Ուկրաինայում շարունակվող պատերազմը դրդում է ընդլայնել Թուրքիայի նավահանգիստները՝ բեռների ուշացումից խուսափելու համար

Լուրեր

24.11.2024 | 21:56
Միակն ու անկրկնելին. ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանի արձագանքը՝ Ադրբեջանի տարածքային պահանջներին
24.11.2024 | 21:16
Հայաստանի բասկետբոլի հավաքականը պարտվեց Ավստրիայի թիմին
24.11.2024 | 21:00
«Կանաչ» հիմնադրամներից շատերն այնքան էլ կանաչ չեն. ապաքաղաքական զրույց Ինգա Զարաֆյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 20:47
Իսրայելի ավիահարվածների հետևանքով Լիբանանում կան տասնյակ զոհեր և հարյուրավոր վիրավորներ
24.11.2024 | 19:08
ՃՏՊ Դիմիտրով գյուղի մոտ. 3 անձ տեղափոխվել է հիվանդանոց
24.11.2024 | 18:04
Թբիլիսիում կանայք երթ են անցկացնում․ պահանջում են Բիձինա Իվանիշվիլիի հրաժարականը
24.11.2024 | 17:00
Ֆրանսիայի Բրոն համայնքում Մեղրի քաղաքի պուրակ է բացվել
24.11.2024 | 16:07
1 մլրդ դրամ՝ Երևանի ու մարզերի թատրոնների, համերգային դահլիճների, նվագախմբերի համար գույք, տեխնիկա գնելու համար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 15:26
Ուկրաինան կարող է ավարտել պատերազմը 2025-ին․ Զելենսկին սպասում է Թրամփի առաջարկներին
24.11.2024 | 14:02
Ավտոմեքենայի դուռը փակվել է, 1-ամյա երեխան մնացել է ներսում․ օգնել են փրկարարները
24.11.2024 | 13:40
Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 6-10 աստիճանով
24.11.2024 | 13:22
ՏԿԵ նորանշանակ նախարարն ընտրվել է ՔՊ Արմավիրի տարածքային կազմակերպության խորհրդի նախագահ
24.11.2024 | 12:41
Օտարերկրյա ԶԼՄ-ներում շարունակում են զետեղվել սպառազինության ձեռքբերման մասին կեղծ հրապարակումներ․ ՊՆ
24.11.2024 | 12:19
Ռումինիայում նախագահական ընտրություններ են
24.11.2024 | 11:53
Մխիթարյանն սկսել է ինքնակենսագրական գիրք գրել
Բոլորը

Ուկրաինայում շարունակվող պատերազմի հետ կապված թուրքական նավահանգիստները բախվում են բեռնատար նավերի սպասման ժամանակի ավելացմանը, ինչն էլ ստիպել է Քոջաելիի արդյունաբերական կենտրոնի ընկերություններին ավելի շատ պահեստային տարածքներ տրամադրել, գրում է Turkish Minute-ը։

Քոջաելիում հաստատություններ ունեցող մի քանի ընկերություններ այժմ դիմում են Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության գնահատման (ՇՄԱԳ) զեկույցների համար՝ հիմնավորելու իրենց նավահանգիստների սպասարկման տարածքների ընդլայնումը:

Efesan Iron Industry and Trade Inc.-ը վերջին օրինակն է, որը դիմել է Շրջակա միջավայրի և քաղաքաշինության նախարարություն՝ նախաձեռնելու «Port Back Service Area» նախագիծը Քոջաելիի հատուկ տարածքում: Ընդլայնման համար առաջարկվող տարածքը կազմում է 16,459,07 քառակուսի մետր՝ թույլատրված 20,599,89 ք/մ-ից, և նախարարությունն արդեն հայտարարել է ՇՄԱԳ գործընթացի մեկնարկի մասին։ Քոջաելիի քաղաքապետարանն իր զեկույցում դրական կարծիք է հայտնել նախագծի վերաբերյալ:

Ծրագրի հիմնական նպատակն է լուծել նավահանգիստների պահեստային տարածքների աճող պահանջարկը, որը կարող է բավարարել ներմուծման և արտահանման կարիքները:

Լրատվամիջոցը գրում է, որ թուրքական նավահանգիստներում բեռների ուշացումը, որը հիմնականում պայմանավորված է ռուս-ուկրաինական պատերազմով, ինչպես նաև համաշխարհային և ազգային այլ զարգացումներով, առաջացրել է ընդլայնված պահեստային օբյեկտների հրատապ անհրաժեշտություն:

Առաջարկվող լուծումը ներառում է ներկայում օգտագործվող սպասարկման ճանապարհը նավահանգստի սպասարկման տարածքի փոխակերպելը։ Այսպես, տեղական արդյունաբերական ընկերությունները ձգտում են նվազեցնել ծանրաբեռնվածությունը և նավահանգիստներում ապրանքների երկար մնալու հետևանքով առաջացած ձգձգումները: Նշվում է, որ համաշխարհային առևտրի օրինաչափությունները զարգանում են աշխարհաքաղաքական լարվածության պայմաններում, տեղական արդյունաբերություններն արագորեն հարմարվում են ծովային ոլորտում փոփոխվող պահանջներին և մարտահրավերներին:

Էմմա Չոբանյան