«Գիտական աստիճան հայցողները չեն պատկերացնում՝ ինչ է պահանջվում գիտնական դառնալու համար». Սմբատ Գոգյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

23.11.2024 | 18:09
Երևանի 3 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
23.11.2024 | 17:33
Նոյեմբերի 25-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
23.11.2024 | 17:07
ԵՄ մուտքի արտոնագրերի ազատականացման երկխոսության մեկնարկը նոր շունչ կհաղորդի Հայաստան-ԵՄ համագործակցության օրակարգին․ ՆԳ նախարար
23.11.2024 | 16:53
ՏԿԵ նախարարն այցելել է Նոր Հաճնի կամուրջ, հանձնարարականներ տվել շինարարներին
23.11.2024 | 16:35
Թուրքիայի հետախուզության ղեկավարն ու գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցությունը հանդիպում են անցկացրել անվտանգության հարցերի շուրջ
23.11.2024 | 15:55
Իսրայելի օդուժը հարվածներ է հասցրել Բեյրութի կենտրոնին ու արվարձաններին
23.11.2024 | 15:30
ՄԻՊ-ը փաստաբանական գործունեության հարկման հետ կապված դիմել է ՍԴ
23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
23.11.2024 | 13:49
Նույնիսկ Անգլիայում՝ 38 հազարանոց մարզադաշտում, զգում էինք ահռելի աջակցություն Նոայի երկրպագուներից․ Ավանեսյան
23.11.2024 | 13:33
NYMEX․ Ոսկու գինն աճել է
23.11.2024 | 13:14
Անահիտ Ավանեսյանը այցելել է «Հանրապետական շտապօգնության ծառայության» Շիրակի մարզային կայան
23.11.2024 | 12:56
Երկրաշարժ Ադրբեջանում․ այն զգացվել է նաև Սյունիքի մարզում՝ 3-4 բալ ուժգնությամբ
Բոլորը

Գիտական աստիճան հայցողները չեն պատկերացնում՝ ինչ է պահանջվում գիտնական դառնալու համար. այս մասին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Բարձրագույն որակավորման կոմիտեի նախագահ Սմբատ Գոգյանը։

Նա նկատեց, որ Հայաստանում մագիստրատուրան ընդհանրապես կայացած չէ։ «Մի մտահոգիչ փաստ մենք ունենք, քանի որ Հայաստանում մագիստրատուրան, ընդհանրապես, կայացած չէ, գրեթե, ոչ մի բուհում մագիստրատուրան իր գիտահետազոտական նպատակին չի ծառայում, ապա դա բերում է նաև ասպիրանտական կրթության անիմաստությանը՝ որպես հենց հետազոտական աշխատանքի գլխավոր բաղադրիչ։ Սրա արդյունքում մեր գիտական աստիճան հայցող մարդկանց ճնշող մեծամասնությունը չի էլ պատկերացնում, թե ինչ պետք է իրենից պահանջվի, որպեսզի նա համարվի գիտնական»,- նկատեց Գոգյանը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Արմինե Ալոյան