«Մայբախի» վարորդի համար 5000 դրամ տուգանքը կանխարգելող որևէ էֆեկտ չի տալիս. պատգամավորը թանկարժեք մեքենաների համար տուգանքի բարձր շեմ է ցանկանում սահմանել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

20.12.2025 | 12:59
Գործարկվել է ՆԳՆ միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության նոր կայքը
20.12.2025 | 12:40
Բագրատ և Արշակ արքեպիսկոպոսները կալանավայրից հայտարարություն են տարածել
20.12.2025 | 12:21
ՀՀ-ում ՄԹ դեսպանը հայերենով շնորհավորել է Ամանորի կապակցությամբ
20.12.2025 | 11:49
Քննարկվել են «Save Armenia»-ի հետ համագործակցության հնարավորությունները
20.12.2025 | 11:33
Դեսպան Ղևոնդյանը և Ղազախստանի պաշտպանության նախարարը քննարկել են երկկողմ համագործակցության զարգացումը
20.12.2025 | 11:19
Դավիթ Բաբայանը ևս Բաքվի դատարանում եզրափակիչ ելույթով  է հանդես եկել
20.12.2025 | 10:55
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 20-ի դրությամբ
20.12.2025 | 10:32
ՃՏՊ Էջմիածին-Արմավիր ճանապարհին․ 4 քաղաքացի հոսպիտալացվել է
20.12.2025 | 10:08
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
19.12.2025 | 23:33
ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի բանակցությունների նոր փուլը տեղի կունենա ԱՄՆ-ում առաջիկա օրերին
19.12.2025 | 23:26
2025 թվականի «Սպորտի ոլորտում տարվա լավագույնների ընտրություն» մրցույթին հավակնող մարզիկները
19.12.2025 | 23:07
Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար
19.12.2025 | 22:50
Իսրայելում ՌԴ քաղաքացի է ձերբակալվել Իրանի օգտին լրտեսության մեղադրանքով
19.12.2025 | 22:34
Դավիթ Խուդաթյանն ու Համաշխարհային բանկի նոր ղեկավարը ձեռք են բերել մի շարք պայմանավորվածություններ
19.12.2025 | 22:21
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

Ազգային ժողովի պատգամավոր, «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ Վիկտոր Ենգիբարյանն առաջարկում է խախտումներով ավտոմեքենա վարող վարորդներին տուգանել ըստ մեքենայի արժեքի: Օրինակ, եթե վարորդներից մեկը վարում է 50 հազար դոլար արժեցող մեքենա, իսկ մյուսը՝ 5, բայց անում են նույն խախտումը` վճարեն տարբեր գումարներ:

Պատգամավորը կարծում է, որ թանկարժեք մեքենաներ վարող անձանց համար խնդիր չէ հարկ եղած դեպքում խախտում անելը, քանի որ տուգանքի համար նախատեսված մի քանի հազար դրամ վճարելը մեծ գումար չէ:

««Մայբախի» վարորդի համար հինգ հազար դրամ տուգանքը կանխարգելող որևէ էֆեկտ չի տալիս, պատկերացնենք, որ նա խաչմերուկն անցնելիս պետք է որոշում կայացնի՝ խախտում իրականացնի՞, թե՝ ոչ: Իր մտքում կլինի հինգ հազար դրամը վճարելը և որոշումը կլինի անցնելու օգտին: Մենք խոսում ենք տուգանքների հաճախականությունը քչացնելու մասին: Եթե մի վարորդի համար X գումարը շատ մեծ է, որը պետք է աշխատի տասը օրում, մեկ ուրիշի համար դա աննկատ գումար է: Շատ քաղաքացիներ նաև բողոքում են, որ ամենաշատ խախտումներն անում են տաքսիները: Այո, դա կա, դա խնդիր է, այդ խնդիրն էլ պետք է լուծել»:

Վիկտոր Ենգիբարյանը մեզ հետ զրույցում ասաց, որ գաղափարը դեռ նախագծի չի վերածվել: Ֆեյսբուքում ծավալած քննարկումների արդյունքում առայժմ փորձում է հասարակական կարծիքին ծանոթանալ:

«Մեծ մասը դեմ է, ինչը խոսում է այն մասին, որ պետք է ավելի զգուշավոր լինել այս նախագծի հետ: Շատերն էլ կողմ են, շատերն էլ այլ առաջարկներ են անում»,- ասում է նա:

Factor.am-ը պատգամավորից հետաքրքրվեց՝ արդյոք կա վիճակարգրություն, որ հիմնականում խախտումներն անում են թանկարժեք մեքենաների վարորդները, և, եթե նրանց համար տուգանքի շեմը բարձրացվի, ապա նրանք ըստ կարգի կվարեն ավտոմեքենաները: «Նման վիճակագրության ես չեմ տիրապետում, բայց մենք բոլորս ականատես ենք լինում, որ հատկապես երեկոյան ժամերին, կան մեծ արագությունով սլացող թանկարժեք մեքենաներ: Սա հուշում է, որ տեսանկարահանող սարքերն, արագաչափերը կանխարգելող դեր չեն խաղում: Եթե դու ունես 20 հազար հավելյալ դրամ, որը քեզ պետք չի, անում ես խախտումը, վճարում ես գումարը: Սա պետության համար անընդունելի է»:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Նարեկ Կիրակոսյան