Տպավորություն է, որ ինչ-որ մեկը խոչընդոտում է հարցի լուծմանը. «Հյուսիս-հարավի» շինարարությունն իրականացրած ենթակապալառուները մինչև հիմա չեն վճարվել

Լուրեր

11.12.2024 | 23:30
Թուրքիան Մեծ Բրիտանիայից շահագործումից հանված Super Hercules ռազմատրանսպորտային ինքնաթիռներ կգնի
11.12.2024 | 23:17
Դեսպան Հարությունյանը վերահաստատել է Կանադայի հետ հարաբերություններն առավել խորացնելու Հայաստանի հանձնառությունը
11.12.2024 | 22:52
Երևանում և 6 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
11.12.2024 | 22:37
ԱՄՆ-ը կարող է «իրանական» պատժամիջոցներ կիրառել ռուսական նավթի դեմ
11.12.2024 | 22:21
Բելառուսից թոշակառուն դատապարտվել է 4 տարվա ազատազրկման՝ Լուկաշենկոյին և ոստիկանին վիրավորելու համար
11.12.2024 | 22:08
Էրդողանը դավաճանեց Ռուսաստանին․ Ալեքսանդր Դուգինը՝ Սիրիայում իրադարձությունների մասին
11.12.2024 | 21:58
Երևանի Բագրևանդի-Նելսոն Ստեփանյան փողոցների խաչմերուկում երթևեկությունը կկարգավորվի լուսացույցներով
11.12.2024 | 21:44
Ադրբեջանի ընդդիմությունը ԱՄՆ-ին ու ԵՄ-ին կոչ է անում երկրի իշխանությունների դեմ պատժամիջոցներ սահմանել
11.12.2024 | 21:29
Օրբանը զանգահարել է Պուտինին․ քննարկվել է ուկրաինական հակամարտությունն ու իրավիճակը Սիրիայում
11.12.2024 | 21:17
Հակոբ Ասլանյանը փոշմանել է, բայց արդեն ուշ է․ նա հեռացվեց ՔՊ-ից
11.12.2024 | 21:00
ՔՆՆԱՐԿՈւՄ․ Ասադի տապալումը Սիրիայում, ՌԴ-ի թուլացումը, Թուրքիայի դերի աճը․ ի՞նչ վիճակ ստեղծվեց Մերձավոր Արևելքում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 20:51
Քննարկվել են Հայաստանում անցկացվելիք COP 17-ի կազմակերպման վերաբերյալ առանցքային հարցերը
11.12.2024 | 20:43
Օլաֆ Շոլցը պաշտոնապես Բունդեսթագին վստահության քվեի խնդրանք է ներկայացրել
11.12.2024 | 20:27
Մալիբուում խոշոր անտառային հրդեհ է մոլեգնում, որը սպառնում է հոլիվուդյան աստղերի առանձնատներին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 20:12
Մանդատս վայր եմ դրել այլ աշխատանքի անցնելու նպատակով. Դավիթ Առուշանյան
Բոլորը

«Հյուսիս-հարավ» ավտոճանապարհի շինարարարությունն իրականացնող գլխավոր կապալառուներից «Կորսան Կորվիամ» ընկերության ենթակայության՝ 2 տասնյակի հասնող ենթակապալառու ընկերություններն իրենց կատարած շինաշխատանքերի համար 2018 թվականի օգոստոսից գումար չեն ստացել: Ընկերությունների ներկայացուցիչներն այսօր հրավիրված ասուլիսում ասացին՝ իրենց միակ հույսը ՀՀ Կառավարությունն է:

«Կոչ ենք անում պարոն Փաշինյանին, պարոն Ավինյանին, որ իրենց հսկողության տակ վերցնեն այս հարցը: Տպավորություն է, որ ինչ-որ մեկը, ինչ-որ կառույց խոչընդոտում է այս հարցի լուծմանը: Կարծում ենք, որ վարչապետին ինֆորմացիան ամբողջական չի հասնում: Ուղղակի խնդրում ենք, որ այս հարցը վերցնի իր հսկողության տակ և ինչքան հնարավոր է՝ արագ լուծում տրվի»,- ասաց «Ժակշին» ՍՊԸ հիմնադիր Գուրգեն Հովհաննիսյանը:

