Անգիրը դպրոցի տնօրեն դառնալու ճանապարհ չի․ ԿԳՄՍ նախարար

Լուրեր

21.05.2024 | 10:33
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ մայիսի 21-ի դրությամբ
21.05.2024 | 10:22
Հայկ Մարտիրոսյանը հաղթանակ է տոնել Շարժայի մրցաշարի 7-րդ տուրում
21.05.2024 | 10:00
ԱԺ քառօրյայի մեկնարկը. ՈՒՂԻՂ
21.05.2024 | 09:49
«Երևանի բալետային փառատոն»՝ Թումանյանի անվան զբոսայգում
21.05.2024 | 09:33
Նավթի գները նվազել են
20.05.2024 | 23:30
Վերահաստատում ենք մեր խոր մտահոգությունը. Լրագրողական կազմակերպությունները՝ լրագրողների նկատմամբ ճնշումների առնչությամբ
20.05.2024 | 23:16
Հրամանատարաշտաբային զորավարժությանը խաղարկվել են իրական պայմաններին մոտեցված մարտավարական դրվագներ
20.05.2024 | 23:14
Կոտայքի մարզում հեղուկ գազի լցակայանի գործունեություն է դադարեցվել
20.05.2024 | 22:59
Ջրատարի մեջ քաղաքացու դի է հայտնաբերվել
20.05.2024 | 22:44
Միրզոյանը ցավակցություն է հայտնել Վիեննայում համաժողովին մասնակցող Իրանի ներկայացուցչին
20.05.2024 | 22:38
Թուրքիայում մեկօրյա համազգային սուգ է հայտարարվել Իրանի նախագահի մահվան կապակցությամբ
20.05.2024 | 22:26
Էլեկտրաէներգիայի պլանային անջատումներ՝ Երևանում և 6 մարզում
20.05.2024 | 22:13
Հռոմի պապը բոլոր պատերազմող երկրներին խաղաղության բանակցությունների ճանապարհը գտնելու կոչ է արել
20.05.2024 | 21:59
ԱՄՆ-ն չի կարող ենթադրություններ անել, թե ինչն է եղել Ռայիսիի ուղղաթիռի կործանման պատճառը. Օսթին
20.05.2024 | 21:41
ՄԻՊ-ն ու Մոնա Լառուսը քննարկել են մարդու իրավունքների պաշտպանության ոլորտում առկա մարտահրավերները
Բոլորը

Արդեն տևական ժամանակ է՝ դպրոցի տնօրենի նշանակման կարգով հարցազրույցի փուլն արվում է համատեղ հանձնաժողովի կողմից՝ նախարարության և լիազոր մարմնի մասնակցությամբ։ Ուզում եմ կիսվել մի քանի տպավորությամբ։ Այդ մասին ֆեյսբուքյան էջում գրել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։

«Երբեմն որոշ մարդկանց մոտ ընկալում կա, թե պետության պահանջները պիտի տարբեր լինեն քաղաքային և գյուղական դպրոցների տնօրենների համար, ասել է, թե գյուղական դպրոցների տնօրենների հավակնորդները կարող են որոշ հարցերի չտիրապետել կամ կարելի է աչք փակել ինչ-ինչ հարցերի վրա, որովհետև, ի վերջո, խոսում ենք գյուղական դպրոցի մասին։

Այս մոտեցումը իրականում ոչ այլ ինչ է, քան առաջարկ՝ սորտավորել մեր քաղաքացիներին ու այդ սորտավորման մեջ որոշ քաղաքացիների՝ նվազ բարենպաստ պայմանները ընդունել որպես նորմալ, այսինքն՝ եթե մենք գնանք այս ընկալման հետևից, պիտի ընդունենք, որ գյուղական այդ բնակավայրերի երեխաները ոչինչ, որ ավելի վատորակ կրթություն ստանան, դե դա է հնարավոր առավելագույնը։

Սա անընդունելի մոտեցում է․ պահանջները նույնն են, կրթության որակի նվազագույն ստանդարտը նույնն է, մեր երեխաներին հասանելիք կրթությունը պետք է նույն որակի լինի՝ անկախ բնակավայրից․ սա է կրթության ռազմավարության ասելիքն ու անելիքը։

Հենց այս նպատակով է, որ այսօր միլիարդավոր դրամներ են ներդրվում հենց գյուղական բնակավայրերում ուսուցիչների աշխատավարձի բարձրացման համար, դպրոցական ենթակառուցվածքի բարելավման համար։ Որովհետև խոսքը մեր երեխաների մասին է, որոնք նույն իրավունքներն ունեն՝ անկախ իրենց բնակության վայրից։ Ու, այո՛, գիտակցելով, որ դրան հասնելու համար ժամանակ է պետք, այդ ժամանակը պետք է օգտագործվի լուծումներ գտնելու, ոչ թե իրավիճակին հարմարվելու համար։

Դեռևս շատ հավակնորդների թվում է, թե հարցերն ունեն ի սկզբանե սխալ և ճիշտ պատասխաններ, որոնք պետք է հիշել։

Ցավոք, մասնակիցներից քչերն են դեռևս պատկերացնում, որ դպրոցի տնօրեն լինելն առաջին հերթին զարգացման տեսլական ունենալն է, որ պիտի սերտ կապված լինի տվյալ դպրոցի խնդիրների վերլուծության ու ձևակերպման հետ։ Անգիրը դպրոցի տնօրեն դառնալու ճանապարհ չի, մտածելն է այդ ճանապարհը։

Շատ բարդ է գործընթացը։ Բայց այլընտրանք չկա։

Սիրելի՛ հավակնորդներ, առաջին հերթին մտածեք դպրոցի մասին, որն ուզում եք ղեկավարել, մտածեք դպրոցի մասին ոչ թե որպես շենք, այլ որպես միջավայր ու բովանդակություն»,- գրել է Ժաննա Անդրեասյանը։