Ամենաշատը 7 րոպե ուսուցիչը խոսեց՝ երեխան արդեն չի լսում․ ճիշտ մեթոդաբանության կարիք կա․ «Այբ» դպրոցի տնօրեն. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

14.12.2024 | 17:18
Երևանի 4 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
14.12.2024 | 16:44
Անդրանիկ Հովհաննիսյանն իր հավատարմագրերն է հանձնել Վիեննայում ՄԱԿ-ի գրասենյակի գլխավոր տնօրենին
14.12.2024 | 16:15
Վրաստանի նախագահ է ընտրվել ազգային հավաքականի նախկին ֆուտբոլիստ Միխայիլ Կավելաշվիլին
14.12.2024 | 15:55
Օդի ջերմաստիճանը կնվազի
14.12.2024 | 15:31
Ավազակային հարձակում, սպանություն և սպանության փորձ կատարած ոստիկանության գնդապետը ցմահ ազատազրկվեց. Գլխավոր դատախազություն
14.12.2024 | 15:01
Բետիսն առաջընթաց է Թիկնիզյանի համար․ Գուրենկո
14.12.2024 | 14:42
Թողարկվելու է մաեստրո Տիգրան Մանսուրյանի կինոերաժշտության ալբոմը
14.12.2024 | 14:18
Ռուսաստանում արգելափակվել է Viber-ը
14.12.2024 | 13:57
Պետության կողմից փոխհատուցվող արտամարմնային բեղմնավորման ծրագրին այս տարի ավելի քան 6300 շահառու է դիմել
14.12.2024 | 13:33
Առողջության համապարփակ ապահովագրությունը ներդրվելու է․ Անահիտ Ավանեսյան
14.12.2024 | 13:14
Զինված ուժերում իրավունքների պաշտպանության հետ կապված հարցերն իմ ամենօրյա ուշադրության ներքո են. ՄԻՊ
14.12.2024 | 12:52
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գները նվազել են
14.12.2024 | 12:34
Փրկարարները ձիուն դուրս են բերել փոսից
14.12.2024 | 12:12
Նավթի գներն աճել են
14.12.2024 | 11:55
Ծանրամարտի ԱԱ․ Հայաստանն այսօր ունի երեք ներկայացուցիչ
Բոլորը

«Այբ» դպրոցի տնօրեն Արամ Փախչանյանը «Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորությունները արտակարգ դրության պայմաններում» առցանց լսումների ժամանակ անդրադառնալով ներկայում կիրառվող հեռավար ուսուցման գործընթացին՝ նշեց, որ մեզ այս հարցում ոչ թե նոր, այլ ճիշտ մեթոդներ են պետք։

Նա ներկայացրեց հեռավար կրթության վերաբերյալ իր տեսակետները. «Մենք պետք է ամեն բան անենք, որպեսզի այս փորձը, որ ձեռք բերեցինք, կիրառվի։ Էքստրովերտ երեխաների համար առցանց կրթությունն է ավելի դժվար, ինտրովերտների համար փրկություն է։ Խոսելով ներառականության մասին, պետք է հասկանանք, որ հիմա ներառական կրթությունը յուրաքանչյուրի համար է, չկա այլևս ներառական և ոչ ներառական երեխա, ամեն երեխա անհատականություն է, և ամեն երեխա պետք է զանազանություն բերի»։

Փախչանյանը կարևորեց դասապրոցեսի կազմակերպման հարցում աշակերտների տեսակետները հաշվի առնելը՝ ընդգծելով, որ իրենք, լսելով աշակերտների ներկայացրած տեսակետները, որոշել են հրաժարվել տնային հանձնարարություններ տալու պրակտիկայից։

«Այն մեթոդները, որոնք մեզ թվում էին՝ աշխատում են, չեն աշխատում։ Ուսուցիչը ամենաշատը 7 րոպե խոսեց, երեխան այլևս չի լսում, մենք դրա հետ ուղղակի առնչվեցինք հերթական անգամ»,- նշեց նա:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: