Քաղաքապետարանը՝ Երևանի տրոլեյբուսների աշխատանքի ու ծրագրերի մասին

Լուրեր

09.12.2025 | 18:43
Քարաթափում Կապանում
09.12.2025 | 18:26
Դրոշմավորման QR կոդերի արժեքը կնվազի․ նոր գինը կկիրառվի հունվարի 1-ից
09.12.2025 | 18:17
Ադրբեջանը և ԱՄՆ-ն TRIPP նախագծի արագացմանը վերաբերող հարցեր են քննարկել
09.12.2025 | 18:09
Ըմբշամարտի աշխարհի առաջնության ժամկետները 2026-ին
09.12.2025 | 18:00
Բաքուն դժգոհ է ՀՀ-ԵՄ նոր փաստաթղթից // Հայաստանում գրիպի ագրեսիվ՝ A տեսակ է շրջանառվում․ ԼՈՒՐԵՐ
09.12.2025 | 17:53
Երևանյան կապտաթիթեռ․ ներկայացվել է CoP17-ի պաշտոնական տարբերանշանը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.12.2025 | 17:41
Ադրբեջանի 2026 թվականի բյուջեի նախագծում պաշտպանության ծախսերն ավելացվում են
09.12.2025 | 17:33
Նեյմարը դեռ չի որոշել՝ որտեղ է շարունակելու կարիերան
09.12.2025 | 17:27
Լևոն Տեր-Պետրոսյանն ու Սերգեյ Կոպիրկինը քննարկել են հայ-ռուսական հարաբերությունների ներկայիս իրավիճակն ու դրանց ամրապնդման հեռանկարները
09.12.2025 | 17:22
Անդրեյ Բաբիշը կրկին ստանձնում է Չեխիայի վարչապետի պաշտոնը
09.12.2025 | 17:14
Հայաստանում բռնությունից զերծ միջավայրի ձևավորումն օրակարգային անհրաժեշտություն է. Անահիտ Մանասյան
09.12.2025 | 17:03
Նոր միջադեպ՝ Փառանձեմ Մեյթիխանյանի ամուսնու սպանության գործով մեղադրյալ Արտաշես Չիչոյանի մասնակցությամբ
09.12.2025 | 16:52
Հայաստանի առաջնության ամենաթանկ ֆուտբոլիստները՝ ըստ Transfermarkt-ի
09.12.2025 | 16:51
Թրամփը հայտարարել է, որ «ժամանակն է Ուկրաինայում նախագահական ընտրություններ անցկացնել»
09.12.2025 | 16:43
Դպրոցների և մանկապարտեզների դասապրոցեսը կանգնեցնելու իրավիճակ չունենք. Ավանեսյան
Բոլորը

Երևանի քաղաքապետարանից տեղեկացնում են, որ ուղիղ 70 տարի է, ինչ տրոլեյբուսը Երևանի վերգետնյա էլեկտրատրանսպորտի մի մասն է: Այսօր քաղաքը սպասարկում է տրոլեյբուսային 5 երթուղի, օրական գիծ է դուրս գալիս միջին հաշվով 40 միավոր շարժակազմ։

«GPS համակարգով ամբողջությամբ հետևում ենք աշխատանքին, վերահսկում ենք, որ ուշացումներ չլինեն»,– նշում է երթակարգավար Սամվել Արամյանը:

GPS համակարգը բավական արդիական է հնչում, բայց «Երևանի էլեկտրատրանսպորտ» ընկերության շարժակազմը ոչ մի կերպ արդիական չես անվանի: Վերջին անգամ տրոլեյբուսների կայանը թարմացվել է 2008թ.-ին:

«Մենք այսօր մեր հաշվեկշռում ունենք 78 տրոլեյբուս: Դրանցից 34-ը «ԼԻԱԶ»-ներ են, որոնք 2008 թվականի են, ունենք 12 հատ «Շկոդա», որոնք 31-32 տարվա են, և ունենք 6 հատ «Ռենո» մակնիշի տրոլեյբուսներ, որոնք 41 տարվա են»,– նշում է «Երևանի էլեկտրատրանսպորտ» ՓԲԸ տնօրեն Հարություն Երեմյանը:

Ուղևորների համար «տեսանելի» անձնակազմից բացի ընկերությունում կան շատ աշխատակիցներ, որոնց կատարած գործը ոչ պակաս կարևոր է ու պատասխանատու: Ամեն օր վաղ առավոտից աշխատակիցներն անում են հնարավոր ամեն ինչ, որ տրոլեյբուսներն անխափան աշխատեն:
«Հիմնականում հին շարժիչներ և հին պահեստամասեր են, որոնցից ցանկացած դետալ, ցանկացած մասնիկ մենք օգտագործում ենք, որպեսզի կարողանանք մեր հին տրոլայբուսները պահել շարժման մեջ»,– ասում է Հարություն Երեմյանը:

Չնայած հնամաշ վիճակին՝ տրոլեյբուսն այսօր քաղաքացիներից շատերի համար երթևեկելու նախընտրելի միջոց է: Օրական էլեկտրատրանսպորտից 12000-14500 ուղևոր է օգտվում: Էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտային այս միջոցը զարգացման հեռանկար ունի: Մայրաքաղաքի նոր երթուղային ցանցը 850 ավտոբուսի կողքին նախատեսում է նաև 101 նոր տրոլեյբուս: