Եվրոպական բաց երկինքն ու սև ցուցակում գտնվող ՀՀ ավիացիան․ անհասանելի նոր հնարավորություններ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

11.12.2024 | 12:12
Կասեցնում եմ ՔՊ-ի հետ համագործակցությունս․ խմբակցությունից, գուցե, դուրս գամ, մանդատս վայր չդնեմ․ Հակոբ Ասլանյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 12:09
Սիրիայի Մանբիջում թուրքամետ խմբավորումներն ու ԱՄՆ-ի կողմից աջակցվող քրդերը հրադադարի համաձայնության են հասել
11.12.2024 | 12:00
Փաշինյանը հակադարձել է Բաքվին, Անկարան Հարավային Կովկասում խաղաղության «հույսի շող» է տեսնում․ ԼՈՒՐԵՐ
11.12.2024 | 11:50
Գյումրիում ՏԿԵՆ-ը մշտադիտարկում է իրականացրել տեխզննության բոլոր 4 կայաններում
11.12.2024 | 11:36
Զապորոժիեի ատոմակայանի մոտ ԱԹՍ-ն վնասել է ՄԱԳԱՏԷ-ի աշխատակիցների ավտոմեքենան
11.12.2024 | 11:25
Մբապեն կարող է այլևս չխաղալ 2024 թվականին
11.12.2024 | 11:14
Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև խաղաղության հաստատման հարցում հասել ենք ամենամոտ կետին․ Հաքան Ֆիդան
11.12.2024 | 11:03
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գներն աճել են
11.12.2024 | 10:51
«Ցանկանում ենք, որ Ղարաբաղի օկուպացիայից ազատագրմամբ բացված պատմական հնարավորությունը պսակվի խաղաղության համաձայնագրի կնքմամբ»․Էրդողան
11.12.2024 | 10:38
 Հրազդան համայնքում  էլեկտրական շչակ է գործարկվելու
11.12.2024 | 10:20
Նավթի գներն աճել են
11.12.2024 | 10:02
Հրդեհ Վանթյան փողոցում
11.12.2024 | 09:46
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 11-ի դրությամբ
11.12.2024 | 09:30
Արարատի մարզում մառախուղ է
11.12.2024 | 00:14
Հայտնի են Գյումրիի փրայմերիզի նախնական արդյունքները
Բոլորը

Անցյալ շաբաթ Բրյուսելում ստորագրվեց Հայաստանի ու Եվրամիության միջև ընդհանուր ավիացիոն համաձայնագիրը։ Հայաստանի արտգործնախարարն անդրադարձավ փաստաթղթի նշանակությանը՝ առևտրի, զբոսաշրջության, ներդրումների տեսանկյունից։

«ԵՄ ընդհանուր ավիացիոն գոտուն՝ ավիացիոն ծառայությունների միասնական շուկային միանալը կնպաստի ԵՄ ավիացիոն ստանդարտների ընդունմանը, ավիացիոն կանոնների կիրառմանը և կզարգացնի հետագա համագործակցությունը ավիացիոն անվտանգության ոլորտում: Այս ամենից կշահեն ազգային ավիաընկերությունները և, իհարկե, անհատ ճանապարհորդները»,- նշել է Արարատ Միրզոյանը։

Համաձայնագիրը ենթադրում է, որ հանվում են Հայաստանի ու Եվրամիության միջև բոլոր հնարավոր սահմանափակումները։ Հայկական ավիաընկերությունները կարող են թռիչքներ կատարել ցանկացած եվրոպական ուղղությամբ, և հակառակը։

«Համաձայնագիրը քաղաքացիներին թույլ է տալու զբոսաշրջային ուղղությունների ավելի մեծ ընտրություն ունենալ, ավիացիոն արդյունաբերությանը՝ նոր հնարավորություններ և նոր կապեր, նոր ուղիներ, նոր ուղղություններ՝ ի շահ սպառողների»,- նշել է ԵՄ տրանսպորտի գծով հանձնակատար Ադինա Վալեանը։

Այս համաձայնագրի բովանդակությունը, սակայն, նորություն չէ, վստահեցնում է ավիացիայի գծով փորձագետ Հակոբ Ճաղարյանը։ Փաստաթուղթը բանակցվել է դեռ տարիներ առաջ, երբ Հայաստանը հայտարարել է բաց երկնքի քաղաքականության մասին։ Այսպիսի համաձայնագրեր Հայաստանն ունի նաև Ռուսաստանի, այլ երկրների հետ։

Մասնագետի խոսքով՝ եվրոպական շուկան բազմակի անգամներ մեծ է հայկականից։ Հետևաբար, սահմանափակումները փոխադարձաբար հանելը հայկական ընկերությունների համար ավելի շահավետ կլինի։ Հայաստանը ստանում է մեծ եվրոպական շուկա, եվրոպական ընկերությունները՝ ավելի փոքր հայկական շուկա։ Բայց այդպես կլիներ սովորական պայմաններում, այնինչ Հայաստանը հիմա եվրոպացիների սև ցուցակում է։

«Հետք»-ի հոդվածագիր Վահե Սարուխանյանը, որ մասնագիտացած է այս ոլորտի վերլուծություններում, բացատրում է այս համաձայնագրի ազդեցությունը տնտեսական տեսանկյունից։

Բացի եվրոպական սև ցուցակում լինելուց՝ Սարուխանյանը ուշադրություն է հրավիրում նաև նրա վրա, որ Թուրքիան առանց բացատրության փակ է պահում իր օդային տարածքը հայկական ինքնաթիռների համար։ Այդ դեպքում Հայաստանից Եվրոպա թռիչքները երկարում են։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Գարիկ Հարությունյան