Երևանից Սյունիք՝ օդանավով. շինաշխատանքների 60%-ն արվել է

Լուրեր

26.11.2024 | 09:31
Դիլիջանի ոլորաններում ձյուն է տեղում
25.11.2024 | 23:30
Էրդողանը ծրագրում է հաջորդ ժամկետով գրավել իշխանությունը․ TIME-ի անդրադարձը
25.11.2024 | 23:15
Միրզոյանը շնորհավորել է Վրաստանի ԱԳ նորանշանակ նախարարին
25.11.2024 | 23:08
Ադրբեջանի ՌՕՈՒ կործանիչներն ուսումնական թռիչքներ են իրականացրել
25.11.2024 | 22:48
Թուրքիայում երկրաշարժ է տեղի ունեցել
25.11.2024 | 22:33
Լոնդոնը ներկայացրել է ՌԴ «ստվերային նավատորմի» դեմ միջոցառումների ամենամեծ փաթեթը
25.11.2024 | 22:18
Ադրբեջանում ռազմական փորձագետի են կալանավորել` պետական գաղտնիք հրապարակելու մեղադրանքով
25.11.2024 | 22:01
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
25.11.2024 | 21:45
Սարի հակառակ կողմը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 21:30
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
25.11.2024 | 21:16
Ադրբեջանն ու ՆԱՏՕ-ն համագործակցության հարցեր են քննարկել
25.11.2024 | 21:01
Գեղարքունիքի մարզի մի շարք հասցեներում 24 ժամ ջուր չի լինի
25.11.2024 | 20:45
Ադրբեջանի թակարդն է ՀՀ-ի դեմ՝ «Արևմտյան Ադրբեջանի» թեզը հավասարեցնել Արևմտյան Հայաստանի հետ․ Արսեն Խառատյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 20:28
ՆԱՏՕ-ի ղեկավարությունն արևմտյան խոշոր ընկերություններին կոչ է արել պատրաստվել պատերազմի
25.11.2024 | 20:14
Թուրքիայում 2 ռուս օդաչուներ 5 տարվա ազատազրկման են դատապարտվել
Բոլորը

Դեռևս խորհրդային տարիներին Կապանի օդանավակայանը դեպի Երևան օրական 10-12 կանոնավոր չվերթ էր իրականացնում, Երևանում ֆուտբոլային օրերին այդ թիվը հասնում էր անգամ 16-ի:

Կապանի օդանավակայանի վերագործարկման նպատակով 2017 թվականին Սյունիքի զարգացման և ներդրման հիմնադրամը հիմնել է «Սյունիքի օդանավակայան» ՍՊԸ-ն, որի մասնակիցներն են «Զանգեզուրի» պղնձամոլիբդենային կոմբինատն ու Սյունիքի զարգացման և ներդրման հիմնադրամը:

2017 թվականի սեպտեմբերին Կապանի համայնքապետարանի ու Սյունիքի զարգացման և ներդրման հիմնադրամի միջև կոնցեսիոն կառավարման պայմանագիր է կնքվել, որով նախատեսվում էր վերանորոգել և վերագործարկել օդանավակայանը։ Սյունիքի օդանավակայանի ուղևորային համալիրի մակերեսը. նախկին 160 ք.մ.-ի փոխարեն. կլինի 900 ք.մ.՝ 100 մարդ/ժամում հնարավորությամբ:

Սյունիքի մարզպետի խորհրդական Գոռ Թադևոսյանը «Իմ քայլը հանուն Սյունիքի մարզի» բիզնես-համաժողովում տեղեկացրեց, որ համալիրի շինաշխատանքները գրեթե 60 տոկոսով արվել են:

«Արդյունքում մենք ունենալու ենք միջազգային ստանդարտներին համապատասխան, հիմնանորոգված թռիչքուղիով օդանավակայան, որը հնարավորություն կընձեռի ավելի ծանր օդանավեր ընդունել։ Թռիչքուղու ծածկն ամբողջությամբ փոխվում է: Կապանի օդանավակայանը ԽՍՀՄ-ի տարածքում եղել է վայրէջքների ու թռիչքների համար ամենաբարդերից մեկը: Այդ պատճառով ներդրվելու է թռիչքատեղեկատվական նոր համակարգեր։ Ընդհանուր առմամբ, նախատեսվում է 2.3 միլիարդ դրամի ներդրում, որից 800 միլիոնն արդեն արվել է: Երևան-Կապան-Երևան չվերթները կիրականացնի 19 տեղանոց L-410 օդանավը, որն արդեն Հայաստանում է»,- ներկայացրեց Սյունիքի մարզպետի խորհրդական Գոռ Թադևոսյանը:

Հիշեցնենք, որ Կապանում առաջին վայրէջքը կատարել է «ՅԱԿ-40» օդանավը՝ 1972 թվականի օգոստոսի 18-ին:

Ռոբերտ Անանյան