Հեռուստառադիոյի բոլոր գովազդների շրջանառությունը կազմում է 22 մլն դոլար․ Տիգրան Հակոբյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.11.2024 | 22:58
«Մանկական Եվրատեսիլ – 2024»-ում հաղթեց Վրաստանը
16.11.2024 | 20:02
Ֆրանսիայի ռեստորաններից մեկում պատանդ վերցված 4 աշխատակիցներն ազատ են արձակվել
16.11.2024 | 19:27
Հյուսիսային պողոտայում սրճարաններից մեկում բռնկված հրդեհի հետևանքով քաղաքացին դեմքի շրջանում ստացել է այրվածքներ
16.11.2024 | 19:00
Հումորը Հայաստանում դարձել է կոպիտ և գռեհիկ, քաղաքական հումորը` վիրավորական. Ռուբեն Բաբայան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.11.2024 | 18:50
Նիկոլ Փաշինյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Դոնալդ Թրամփի հետ․ հայտնի է՝ ինչ հարցեր են քննարկվել
16.11.2024 | 18:40
Քրիստինա Քվինն ու ԱՄՆ դեսպանատան աշխատակիցները հայ ընկերների հետ նշել են ԱՄՆ ծովահետևակային կորպուսի 249-րդ տարեդարձը
16.11.2024 | 18:19
ԵՊՀ-ի բակից մեկնարկել է «Համախմբենք ուժերը՝ կանխենք կոռուպցիան» համապետական արշավը
16.11.2024 | 17:58
Զելենսկին մտադիր է Ուկրաինայի շուրջ հարցերը քննարկել անձամբ Դոնալդ Թրամփի, այլ ոչ թե նրա թիմի հետ
16.11.2024 | 17:29
Պուտինի և Շոլցի հեռախոսազրույցը տևել է մեկ ժամ
16.11.2024 | 17:00
Բժանիան նշել է Աբխազիայի նախագահի պաշտոնից իր հրաժարականի պայմանը
16.11.2024 | 16:41
Հայաստանի ազգային հավաքականը մեկնել է Lատվիա
16.11.2024 | 16:28
Երևանի Նազարբեկյան փողոցում կրակոցներ են հնչել․ 42-ամյա տղամարդ է մահացել
16.11.2024 | 16:17
Լեռնային շրջաններում ձյուն կտեղա
16.11.2024 | 15:55
Հնդկաստանի ԱԳ նախարարի կարծիքով՝ աշխարհը հոգնել է ռուս-ուկրաինական հակամարտությունից
16.11.2024 | 15:35
Վարչապետ Փաշինյանը շնորհավորել է Ռոբերտ Ամիրխանյանին ծննդյան 85-ամյակի կապակցությամբ
Բոլորը

Ազգային ժողովի «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Միքայել Մելքումյանն այսօր Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի նախագահ Տիգրան Հակոբյանից հետաքրքրվեց՝ որքան է կազմում հեռուստաընկերությունների ընդհանուր շրջանառությունը և արդյոք կա՞ միտում գովազդի գնի բարձրացման։

Ի պատասխան՝ Տիգրան Հակոբյանը նշեց, որ ՀՀ-ում կա միայն մեկ գովազդ վաճառող ընկերություն, ինչը բացասաբար է ազդում գովազդային բյուջեի ձևավորման վրա, քանի որ չկա մրցակցություն։

Անդրադառնալով հեռուստառադիոյի ոլորտի ընդհանուր շրջանառությանը՝ Տիգրան Հակոբյանը նշեց, որ թեև չի կարող բացահայտել, թե ինչ ստվերային փողեր կան, որոնք օգտագործվում են սեփականատերերի կողմից, սակայն կարող է ներկայացնել միայն գովազդից եկող գումարների չափը:

«Հեռուստառադիոյի բոլոր գովազդները, այդ թվում և մարզայինները, մաքսիմում կազմում են 22 մլն դոլար, ինչը չնչին գումար է այդ բնագավառի համար»,- ասաց նա։

Հիշեցնենք, որ Հակոբյանը Ազգային ժողովում ներկայացնում է «Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի 2018 թվականի գործունեության մասին» հաղորդումը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Աղավնի Սուքիասյան