Հայկական բեռնատարների կուտակումներ Լարսի ճանապարհին. ինչ է արվում իրավիճակը հարթելու համար

Լուրեր

14.12.2025 | 20:34
Դեկտեմբերի 15-ին Արարատ Միրզոյանն աշխատանքային այցով գտնվելու է Բրյուսելում
14.12.2025 | 20:28
Գլխավոր տոնածառի լույսերը վառվեցին
14.12.2025 | 19:26
Մրգի խանութի սեփականատերը զինաթափել է Սիդնեյի լողափին մարդկանց վրա կրակողներից մեկին
14.12.2025 | 18:20
Թաիլանդն ու Կամբոջան շարունակում են ռազմական գործողությունները
14.12.2025 | 17:25
Իրավիճակը ճանապարհներին՝ 17։15-ի դրությամբ
14.12.2025 | 16:37
Ֆիշինգը թիվ 1 կիբեռսպառնալիքն է այսօր․ Մխիթար Հայարապետյան
14.12.2025 | 16:13
ՀԱԿ նախագահ է վերընտրվել Լևոն Տեր-Պետրոսյանը
14.12.2025 | 15:42
Կյանքից հեռացել է մանկական վիրաբույժ Ավթանդիլ Հարությունյանը
14.12.2025 | 15:17
Ուկրաինան հարվածել է Ուրյուպինսկի նավթաբազային և Յարոսլավլի նավթավերամշակման գործարանին
14.12.2025 | 14:50
10 մարդ է զոհվել Սիդնեյի Բոնդի-Բիչ լողափում Հանուկայի տոնակատարության ժամանակ տեղի ունեցած հրաձգության հետևանքով
14.12.2025 | 14:02
Մառախուղ, քամու ուժգնացում․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի
14.12.2025 | 13:41
Անհայտ անձինք կրակ են բացել Ավստրալիայի լողափում
14.12.2025 | 13:28
Բռնցքամարտի Հայաստանի հավաքականը պատմական արդյունքով է վերադարձել հայրենիք
14.12.2025 | 13:11
ՀՀ դրոշ՝ Սուրբ Գևորգ եկեղեցում. Արմավիրի թեմում Փաշինյանի ցանկությունը չեն անտեսել
14.12.2025 | 12:28
«ՀԷՑ»-ը տեղեկացնում է. ուժեղ քամիները հոսանքազրկումների պատճառ են դարձել
Բոլորը

Արդեն 10 օրից ավել է հայկական բեռնատարները կանգնած են Թբիլիսիից դեպի Մցխեթա հատվածում՝ Զագեսիի մոտ, սպասում են Ռուսաստանի սահմանն անցնելու իրենց հերթին։ Տեղեկության համաձայն՝ տարածքում կուտակված է մոտ 300-400 բեռնատար, մեծ մասը հայկական, մի քանիսը բելառուսական համարանիշներով։ Այս մասին գրում է Aliq Media-ն։

Վարորդներից Ռաֆայել Օգանեսյանը «Ալիք մեդիայի» հետ զրույցում նշում է, որ արդեն 12 օր է, կանգնած են ճանապարհի եզրին, միայն երեկ է, որ 96 բեռնատար է բաց թողնվել դեպի Լարս.

«Արդեն 12 օր է կանգնած ենք, կան վարորդներ, որ 15-16 օր է ինչ կանգնած են։ 99 տոկոսը հայկական բեռնատարներն են, որոնք ցանկանում են հատել Ստեփանծմինդա-Լարսը, հասնել Ռուսաստան։ Պայմաններ էլ բավարար չկան, ջրի պակաս կա, պարենի, հացը անգամ կրկնակի թանկ են վաճառում։ Շատ դժվար է օրերով մի ձորակի մոտ կանգնած մնալ, որտեղ բեռնատարների ծայրն էլ չի երևում», — նշում է Օգանեսյանը։

Վարորդները դժգոհում են կանգնելու տեղից` նշելով, թե շատ անհարմար վայրում են կուտակվել բեռնատարները: Համաձայն տեղեկության՝ որոշ տեղերում կանգնելու համար էլ վարորդներից անգամ կանգնելավարձ են պահանջում, 1 օրվա համար 5 լարի։

«Ալիք մեդիան» կապ հաստատեց Վրաստանում Հայաստանի դեսպանության հետ, որտեղից պատասխանեցին, որ կուտակումների պատճառը եղանակային անբարենպաստ պայմաններն ու ռուսական կողմում իրականացվող շինարարական աշխատանքներն են։

«Վերջին օրերին եղանակային անբարենպաստ և վտանգավոր պայմանների պատճառով առկա են կուտակումներ, սակայն երեկվանից սկսվել է հերթական կարգով բեռնատարների սահմանն անցկացումը։ Այսօր արդեն նախատեսվում է թողնել 250 բեռնատար։ Եթե եղանակային չնախատեսված պայմաններ չնկատվեն, ապա մոտ 1 շաբաթում բեռնատարների հերթերն ու կուտակումները կվերանան, առավելագույնը 10 օրում», — նշում են դեսպանատնից։

Նրանց փոխանցմամբ՝ այժմ Ստեփանծմինդա-Լարս անցակետը օրական հատում է 300-400 բեռնատար։

Հիշեցնենք, որ մայիսի 7-ին Վրաստանի ավտոճանապարհների վարչությունը հայտնեց, որ միջազգային նշանակության Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհին արգելված է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների տեղաշարժը։

Բեռնատարների երթևեկությունն անցակետում վերականգնվեց մայիսի 8-ի երեկոյան։ Երեկ արդեն վարչությունը հայտնեց, որ ավտոճանապարհին երթևեկությունն ընթանում է նորմալ ռեժիմով։