Երևանից Սյունիք՝ օդանավով. շինաշխատանքների 60%-ն արվել է

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Դեռևս խորհրդային տարիներին Կապանի օդանավակայանը դեպի Երևան օրական 10-12 կանոնավոր չվերթ էր իրականացնում, Երևանում ֆուտբոլային օրերին այդ թիվը հասնում էր անգամ 16-ի:

Կապանի օդանավակայանի վերագործարկման նպատակով 2017 թվականին Սյունիքի զարգացման և ներդրման հիմնադրամը հիմնել է «Սյունիքի օդանավակայան» ՍՊԸ-ն, որի մասնակիցներն են «Զանգեզուրի» պղնձամոլիբդենային կոմբինատն ու Սյունիքի զարգացման և ներդրման հիմնադրամը:

2017 թվականի սեպտեմբերին Կապանի համայնքապետարանի ու Սյունիքի զարգացման և ներդրման հիմնադրամի միջև կոնցեսիոն կառավարման պայմանագիր է կնքվել, որով նախատեսվում էր վերանորոգել և վերագործարկել օդանավակայանը։ Սյունիքի օդանավակայանի ուղևորային համալիրի մակերեսը. նախկին 160 ք.մ.-ի փոխարեն. կլինի 900 ք.մ.՝ 100 մարդ/ժամում հնարավորությամբ:

Սյունիքի մարզպետի խորհրդական Գոռ Թադևոսյանը «Իմ քայլը հանուն Սյունիքի մարզի» բիզնես-համաժողովում տեղեկացրեց, որ համալիրի շինաշխատանքները գրեթե 60 տոկոսով արվել են:

«Արդյունքում մենք ունենալու ենք միջազգային ստանդարտներին համապատասխան, հիմնանորոգված թռիչքուղիով օդանավակայան, որը հնարավորություն կընձեռի ավելի ծանր օդանավեր ընդունել։ Թռիչքուղու ծածկն ամբողջությամբ փոխվում է: Կապանի օդանավակայանը ԽՍՀՄ-ի տարածքում եղել է վայրէջքների ու թռիչքների համար ամենաբարդերից մեկը: Այդ պատճառով ներդրվելու է թռիչքատեղեկատվական նոր համակարգեր։ Ընդհանուր առմամբ, նախատեսվում է 2.3 միլիարդ դրամի ներդրում, որից 800 միլիոնն արդեն արվել է: Երևան-Կապան-Երևան չվերթները կիրականացնի 19 տեղանոց L-410 օդանավը, որն արդեն Հայաստանում է»,- ներկայացրեց Սյունիքի մարզպետի խորհրդական Գոռ Թադևոսյանը:

Հիշեցնենք, որ Կապանում առաջին վայրէջքը կատարել է «ՅԱԿ-40» օդանավը՝ 1972 թվականի օգոստոսի 18-ին:

Ռոբերտ Անանյան