Գերիշխող դիրք` տաքսու շուկայում. ուղևորները բողոքում են վարորդներից, վարորդները` պայմաններից. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

05.05.2024 | 17:10
Միրզոյանը վաղը պաշտոնական այցով կլինի Հունգարիայում
05.05.2024 | 16:18
Փլուզում Սիմեոն Երևանցու փողոցում
05.05.2024 | 16:11
Իսրայելը պատրաստ է ժամանակավոր զինադադար կնքել ՀԱՄԱՍ-ի հետ
05.05.2024 | 15:41
Մակրոնը հայտարարել է Ռուսաստանի հետ երկխոսությունը շարունակելու անհրաժեշտության մասին
05.05.2024 | 14:33
«Տավուշը հանուն հայրենիքի» շարժման երթը հասել է Դիլիջան
05.05.2024 | 13:46
Հայ խորհրդարանականները Վաշինգտոնում մի շարք հանդիպումներ են ունեցել
05.05.2024 | 13:14
Առաջիկա օրերին անձրևային եղանակը կպահպանվի
05.05.2024 | 12:13
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ մայիսի 5-ի դրությամբ
05.05.2024 | 11:13
Ֆինանսների նախարարի գլխավորած պատվիրակությունը մասնակցում է Ասիական զարգացման բանկի 57-րդ տարեկան հանդիպմանը
05.05.2024 | 11:04
ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարի օգնականը 4-օրյա այցով ժամանել է Հայաստան
05.05.2024 | 10:36
Ծառն ընկել է գազատարի վրա և փակել ճանապարհի երթևեկելի գոտին
05.05.2024 | 10:31
Սերո Խանզադյանի անվան դպրոցում գործարկվելու է էլեկտրական շչակ
05.05.2024 | 10:00
ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ, Լարսը բաց է
04.05.2024 | 22:05
Պատգամավորները Վաշինգտոնում հանդիպել են ԱՄՆ ՄԶԳ կառավարչի փոխտեղակալ Ալեքսանդր Սոկոլովսկու հետ
04.05.2024 | 20:32
«Նոա»-ն հաղթեց «Ալաշկերտ»-ին և կրկին մրցաշարային աղյուսակի առաջատարն է
Բոլորը

Օնլայն տաքսիներից օգտվողները տարեցտարի ավելանում են ոչ միայն Հայաստանում, այլև ամբողջ աշխարհում։ Ըստ կանխատեսումների՝ նրանց թիվը տարեկան կաճի 7%-ով։ 2027 թվականին օնլայն տաքսիներից օգտվողների թիվն աշխարհում կհասնի շուրջ 2 մլրդ-ի, իսկ շրջանառությունը՝ 220 մլրդ դոլարի։ Այս ամենին զուգահեռ, դաշտից գրեթե դուրս են մղվել ավանդական տաքսի ծառայությունները։ 

«Գրանցված 3000-ից ավելի տնտեսվարողների 88%-ից ավելին վերջին 5 տարում գործունեություն չի ծավալել։ Իսկ ով գործունեություն է ծավալել, հիմնականում իրենց հարկային մուտքերը նվազել են»,- նշում է ՄՊՀ Քաղաքականության մշակման և մեթոդաբանության բաժնի գլխավոր մասնագետ Հակոբ Մանուկյանը։ 

Տաքսի ծառայություններ մատուցող էլեկտրոնային հարթակների համար կարգավորումներ մինչև վերջերս չկային։ Նախորդ տարի ընդունված օրինագծով օնլայն տաքսի ծառայությունների մատուցումը դարձավ ծանուցվող գործունեություն, բացի այդ, սահմանվեցին պետական տուրքեր։ Մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովն ուսումնասիրություն է իրականացրել էլեկտրոնային հարթակներով փոխադրման ծառայությունների ոլորտում ու մի շարք խնդիրներ արձանագրել։ Դրանցից մեկն այն է, որ օրենքում միայն սահմանված է այդ հարթակներում ուղևորափոխադրումների ծառայությունը, այնինչ դրանք առաջարկում են նաև այլ ծառայություններ։ 

«Փաստացի, երբ մենք միայն ուղևորափոխադրումների հասկացությունն ենք սահմանում, բաց ենք թողնում մնացած տեսակի սահմանումներն այդ հարթակներով իրականացնելու կարգավորումը, իսկ մենք գիտենք, որ այդ էլեկտրոնային հարթակներն առաջարկում են, օրինակ, նաև բեռնափոխադրման ծառայություններ»,- նշում է Մանուկյանը։ 

Պարզվում է՝ օնլայն տաքսիները գրեթե դուրս են վերահսկողությունից, դրանց սպասարկման որակին առնչվող հարցերը դուրս են մնում պետական մարմինների ուշադրությունից։ 

Փաստացի ծանուցման մասին կարգավորումից և տուրքից բացի՝ ոլորտի վերահսկողության, ոլորտում մատուցվող ծառայությունների որակի վերահսկողության, անվտանգության պահանջների համապատասխանության վերաբերյալ նոր կարգավորումներ դեռևս մտածված չեն։ 

Բացի այդ, ոլորտում առկա է գերիշխող դիրք ունեցող տնտեսվարող, որը խաղի կանոններ է թելադրում, իսկ նոր տնտեսվարողների մուտքը շուկա դժվար է՝ ելնելով ոլորտի առանձնահատկություններից։ 

Մանրամասները՝ տեսանյութում։ 

Անժելա Պողոսյան