Կրթությունը պետք է անցնի գործնականի․ Սերոբ Խաչատրյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

23.11.2024 | 19:00
Այսօր չկան կիրթ մեկենասներ, հայ կոմպոզիտորները ճանաչելի չեն դրսում, պետությունը մեծ անելիք ունի. Սաթյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 18:09
Երևանի 3 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
23.11.2024 | 17:33
Նոյեմբերի 25-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
23.11.2024 | 17:07
ԵՄ մուտքի արտոնագրերի ազատականացման երկխոսության մեկնարկը նոր շունչ կհաղորդի Հայաստան-ԵՄ համագործակցության օրակարգին․ ՆԳ նախարար
23.11.2024 | 16:53
ՏԿԵ նախարարն այցելել է Նոր Հաճնի կամուրջ, հանձնարարականներ տվել շինարարներին
23.11.2024 | 16:35
Թուրքիայի հետախուզության ղեկավարն ու գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցությունը հանդիպում են անցկացրել անվտանգության հարցերի շուրջ
23.11.2024 | 15:55
Իսրայելի օդուժը հարվածներ է հասցրել Բեյրութի կենտրոնին ու արվարձաններին
23.11.2024 | 15:30
ՄԻՊ-ը փաստաբանական գործունեության հարկման հետ կապված դիմել է ՍԴ
23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
23.11.2024 | 13:49
Նույնիսկ Անգլիայում՝ 38 հազարանոց մարզադաշտում, զգում էինք ահռելի աջակցություն Նոայի երկրպագուներից․ Ավանեսյան
23.11.2024 | 13:33
NYMEX․ Ոսկու գինն աճել է
23.11.2024 | 13:14
Անահիտ Ավանեսյանը այցելել է «Հանրապետական շտապօգնության ծառայության» Շիրակի մարզային կայան
Բոլորը

«Հանրակրթության չափորոշիչը գրվել է առանց երկու կարևոր քայլեր կատարելու, որոնց նոր պետք է հաջորդեր այս փաստաթղթի ստեղծումը։ Առաջինը՝ կարիքների գնահատումն է, ինչը, ցավոք, չի արվել։ 2015-ին արվել է կարիքների գնահատում, բայց հիմա երկրում իրավիճակն այլ է։ Կարիք կա հասկանալու՝ այս 16 տարվա ընթացքում ինչ է արվել կոնկրետ ձևավորող գնահատման հետ կապված, ինչու չի աշխատել և ինչ խոչընդոտներ են եղել։ Անհրաժեշտ է հասկանալ՝ ինչն է խնդիրը»,- հանրակրթության նոր չափորոշիչին վերաբերող քննարկմանն ասաց կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը։

Նա մտահոգություն ունի, որ 30-35 հոգանոց դասարաններում 22 ժամ պարապող ուսուցիչների համար ձևավորող գնահատում իրականացնելը բավական լուրջ բեռնվածություն է լինելու։

«Ես, ճիշտն ասած, համաձայն չեմ կարողունակություն բառի հետ։ Կառաջարկեի օգտագործել գործունակություններ բառը։ Կրթությունը պետք է անցնի ավելի գործնականի, քանի որ նախկին մոտեցումները կրթության եղել են տեսական, անգիր անելու վրա։ Կոմպետենցիան դպրոցից պահանջում է ոչ միայն տալ տեսական գիտելիք երեխային, այլ նաև դա հասցնել գործնականության աստիճանի»,- ասաց Սերոբ Խաչատրյանը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում: