ԱՊՊԱ-ն աղե՞տ է քաղաքի համար․ հակասող թվեր ու փաստեր Ավինյանից, ՆԳՆ-ից ու բյուրոյից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

06.04.2025 | 22:02
Աշխարհի ամենաթանկարժեք կենտրոնական պաշտպանները
06.04.2025 | 21:00
«Այն մարդը, որն ասում է՝ իր միակ գործը փող աշխատելն է, ինձ համար բիզնեսմեն չէ». ապաքաղաքական զրույց Հայկ Շեկյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.04.2025 | 20:22
Գարնանացան-աշնանացանի աշխատանքների կազմակերպման համար Կառավարությունն աջակցություն է տրամադրում
06.04.2025 | 19:55
Չինաստան-Հայաստան հարաբերությունների արագ և որակյալ զարգացման խթանում. գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Չեն Մինի հոդվածը
06.04.2025 | 19:11
«Շիրակը» պաշտոնական հայտարարություն է տարածել
06.04.2025 | 18:49
Իրանում Հայաստանի դեսպանը ներկա է եղել Նոուրուզին նվիրված պաշտոնական միջոցառմանը
06.04.2025 | 18:10
Ալի Խամենեին կարգադրել է Իրանի զինված ուժերը բարձր պատրաստվածության բերել ու զգուշացում է ուղարկել ԱՄՆ ռազմաբազաներ ունեցող 6 երկրի
06.04.2025 | 17:30
Հայ շախմատիստների արդյունքները՝ Եվրոպայի կանանց անհատական առաջնության 6-րդ խաղափուլի ավարտին
06.04.2025 | 17:02
Մհեր Մարգարյանն ու Անտոնիո Գուտերեշն ընդգծել են բազմակողմ համագործակցության ձևաչափի ամրապնդման անհրաժեշտությունը
06.04.2025 | 16:39
Վրաստանի, Ադրբեջանի և Թուրքիայի խորհրդարանների միջև կստեղծվի եռակողմ համագործակցության մեխանիզմ
06.04.2025 | 16:07
Սպորտը վեր է ազգային, մշակութային և սոցիալական սահմաններից․ Անդրեասյան
06.04.2025 | 15:42
Արթուր Ալեքսանյանը՝ Եվրոպայի հունահռոմեական ոճի լավագույն ըմբիշ
06.04.2025 | 15:17
3.6 մագնիտուդով երկրաշարժ՝ Վրաստանի տարածքում
06.04.2025 | 14:52
Ապրիլի 7-ի ցերեկը սպասվում է կարճատև անձրև, հնարավոր է նաև ամպրոպ
06.04.2025 | 14:30
Իսրայելը մտադիր է Ռաֆահը կտրել Գազայից՝ «Մորագ միջանցք» ստեղծելու համար. շենքեր են պայթեցվում, ուր մարդիկ կան․ Aljazeera
Բոլորը

«Խցանումների առաջացման պատճառների ուղիղ, երևի թե, 80 տոկոսը պայմանավորված էին ամառային անվադողերով ավտոմեքենաների ԱՊՊԱ-ների հետևանքով»,- փետրվարի 24-ի գործակարգավարական խորհրդակցության ժամանակ պնդեց Տիգրան Ավինյանը:

Երևանի քաղաքապետը փորձում էր բացատրել, թե ինչու էր փետրվարի 20-ի առատ տեղումների ժամանակ մայրաքաղաքում երթևեկությունը կաթվածահար եղել։

«Մի հատ թեթև «քսելու» համար եկեք ժամերով սպասենք և ստեղծենք կիլոմետրանոց հերթեր»,- ասաց քաղաքապետը:

Ավինյանին շտապեց հերքել Ներքին գործերի նախարարությունը։ Գերատեսչության մամուլի քարտուղար Նարեկ Սարգսյանը Factor TV-ի հարցին ի պատասխան ասաց, որ փետրվարի 20-ից 24-ը՝ մինչև ժամը 08։00-ը, Երևանում արձանագրվել է ճանապարհատրանսպորտային 482 պատահար, որոնցից միայն 1 տրանսպորտային միջոց է եղել ամառային անվադողերով, իսկ 8 մեքենա՝ ձմեռային մաշված անվադողերով։ Բոլոր 482 վթարներն արձանագրել են պարեկային ծառայողները։