Ենթակապալառու ընկերությունների աշխատակիցները, հիշեցնենք, ի նշան բողոքի՝ մայիսի 30-ին փակել էին «Հյուսիս-հարավ» ավտոճանապարհի Աշտարակ-Ուջան հատվածը: Մայիսի 31-ին Կառավարությունում ընդունել են նրանց, պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել 1.5 ամիս սպասել, որպեսզի Կառավարությունն այդ ընթացքում բանակցի իսպանական «Կորսան Կորվիամ»-ի հետ և հարցին լուծում տրվի:

Ենթակապալառու 21 ընկերությունների իրավաբան Արմեն Սաքապետոյանն ասաց՝ այդ ընթացքում Կառավարությունից պարբերաբար միայն ընդհանուր բնույթի տեղեկություններ են ստացել բանակցությունների վերաբերյալ:

«Վստահ ենք, որ մեր շահերը ներկայացվել են, բայց կազմակերպություններին և պարտատերերին քիչ է հետաքրքրում դա, որովհետև մարդիկ ակնկալում են հարցի լուծում: Արդար կլինի նշել, որ Կառավարությունը չէ պարտապանը, այլ իսպանական «Կորսան-Կորվիամ»-ը: Բայց ունենք իրավիճակ, երբ Կառավարությունը փոխադարձ պարտավորությունների ճշտման նպատակով արդեն իսկ բանակցում է «Կորսան-Կորվիամ»-ի հետ, և մեր խնդրանքը Կառավարությունից այն է, որ ընդունի այս կազմակերպությունների պահանջի իրավունքը՝ որպես իր պահանջ, կազմակերպություններին վճարի «Հյուսիս-հարավ» մայրուղու կառուցման համար նախատեսված միջոցներից և հետագա բանակցությունների ժամանակ «Կորսան-Կորվիամ»-ից պահանջի այդ գումարը»,- ասաց իրավաբանը՝ հավելելով, որ այս կազմակերպությունները միջազգային դատական ատյաններ դիմելու հնարավորություն չունեն:

«Ժակշին» ՍՊԸ հիմնադիր Գուրգեն Հովհաննիսյանի տեղեկացմամբ՝ 21 կազմակերպությունների մասով իսպանական ընկերությունը 2 մլրդ 200 մլն դրամի պարտք ունի: «Մենք՝ բոլոր կազմակերպություններս, ունենք շատ մեծ պարտավորություններ՝ և՛ հարկային, և՛ գործընկերների, և՛ աշխատավարձերի: Եվ հունիսի 1-ին նշվել էր, որ այդ խնդիրը մինչև հուլիսի 15-ը լուծվելու է, բայց ոչինչ չի արվել»,- հավելեց նա:

Ըստ կազմակերպությունների ներկայացուցիչների՝ այս ընթացքում դիմել են պատկան մարմիններին՝ իրենց հարկային պարտավորությունների կատարման ժամկետը երկարաձգելուն աջակցելու խնդրանքով: «5 ամիս հետո՝ մայիսին, տրանսպորտի նախարարությունից ստացել ենք գրություն, որ ոչնչով չենք կարող օգնել, իրավասու չենք»,- ասաց Գուրգեն Հովհաննիսյանը:

Ստեղծված իրավիճակում կազմակերպությունների ներկայացուցիչներն ու նրանց իրավաբանը ներպետական ատյաններում հարցին լուծում չեն տեսնում: Արմեն Սաքապետոյանի խոսքով՝ իրավական ճանապարհը մեկն է. կազմակերպությունները պետք է միավորվեն և Իսպանիայում դատարան դիմեն:

«Ներպետական լուծում չկա, միջազգային լուծումը Իսպանիայի դատարան դիմելն է, ինչը, սակայն, չի երաշխավորում, որ այս կազմակերպությունները կստանան իրենց գումարները: Ավելին, շատ փոքր է այնտեղ գումարներ ստանալու հավանականությունը: Կարող են լինել դատական ակտեր, որ պետք է գումարներ բռնագանձվեն, բայց հաշվի առնելով, որ իսպանական «Կորսան Կորվիամ» ընկերությունը սնանկի կարգավիճակ ունի, փաստացի գումար ստանալու հավանականությունը շատ փոքր է»,- հավելեց իրավաբանը: