Սովորել ոչ թե հանուն գնահատականի, այլ՝ գիտելիքի․ ի՞նչ փոփոխություններ են առաջարկվում կրթության չափորոշիչներում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

11.01.2025 | 16:27
Որոշ շրջաններում ձյուն է սպասվում. առաջիկա օրերի եղանակի կանխատեսումը
11.01.2025 | 15:55
Նավթի գներն աճել են
11.01.2025 | 15:46
Վարչապետն այցելել է Գանձաքարի նորակառույց դպրոց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.01.2025 | 15:18
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գներն աճել են
11.01.2025 | 15:00
ՀՖՖ-ն ՈւԵՖԱ-ի համերաշխության վճարներ է բաշխել հայկական ակումբների միջև․ հայտնի է որքան են վաստակել ակումբները
11.01.2025 | 14:41
Տրանսպորտից օգտվելու տոմսային ինչպիսի փաթեթներ են առաջարկվում․ մանրամասնում է Երևանի քաղաքապետարանը
11.01.2025 | 14:16
Ադրբեջանի հաղորդակցման ռազմավարությունն անամոթ ստի վրա է հիմնված. ԵԽ պատգամավոր
11.01.2025 | 13:49
ԱԺ պատգամավորները կգործուղվեն Ստրասբուրգ՝ մասնակցելու ԵԽԽՎ նստաշրջանին աշխատանքներին
11.01.2025 | 13:33
Երևան-Գյումրի ավտոճանապարհին Mercedes-Benz մակնիշի ավտոմեքենան բախվել է ճամփեզրի բետոնե արգելապատնեշներին և բռնկվել
11.01.2025 | 13:16
Եթովպիայում 5,2 մագնիտուդով երկրաշարժ է տեղի ունեցել
11.01.2025 | 13:00
Հրդեհ Նոյեմբերյան քաղաքում․ այրվել է խանութի 3 տաղավար
11.01.2025 | 12:34
Խաչատրյանի անվան 21-րդ միջազգային մրցույթը կանցկացվի «դիրիժորություն» մասնագիտությամբ
11.01.2025 | 12:13
Ավելի քան 1400 անձ տուժել է համակարգչային հափշտակություններից. դատախազը մեղադրական եզրակացությամբ քրեական վարույթը հանձնել է դատարան
11.01.2025 | 11:55
Երախտապարտ եմ՝ Հայաստանը քայլեր է ձեռնարկում Պուտինի հետ ռազմական դաշինքից դուրս գալու համար․ ԱՄՆ հանրապետական կոնգրեսական Ջո Ուիլսոն
11.01.2025 | 11:33
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ հունվարի 11-ի դրությամբ
Բոլորը

Երեխաները կսովորեն ոչ թե հանուն գնահատականի, այլ հանուն գիտելիքի: Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն առաջարկում է վերանայել 2010 թվականին ընդունված կրթության չափորոշիչների վերաբերյալ որոշումը։

Հանրակրթական դպրոցները կհրաժարվեն մինչև 5-րդ դասարանների աշակերտներին գնահատելուց, միջին և ավագ դպրոցներում անբավարար գնահատականներ չեն լինի, կվերանա նաև դպրոցներում երեխային նույն դասարանում թողնելու պրակտիկան։

Նախագծի հեղինակները կարծում են, որ տասնամյակներ շարունակ գործող համակարգով աշակերտը ձգտում է լավ հիշել սովորածը՝ գնահատական ստանալու համար, իսկ ուսուցիչը դասավանդում է այնպես, որ աշակերտները ստացած գիտելիքը հիշեն մինչև թեմատիկ գրավոր աշխատանքը կամ քննությունը։

Սրա փոխարեն ԿԳՄՍ նախարարությունն առաջարկում է ներդնել կարողությունների վրա հիմնված համակարգ․ այսինքն՝ կսահմանվի շրջանավարտի ակնկալվող վերջնարդյունքը։  Փոփոխությունների նախագիծն արդեն հրապարակվել է իրավական ակտերի հրապարակման e-draft հարթակում և բուռն քննարկումների առիթ դարձել։ Նախագիծն այս պահին ստացել է 50 կողմ և 54 դեմ ձայներ։

Ինչպե՞ս են գնահատում ոլորտի մասնագետները և փորձագետները նախարարության նախաձեռնած այս փոփոխությունները, արդյո՞ք դրանք լուծում կտան կրթության ոլորտում առկա խնդիրներին։

Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի խոսքով՝ կարողությունների վրա հիմնված կրթական համակարգն արդեն իսկ օգտագործվում է աշխարհի շատ երկրներում և համարվում է լավագույն փորձը։ Նա, սակայն, նշում է՝ հստակ չէ այն ճանապարհը, թե ինչպես են այս փոփոխություններն իրականացվելու։

Նախագծով առաջարկվում է նաև ավելի շատ ազատություն տալ դպրոցներին՝ հնարավորություն ընձեռելով հիմնական ուսումնական պլանի վրա մշակել դպրոցի սեփական ուսումնական պլանը։ Միևնույն ժամանակ, սահմանվում են պարտադիր չորս առարկաները՝ հայոց լեզու և գրականություն, մաթեմատիկա, հայոց պատմություն և օտար լեզու, որոնք ունեն երաշխավորված ժամաքանակ բոլոր դպրոցներում։ Կրթության փորձագետն այս փոփոխությունը ևս դրական է գնահատում։

Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Վահրամ Սողոմոնյանի կարծիքով՝ կարևոր է, որ աշակերտները սովորեն ոչ թե պատժող գործիքներով, այլ խթանող։ Այս առումով Սողոմոնյանը դրական է գնահատում առաջարկվող փոփոխությունները։

Իսկ տարրական դասարանի ուսուցչուհի Աննա Գրիգորյանի կարծիքով՝ գնահատականից բացի՝ երեխային մոտիվացնելու շատ այլ ձևեր կան, և պետությունը պետք է վստահի ուսուցչին՝ չդնելով նրան կաղապարների մեջ։

Նշենք, որ այս փոփոխությունների նախագիծը նախատեսվում է ընդունել հուլիսի 7-ից հետո։ Ըստ նոր չափորոշիչների՝ կփոխվեն նաև դասագրքերը։ Ոլորտի պատասխանատուները նշում են՝ վերջնական փոփոխությունների և դրական արդյունքի հասնելու համար պետք է համագործակցել, ակտիվ մասնակցել քննարկումներին ու ներկայացնել առաջարկություններ։

Մանրամասները տեսանյութում։

Անժելա Պողոսյան