«Միաժամանակ, նույն ժամանակահատվածում Երևանում պարեկները ստուգել են 193 տրանսպորտային միջոց, որոնցից 15-ը եղել են ձմեռային մաշված անվադողերով»,- ասաց Նարեկ Սարգսյանը:

Նույն նիստի ընթացքում քաղաքապետի խորհրդական Կամո Արեյանը հայտարարեց, որ խոսել է Պարեկային ծառայության պետ Արթուր Խուդինյանի հետ, և վերջինս վստահեցրել է, որ վթարների գրեթե կեսը եղել է անվադողերի պատճառով։

«Այո՛, արձանագրված վթարների կեսը գրեթե եղել է անվադողերի պատճառով, ընդ որում, իրենք արձանագրել են հատ-հատ, որ ձմեռային մաշված անվադողեր են եղել, որոնք այս պայմաներում ամենամեծ խոչընդոտն են եղել երթևեկի համար»,- հայտարարեց Արեյանը:

ՆԳՆ-ից, սակայն, Factor TV-ին կրկին հաստատեցին, որ իրենց տրամադրած տվյալներն արտացոլում են իրական պատկերը՝ առանց անդրադառնալու Կամո Արեյանի հայտարարությանը։ Արեյանի հետ կապ հաստատել չհաջողվեց․ քաղաքապետարանի կայքում նշված հեռախոսահամարին պատասխանած անձը հայտնեց, որ նա շրջայցի է, իսկ քաղաքապետարանի լրատվության վարչությունից մեր հեռախոսազանգերին չպատասխանեցին։

Ի վերջո քանի՞ պատահար է գրանցվել այդ օրերին և դրանցից քանիսի՞ դեպքում են տրանսպորտային միջոցները եղել ամառային կամ ձմեռային մաշված անվադողերով։ Հայաստանի ապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վաղինակ Եղիազարյանը Factor TV-ին հայտնեց, որ փետրվարի 20-24-ը գրանցվել է 942 պատահար։ Նրա խոսքով՝ միայն փետրվարի 20-ի պատահարների թիվը կրկնակի ավելի է եղել, քան սովորական օրերին։

Ըստ Եղիազարյանի՝ 942 պատահարից շուրջ 500-ը փաստագրել են պարեկային ծառայողները։ Սակայն ԱՊՊԱ-ի տվյալների բազայում չի նշվում՝ վթարված տրանսպորտային միջոցներն ամառայի՞ն, թե՞ ձմեռային անվադողերով են:

Տիգրան Ավինյանն այդ նիստի ժամանակ նաև հայտարարեց, որ ԱՊՊԱ համակարգը Երևանի համար «աղետ» է։

Ապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրենը հակադարձում է քաղաքապետին՝ նշելով, որ ԱՊՊԱ համակարգը 15 տարի շարունակ գործում է օրենքի հիման վրա։

«ԱՊՊԱ համակարգը աղետ չէր կարող լինել, այլապես 15 տարի ՀՀ իշխանությունները կհրաժարվեին դրանից»,- ասաց Վաղինակ Եղիազարյանը:

Բացի այդ, Եղիազարյանն ընդգծում է, որ ԱՊՊԱ համակարգը նախատեսված է պատահարների հետևանքները կարգավորելու համար, և ոչ թե համակարգի պատճառով են վթարներ լինում։ Նրա համոզմամբ՝ եթե ԱՊՊԱ համակարգը չգործի, վթարված մեքենաները շատ ավելի երկար կմնան փողոցում։

Քաղաքային իշխանությունը մտադիր է փոփոխություն կատարել Երևանի ՏԻՄ օրենքում, որպեսզի ճանապարհատրանսպորտային պատահարների դեպքում փողոցի երթևեկելի հատվածը փակ մնա առավելագույնը 15 րոպե, հակառակ դեպքում, կսահմանվի պատասխանատվություն։

Այնուամենայնիվ, փորձագետները կասկածի տակ են դնում այս փոփոխության գործնական իրագործելիությունը։ Ապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վաղինակ Եղիազարյանի խոսքով՝ լուրջ վթարների դեպքում մեքենան արագ տեղափոխելն անհնար կլինի, իսկ քննության անհրաժեշտությունը կարող է երկարաձգել տեղում մնալու ժամանակը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արփի Հակոբյան