Ե՞րբ Հայաստանի ավիաընկերությունները կկարողանան թռիչքներ իրականացնել ԵՄ տարածքում

Լուրեր

05.12.2025 | 23:32
ԱԱ․ Բաչկովը հաղթել է ժամկետից շուտ, Մաշակարյանը և Հովհաննիսյանը ևս շարժվում են առաջ
05.12.2025 | 23:30
BP-ն հրաժարվում է Բաքու-Սուփսա և Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարերի օպերատորի իրավունքից
05.12.2025 | 23:16
Հայաստանը նախապատրաստվում է Եվրոպական քաղաքական համայնքի գագաթնաժողովի հյուրընկալմանը․ քննարկվել են կազմակերպչական աշխատանքները
05.12.2025 | 23:14
Կայացել է ԱԱ-2026-ի վիճակահանությունը, Դոնալդ Թրամփը մրցանակ է ստացել ՖԻՖԱ-ից
05.12.2025 | 23:01
Եվրոպական հանձնաժողովը 120 միլիոն եվրոյով տուգանել է Իլոն Մասկի X-ին
05.12.2025 | 22:47
Ռուսաստանի ԿԲ-ն վերացրել է իր և «բարեկամ» երկրների քաղաքացիների համար միջազգային դրամական փոխանցումների սահմանափակումները
05.12.2025 | 22:31
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
05.12.2025 | 22:18
Netflix-ը հայտնել է 82,7 միլիարդ դոլարով Warner Bros․-ը գնելու մասին
05.12.2025 | 22:05
Առողջության համապարփակ ապահովագրության հիմնադրամ կստեղծվի․ տնօրենի անունը հայտնի է
05.12.2025 | 21:50
Անկարայում ԱՄՆ դեսպանը Հայաստանի, Թուրքիայի, Ադրբեջանի հարաբերություններից է խոսել
05.12.2025 | 21:37
Մյասնիկյան պողոտայում մեքենա է այրվել
05.12.2025 | 21:26
Բաքվում հորդառատ անձրևները հեղեղումներ են առաջացրել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 21:14
Առողջության համընդհանուր ապահովագրություն․ նախագահը քննարկել է ոլորտի խնդիրներն ու լուծումները
05.12.2025 | 21:00
Ով ասում է՝ վարչապետը ճիշտ արեց, թող պատրաստ լինի՝ ԱԱԾ-ն գա իր տուն և հանձնարարություններ տա․ Լևոն Բարսեղյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 20:45
Կեղծ ԱԱԾ-ականներ, AI-ով գեներացված ձայն․ կիբերզեղծարարները հասել են պաշտոնյաներին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

ԵՄ Շարժունակության և տրանսպորտի հարցերով գլխավոր տնօրինության մասնագետները մտադիր են մինչև այս տարվա վերջ այցելել Հայաստան՝ գնահատելու ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի իրականացրած աշխատանքը և ԵՄ թռիչքներ կատարելու արգելքի (այսպես կոչված՝ «սև ցուցակ») վերացման հնարավորությունը։

Հայաստանի ավիացիան, հիշեցնենք, Եվրամիության «սև ցուցակում» է հայտնվել 2020 թվականի հունիսից, ինչի հետևանքով արգելվել է հայկական ավիափոխադրողների մուտքը ԵՄ օդային տարածք։

Կոմիտեից Factor.am-ին վստահեցրել են, որ վերացրել են 2020 թվականին Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից հայկական ավիաընկերություններ և կոմիտե կատարած գնահատողական այցի շրջանակներում հայտնաբերված հիմնական թերությունները, ապա 2024-ի հոկտեմբերի 1-ին դիմել են ԵՄ Շարժունակության և տրանսպորտի հարցերով գլխավոր տնօրինություն՝ նախաձեռնելով դեպի ԵՄ «սև ցուցակից» հայկական ավիաընկերություններին դուրս բերելու գործընթացի մեկնարկը։ 2024-ի դեկտեմբերին կոմիտեն կատարած ուղղիչ գործողությունները և դրանց իրականացումը հավաստող փաստաթղթերը պաշտոնապես ներկայացրել է ԵՄ Շարժունակության և տրանսպորտի հարցերով գլխավոր տնօրինություն՝ վավերացնելու և համապատասխան որոշում կայացնելու համար։

Մեր հարցին՝ Կոմիտեն ներկայում ունի՞ բավարար կադրեր՝ ԵՄ ստանդարտներին համապատասխանելու համար, Կոմիտեից պատասխանել են, որ համալրել են անհրաժեշտ քանակությամբ մասնագետներին, որոնք պարբերաբար վերապատրաստումներ են անցնում։ Օրինակ՝ 2024-ին վերապատրաստումների համար ծախսվել է 71․4 մլն դրամ։

Թե ինչքա՞ն է գնահատվում ԵՄ «սև ցուցակում» հայտնվելու պատճառով Հայաստանի կրած վնասը, Կոմիտեից չեն պատասխանել՝ նշելով, թե «հարցադրումը դուրս է կոմիտեի իրավասության շրջանակներից»։

Նշենք, որ ներկայում Հայաստանում օդանավ շահագործողի վկայական ունի 7 ընկերություն։

Գայանե Խաչատրյան