Արգավանդ-Շիրակ կամրջի շինարարությունն ավարտական փուլում է․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ

Լուրեր

19.11.2024 | 14:16
Չունենք բավարար քանակի հետազոտություններ, որոնք տնտեսության զարգացմանը նպաստեն․ ԲՈԿ նախագահ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 14:14
«Թափթփուկ», «վեր ընկի տեղդ»․ թեժ լեզվակռիվ՝ ավագանու նիստում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 14:05
ՀՀ նախագահը 2 նախարարի ազատել է զբաղեցրած պաշտոնից
19.11.2024 | 14:00
Անտեսվում է պետության գիտական հետազոտությունների, փորձարարական մշակումների պատվիրատուի դերը․ Շահվերդյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:53
Շրջակա միջավայրի փոխնախարար Արա Մկրտչյանն ազատվել է պաշտոնից
19.11.2024 | 13:49
Կարեն Գիլոյանն ընդունել է զինվորականների ըմբշամարտի աշխարհի 37-րդ առաջնության մրցավարական պատվիրակներին
19.11.2024 | 13:41
Կոշիկների խանութներում ավելի շատ են զեղչեր անում, քան դուք՝ դպրոցականներին ու ուսանողներին․ Զարոկյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:30
ԱՄՆ-ը նախազգուշացրել է Թուրքիային՝ չհյուրընկալել ՀԱՄԱՍ-ի առաջնորդներին
19.11.2024 | 13:25
Վիճաբանություն` Երևանի քաղաքապետարանում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:18
Քառօրյա և 44-օրյա պատերազմի զոհերի ընտանիքների համար քննարկվելու է անվճար ուղևորության տարբերակը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:11
Պուտինը հաստատել է Ռուսաստանի թարմացված միջուկային դոկտրինը
19.11.2024 | 13:07
Վրաստանում իրավապաշտպանները պահանջում են դադարեցնել խաղաղ ցուցարարների անօրինական ձերբակալությունները
19.11.2024 | 12:58
«Ո՛չ 300 դրամներին»․ «Մայր Հայաստանը» ավագանու նիստի ժամանակ ակցիա իրականացրեց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 12:56
Գիտաշխատողների վարձրատրության մինչև 300 տոկոս բարձրացում ունենք, գրավչությունը բարձրացել է․ նախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 12:45
ՌԴ-ն ուկրաինական Սումիի մարզում ԱԹՍ-ով հանրակացարանի է հարվածել․ զոհեր և վիրավորներ կան
Բոլորը

Երևանի 5-րդ խոշոր կամուրջն արևմտյան օղակաձև ճանապարհի ամենապատասխանատու կառույցն է: Հրազդան գետի վրա կառուցվող 252մ երկարությամբ և 28մ լայնությամբ մետաղական կամրջի շինարարությունն ավարտական փուլում է. տեղադրվում է կամրջի վերջին հենարանը: Այս մասին հայտնում է Երևանի քաղաքապետարանի մամուլի ծառայությունը։

«Ընդհանուր աշխատանքների ծավալի 70 տոկոսն արդեն ավարտել ենք: Կամրջի հիմնասյուները վերջացրել ենք, արդեն մի փոքր հատված է մնացել, որ հասնենք Հրազդան գետի մյուս ափին: Կարծում եմ, մի քանի ամիս կպահանջվի, որպեսզի ամբողջական ճանապարհը վերջացնենք և կարողանանք Երևանում հանձնել 5-րդ՝ Արգավանդ-Շիրակ կամուրջը»,-նշում է Երևանի քաղաքապետի առաջին տեղակալ Հրաչյա Սարգսյանը:

«Այս պահին մոնտաժվում են հարևան Վրաստանում հավաքված հեծանները: Հաջորդ փուլում կտեղադրվեն հատուկ սալիկներ, և վերջնականապես կամրացմացվի կառույցը: Գետնից կամրջի բարձրությունը ամենաբարձր կետում կլինի 21մ: Մետաղական այսպիսի կամուրջը կծառայի 100-120 տարի: Սա իսկապես շատ կարևոր ճանապարհ է լինելու Երևանի համար, որը հնարավորություն կտա մարդկանց 20 րոպեի փոխարեն 2-3 րոպեում հասնել գետի մյուս ափը»,-նշում է նախագծի մոնտաժման կառավարիչ Նիկոլոզ Ձիգավան:

Նոր կամուրջը կկապի Արգավանդը Շիրակ փողոցին: Ճանապարհի այս հատվածի երկարությունը 2.7 կմ է, լայնությունը՝ 26մ: Նշենք, որ Իսակով-Բաբաջանյան փողոցների հատման հանգույցում կառուցվել է նաև ուղեանց: Աշխատանքների ընթացքն ու որակը տեղում հսկում են ծրագրի գործընկեր միջազգային կառույցները:

«Կամուրջը և ամբողջ ճանապարհը նախագծվել և կառուցվում է եվրոպական բոլոր չափորոշիչներին համապատասխան: Այդ պատճառով մենք վստահ ենք, որ այն լինելու է որակյալ»,- ասում է վերահսկող կազմակերպության թիմի ղեկավար Պիեռ Մորիսը:

«Երևանի քաղաքապետարանը և կապալառուները քրտնաջան աշխատում են, և, կարծում եմ, առաջընթացը գերազանց է: Ելնելով իմ փորձից՝ կարող եմ ասել, որ քաղաքային ծրագրերը, քաղաքային ճանապարհները շատ բարդ ծրագրեր են: Եվ այս առումով, կարծում եմ, որ Երևանն իրականացրել է հիանալի, անհավատալի աշխատանք: Ինքս էլ սպասում եմ, թե երբ է շինարարությունն ավարտելու և երբ եմ այս ճանապարհով մեքենա վարելու: Ասիական զարգացման բանկն արժևորում է ներդրումները, որովհետև աշխատանքները, օգտագործվող նյութերն ու տեխնոլոգիաները պետք է լինեն բարձրորակ և հնարավորին քիչ ազդեցություն թողնեն շրջակա միջավայրի վրա»,- նշում է Ասիական զարգացման բանկի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Պաոլո Սպանտիգատին:

23 կմ երկարությամբ Երևանի արևմտյան օղակաձև ճանապարհը մայրաքաղաքի հյուսիսն ու հարավը կապող գլխավոր ուղին կդառնա: Այն կլինի ժամանակակից, ԼԵԴ լուսավորությամբ, առանց երևացող հաղորդուղիների, հարմարավետ երթևեկելի գոտիներ:

Կունենանք ամբողջական ճանապարհ, որը հնարավորություն կտա Աշտարակից, շրջանցելով քաղաքի կենտրոնը, հասնել մինչև Արգավանդ և կամրջի ավարտից հետո Շիրակի փողոցով միանալ Արարատի մարզին: Դրա շնորհիվ Երևանում կնվազեն խցանումները, ինչը մեծ նշանակությունն կունենա նաև քաղաքի ուղևորափոխադրումը ճիշտ կազմակերպելու տեսակետից:

Կամրջի շինարարությունը նախատեսվում է ավարտել մինչև տարեվերջ: Հիմա մեծ թափով շարունակվում է շինարարությունը նաև ճանապարհի մյուս՝ Բաբաջանյան-Աշտարակ հատվածում: