Դասարանների բեռնաթափում՝ ուսուցիչների դեֆիցիտի ֆոնին․ ինչպե՞ս է իրագործվելու ռեֆորմը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

12.01.2025 | 00:54
Կիևյան փողոցի տներից մեկում հրդեհ է բռնկվել. դեպքի վայր է մեկնել չորս մարտական հաշվարկ
11.01.2025 | 22:52
Վարչապետը առաջնահերթ է համարում խաղաղության գործընթացը, թվայնացումը և կոռուպցիայի դեմ պայքարը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.01.2025 | 20:13
Կրակը Գլենդելից հեռու է. քաղաքապետը մանրամասներ է ներկայացրել
11.01.2025 | 20:08
Վերին Խոտանան գյուղում այրվել է մոտ 10 հա բուսածածկույթ
11.01.2025 | 19:09
Երկրաշարժ Սպիտակ քաղաքից 1 կմ հյուսիս
11.01.2025 | 19:00
Բառի բուն իմաստով մնացել ենք դրսում`լինելով միջազգային ճանաչման երգչախումբ, անթույլատրելի է. Հեքեքյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.01.2025 | 18:00
Հայաստանի էներգետիկ անվտանգության գլխին կախված Դամոկլյան սուրը
11.01.2025 | 17:18
Մարգարա-Վանաձոր-Տաշիր ավտոճանապարհին բախվել են ավտոմեքենաներ․ կան տուժածներ
11.01.2025 | 16:59
Երևանի 2 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
11.01.2025 | 16:27
Որոշ շրջաններում ձյուն է սպասվում. առաջիկա օրերի եղանակի կանխատեսումը
11.01.2025 | 15:55
Նավթի գներն աճել են
11.01.2025 | 15:46
Վարչապետն այցելել է Գանձաքարի նորակառույց դպրոց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.01.2025 | 15:18
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գներն աճել են
11.01.2025 | 15:00
ՀՖՖ-ն ՈւԵՖԱ-ի համերաշխության վճարներ է բաշխել հայկական ակումբների միջև․ հայտնի է որքան են վաստակել ակումբները
11.01.2025 | 14:41
Տրանսպորտից օգտվելու տոմսային ինչպիսի փաթեթներ են առաջարկվում․ մանրամասնում է Երևանի քաղաքապետարանը
Բոլորը

Հանրակրթական դպրոցներում տարրական և միջին մակարդակում դասարաններում նախատեսվում է ունենալ առավելագույնը 25 աշակերտ, իսկ ավագ մակարդակում` 20 աշակերտ:

ԿԳՄՍ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել նախագիծ, որով սահմանվում է դասարանների կազմավորման նոր կարգը: Գործող կարգով դասարաններում աշակերտների առավելագույն քանակն ավագ դպրոցում 30 է, հիմնական դպրոցում` 35։ Նախարարության հիմնավորմամբ` ներկայացվող կարգավորումները պայմանավորված են դասարանների կոմպլեկտավորման սկզբունքները Հայաստանի առողջապահության և քաղաքաշինության նորմերին համապատասխանեցնելու, ինչպես նաև փոքրաթիվ համակազմ ունեցող դպրոցներում արդյունավետ և որակյալ կրթություն կազմակերպելու անհրաժեշտությամբ: Նախագիծը, հանրության շրջանում ի հայտ բերած ոգևորությանը զուգահեռ, նաև մի շարք հարցեր է առաջացրել:

Կրթության փորձագետ Ատոմ Մխիթարյանը նկատում է՝ առանց այդ էլ հանրապետությունում ուսուցիչների լուրջ դեֆիցիտ կա, և հարցադրում անում՝ դասարանների ավելացման պարագայում նախարարությունն ինչպե՞ս է լրացնելու ուսուցիչների պակասը:

Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոնի (ԿԶՆԱԿ) տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը շեշտում է՝ հանրապետությունում ուսուցիչների դեֆիցիտի խնդիրը լուծվում է, օրինակ, կամավոր ատեստավորման միջոցով, որի շնորհիվ բարձրանում է ուսուցչի աշխատավարձը, այդ աշխատանքն ավելի գրավիչ է դառնում: Արտաշես Թորոսյանի խոսքով՝ այնպես չէ, որ դասարանների թվի ավելացմանը զուգահեռ ուսուցիչների թվի պակաս է զգացվելու:

Նախագիծը ոգևորությամբ է ընդունվել հատկապես ուսուցիչների և ծնողների շրջանում: Թիվ 114 ավագ դպրոցի ուսուցչուհի Նարինե Մալախյանը վստահ է՝ դասարանների բեռնաթափումը կնպաստի դասապրոցեսի առավել արդյունավետ անցկացմանը: Արմինե Մուրադյանն էլ, ում որդին դպրոցական է, համոզված է՝ փոփոխությունը դրական կանդրադառնա կրթության որակի վրա։

Կրթության փորձագետը, սակայն, դասարանների ավելացման դեպքում ևս մեկ խնդիր է մատնանշում․ արդյո՞ք մեր դպրոցների շենքային պայմանները թույլ են տալիս նման կտրուկ փոփոխություններ իրականացնել:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Աննա Բաբաջանյան