.2024 | 12:45
ՌԴ-ն ուկրաինական Սումիի մարզում ԱԹՍ-ով հանրակացարանի է հարվածել․ զոհեր և վիրավորներ կան
19.11.2024 | 12:36
Փաշինյանից «sms» չեմ ստացել, մենք հերթական ընտրություններին ենք պատրաստվում. Փամբուխչյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 12:28
Փաշինյանի նոր կերպարը․ վարչապետը փոխել է ֆեյսբուքյան էջի գլխավոր լուսանկարն ու ետնանկարը
19.11.2024 | 12:19
Բաքուն արձագանքել է ԵԽ-ի՝ ԼՂ-ից տեղահանված հայերի վերադարձի համար պայմաններ ստեղծելու կոչին
19.11.2024 | 12:16
Մեզ հաջողվել է առաջին անգամ ոլորտում գրանցել գիտաշխատողների թվի ավելացում․ ԿԳՄՍ նախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 12:07
Հաագայի դատարանը ժամանակ է տվել Երևանին ու Բաքվին, Թբիլիսիում ուժի գործադրմամբ ցրել են ցույցը․ ԼՈՒՐԵՐ
19.11.2024 | 12:05
Սահմանեք ավելի ճոխ՝ 2000 դրամանոց սակագին, երևանցիներին էլ ասեք՝ զեղչ եք անում․ Մանուկյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 11:56
Պիտի տեսնենք` ինչ ստորագրություններ է հավաքել. Փամբուխչյանը` Մարությանի նախաձեռնության մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 11:45
Հայտնաբերվել է 7 հետախուզվող
19.11.2024 | 11:33
Երևանի ավագանին նոր անդամ ունի
19.11.2024 | 11:25
Թբիլիսիում ընդդիմությունը պատրաստվում է վերսկսել բողոքի ցույցերը դրանք ցրելուց հետո
19.11.2024 | 11:19
Նախադրյալ չկա մտածելու, որ տոմսային համակարգը պատրաստ չի լինելու հունվարի 1-ին․ Գրիգորյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 11:18
«Գիտության և տեխնոլոգիայի դերը ՀՀ անվտանգության ամրապնդման և տնտեսության զարգացման գործում». ՈՒՂԻՂ
19.11.2024 | 11:08
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Մոնակոյի պետնախարարին
19.11.2024 | 11:05
Հարկային օրենսգրքում լրացումների և փոփոխությունների թեմայով խորհրդարանական լսումներ. ՈՒՂԻՂ
Բոլորը

Հայաստանում դոկտորական կրթության զարգացման համար հայեցակարգային ուղղությունների և լուծումների առաջադրման նպատակով ստեղծվել են հինգ աշխատանքային խմբեր, որոնց աշխատանքները բաժանվել են հետևյալ ուղղություններով՝ բարձրագույն կրթության երրորդ մակարդակի ընդունելություն, կրթության և հետազոտության կազմակերպում, աստիճանաշնորհում, բուհ/գիտահետազոտական կազմակերպություն-արդյունաբերություն կապ:

Նախագծում ներգրավված բոլոր հաստատությունների առավելագույն մասնակցությունը և մասնակցային բարեփոխումներն ապահովելու համար վերոնշյալ աշխատանքային խմբերում ներգրավվել են ծրագրի անդամ բուհերի և գիտահետազոտական ինստիտուտների ներկայացուցիչներ պրոֆեսորադասախոսական և վարչական անձնակազմերից, ինչպես նաև ԿԳՄՍ ներկայացուցիչներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը ողջունել է ներկաներին և վստահություն հայտնել, որ քննարկմամբ կամբողջացնեն հայեցակարգի վերջնական տարբերակը՝ հաշվի առնելով կողմերի նկատառումները:

Որպես առանցքային խնդիր՝ քննարկվել է PHD-ի հետկանչման մեխանիզմը: ԲՈԿ-ի նախագահ Կարեն Քեռյանի ներկայացմամբ՝ ուղիղ մեխանիզմ դեռևս չկա, բայց կա իրավական տեսանկյունից այդ ամենն անելու փորձ: Նա առաջարկել է ՌԴ-ում ներդրած մեխանիզմն ուսումնասիրել և հասկանալ հետագա անելիքը: Ըստ կողմերի եզրակացության՝ պետք է հայեցակարգում ամրագրել PHD-ի հետկանչման մեխանիզմի անհրաժեշտությունը՝ ապագայում մոտեցումներն ու քայլերը հստակեցնելու հեռանկարով:

Կարեն Թռչունյանն անդրադարձել է նաև կրթական երրորդ մակարդակում հետազոտողի դիպլոմի անհրաժեշտությանը. «PHD-ն՝ որպես կրթական երրորդ մակարդակ, ամփոփվում է գիտական աստիճանի շնորհմամբ. արդյո՞ք անհրաժեշտություն չկա ասպիրանտական կրթական համակարգն ավարտողին տալ հետազոտողի դիպլոմ, թե՞ պետք է սահմանափակվել գիտական աստիճանով»:

Ըստ մասնակիցների՝ նշյալ փատաթուղթը կարող է փոխարինվել նաև վկայականով կամ տեղեկանքով:

Կարևորվել է գիտական հետազոտություն կատարողների արդյունավետության ապահովումը: Ինչպես Կ. Թռչունյանն է ներկայացրել, պաշտպանողների թիվը չի գերազանցում 40 տոկոսը. «Ստացվում է՝ պետական ֆինանսավորումն օգտագործվում է ոչ արդյունավետ: Պետք է հստակեցնել՝ բուհերը