Գիտության և կրթության կապը սահուն չէ․ դասախոսը և՛ պիտի դասավանդի, և՛ գիտությամբ զբաղվի․ փորձագետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

20.12.2025 | 12:59
Գործարկվել է ՆԳՆ միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության նոր կայքը
20.12.2025 | 12:40
Բագրատ և Արշակ արքեպիսկոպոսները կալանավայրից հայտարարություն են տարածել
20.12.2025 | 12:21
ՀՀ-ում ՄԹ դեսպանը հայերենով շնորհավորել է Ամանորի կապակցությամբ
20.12.2025 | 11:49
Քննարկվել են «Save Armenia»-ի հետ համագործակցության հնարավորությունները
20.12.2025 | 11:33
Դեսպան Ղևոնդյանը և Ղազախստանի պաշտպանության նախարարը քննարկել են երկկողմ համագործակցության զարգացումը
20.12.2025 | 11:19
Դավիթ Բաբայանը ևս Բաքվի դատարանում եզրափակիչ ելույթով  է հանդես եկել
20.12.2025 | 10:55
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 20-ի դրությամբ
20.12.2025 | 10:32
ՃՏՊ Էջմիածին-Արմավիր ճանապարհին․ 4 քաղաքացի հոսպիտալացվել է
20.12.2025 | 10:08
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
19.12.2025 | 23:33
ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի բանակցությունների նոր փուլը տեղի կունենա ԱՄՆ-ում առաջիկա օրերին
19.12.2025 | 23:26
2025 թվականի «Սպորտի ոլորտում տարվա լավագույնների ընտրություն» մրցույթին հավակնող մարզիկները
19.12.2025 | 23:07
Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար
19.12.2025 | 22:50
Իսրայելում ՌԴ քաղաքացի է ձերբակալվել Իրանի օգտին լրտեսության մեղադրանքով
19.12.2025 | 22:34
Դավիթ Խուդաթյանն ու Համաշխարհային բանկի նոր ղեկավարը ձեռք են բերել մի շարք պայմանավորվածություններ
19.12.2025 | 22:21
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

Կա անջրպետ աշխատաշուկայի և կրթության, այդ թվում՝ նաև բարձրագույն կրթության միջև, և դա դրսևորվում է հատկապես վերջին տարիներին։ «Արդյոք նոր ռազմավարությունն ու ակադեմիական քաղաքը լուծելո՞ւ են խնդիրները» թեմայով քննարկման ժամանակ այս մասին նշեց կրթության փորձագետ, հետազոտող Մարինա Գալստյանը։

Նրա դիտարկմամբ՝ բուհերի դիմորդների թիվը կրճատվել է, կան մասնագիտություններ, որոնց գծով ընդհանրապես դիմորդ չկա։

Գալստյանի խոսքով՝ մտահոգիչ է ոչ միայն այն, որ կրթական այդ ծրագրերը մնում են թափուր, այլ նաև այն, որ ռազմավարական նշանակության ոլորտներն են դրանք՝ բնագիտություն, գյուղատնտեսություն, մանկավարժություն։ Դիմորդների այդ վարքային փոփոխությունը պայմանավորված է նաև  բարձրագույն կրթության ոլորտում առկա խնդիրներով։

Փորձագետի դիտարկմամբ՝ ոլորտում առկա խնդիրներից է նաև այն, որ գիտության և կրթության կապը սահուն չէ․ դասախոսը և՛ պիտի դասավանդի, և՛ գիտությամբ զբաղվի։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։