Գերիշխող դիրք` տաքսու շուկայում. ուղևորները բողոքում են վարորդներից, վարորդները` պայմաններից. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

20.12.2025 | 11:33
Դեսպան Ղևոնդյանը և Ղազախստանի պաշտպանության նախարարը քննարկել են երկկողմ համագործակցության զարգացումը
20.12.2025 | 11:19
Դավիթ Բաբայանը ևս Բաքվի դատարանում եզրափակիչ ելույթով  է հանդես եկել
20.12.2025 | 10:55
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 20-ի դրությամբ
20.12.2025 | 10:32
ՃՏՊ Էջմիածին-Արմավիր ճանապարհին․ 4 քաղաքացի հոսպիտալացվել է
20.12.2025 | 10:08
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
19.12.2025 | 23:33
ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի բանակցությունների նոր փուլը տեղի կունենա ԱՄՆ-ում առաջիկա օրերին
19.12.2025 | 23:26
2025 թվականի «Սպորտի ոլորտում տարվա լավագույնների ընտրություն» մրցույթին հավակնող մարզիկները
19.12.2025 | 23:07
Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար
19.12.2025 | 22:50
Իսրայելում ՌԴ քաղաքացի է ձերբակալվել Իրանի օգտին լրտեսության մեղադրանքով
19.12.2025 | 22:34
Դավիթ Խուդաթյանն ու Համաշխարհային բանկի նոր ղեկավարը ձեռք են բերել մի շարք պայմանավորվածություններ
19.12.2025 | 22:21
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
19.12.2025 | 22:08
Ուկրաինան պնդում է, որ հարձակվել է Միջերկրական ծովում Ռուսաստանի «ստվերային նավատորմին» պատկանող լցանավի վրա
19.12.2025 | 21:55
ԱԱԾ-ին վերագրվող թուղթ է հրապարակվել. Եզրաս արքեպիսկոպոսի՝ ԿԳԲ-ի գործակալ լինելու պնդման արձագանքները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 21:41
Հայաստանը Ժնևում քննարկել է փախստականների խնդիրների հասցեագրման իր մոտեցումները
19.12.2025 | 21:28
Պուտինը՝ Կուպյանսկի գրավման մասին ռուսական հայտարարություններին ֆոնին քաղաքում Զելենսկիի լուսանկարի մասին 
Բոլորը

Օնլայն տաքսիներից օգտվողները տարեցտարի ավելանում են ոչ միայն Հայաստանում, այլև ամբողջ աշխարհում։ Ըստ կանխատեսումների՝ նրանց թիվը տարեկան կաճի 7%-ով։ 2027 թվականին օնլայն տաքսիներից օգտվողների թիվն աշխարհում կհասնի շուրջ 2 մլրդ-ի, իսկ շրջանառությունը՝ 220 մլրդ դոլարի։ Այս ամենին զուգահեռ, դաշտից գրեթե դուրս են մղվել ավանդական տաքսի ծառայությունները։ 

«Գրանցված 3000-ից ավելի տնտեսվարողների 88%-ից ավելին վերջին 5 տարում գործունեություն չի ծավալել։ Իսկ ով գործունեություն է ծավալել, հիմնականում իրենց հարկային մուտքերը նվազել են»,- նշում է ՄՊՀ Քաղաքականության մշակման և մեթոդաբանության բաժնի գլխավոր մասնագետ Հակոբ Մանուկյանը։ 

Տաքսի ծառայություններ մատուցող էլեկտրոնային հարթակների համար կարգավորումներ մինչև վերջերս չկային։ Նախորդ տարի ընդունված օրինագծով օնլայն տաքսի ծառայությունների մատուցումը դարձավ ծանուցվող գործունեություն, բացի այդ, սահմանվեցին պետական տուրքեր։ Մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովն ուսումնասիրություն է իրականացրել էլեկտրոնային հարթակներով փոխադրման ծառայությունների ոլորտում ու մի շարք խնդիրներ արձանագրել։ Դրանցից մեկն այն է, որ օրենքում միայն սահմանված է այդ հարթակներում ուղևորափոխադրումների ծառայությունը, այնինչ դրանք առաջարկում են նաև այլ ծառայություններ։ 

«Փաստացի, երբ մենք միայն ուղևորափոխադրումների հասկացությունն ենք սահմանում, բաց ենք թողնում մնացած տեսակի սահմանումներն այդ հարթակներով իրականացնելու կարգավորումը, իսկ մենք գիտենք, որ այդ էլեկտրոնային հարթակներն առաջարկում են, օրինակ, նաև բեռնափոխադրման ծառայություններ»,- նշում է Մանուկյանը։ 

Պարզվում է՝ օնլայն տաքսիները գրեթե դուրս են վերահսկողությունից, դրանց սպասարկման որակին առնչվող հարցերը դուրս են մնում պետական մարմինների ուշադրությունից։ 

Փաստացի ծանուցման մասին կարգավորումից և տուրքից բացի՝ ոլորտի վերահսկողության, ոլորտում մատուցվող ծառայությունների որակի վերահսկողության, անվտանգության պահանջների համապատասխանության վերաբերյալ նոր կարգավորումներ դեռևս մտածված չեն։ 

Բացի այդ, ոլորտում առկա է գերիշխող դիրք ունեցող տնտեսվարող, որը խաղի կանոններ է թելադրում, իսկ նոր տնտեսվարողների մուտքը շուկա դժվար է՝ ելնելով ոլորտի առանձնահատկություններից։ 

Մանրամասները՝ տեսանյութում։ 

Անժելա Պողոսյան