Փակված օդային տարածքներն ինչպե՞ս կանդրադառնան Հայաստանի վրա․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Ռուս-ուկրաինական պատերազմի մեկնարկից շատ չանցած Եվրոպական երկրները փակեցին իրենց օդային տարածքը ռուսական օդանավերի համար։ Ռուսաստանի պատասխանն էլ չուշացավ՝ արգելեց 36 երկրի ավիափոխադրողների մուտքն իր օդային տարածք։  Մի քանի օր անց ԱՄն-ը ևս հայտարարեց ռուսական ինքնաթիռների համար օդային տարածքը փակելու մասին։  

Ստեղծված իրավիճակում Հայաստանը կարող էր շահեկան վիճակում հայտնվեր , եթե Հայաստանը չլիներ ԵՄ սև ցուցակում։

 Հայաստանը  Եվրամիության սև ցուցակում է 2019-ից, երբ արգելվեց հայկական գրանցմամբ օդանավերի մուտքը Եվրոպա։ Այդ ժամանակ կոմերցիոն միջազգային թռիչքներ իրականացնում էր  հայկական գրանցմամբ 8 օդանավ, այս պահին դրանց թիվը կրկնակի կրճատվել է։ Չնայած դրան, Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիան այսօր դեռ ունի հնարավորություն տարանցիկ երկիր դառնալու, եթե քայլեր ձեռնարկի և դիմի ԵՄ-ին։

Այս պահին իրավիճակից առավելագույնս կարող են օգտվել թուրքական ավիաընկերությունները, որոնք կտանեն ռուսական ուղևորահոսքերի մեծ մասը, ասում է Հակոբ Ճաղարյանը ու հիշեցնում, նման իրավիճակ էր նաև 2019 թ-ին, երբ Ռուսաստանի նախագահի հրամանագրով դադարեցվեցին ռուս-վրացական օդային փոխադրումները ու իր անմիջական մասնակցությամբ կազմակերպվեցին Թբիլիսի-Մոսկվա ավիափոխադրումները Հայաստանի միջոցով։

Factor TV-ի նկարահանող խումբը օդանավակայանում հանդիպեց շատերին, ովքեր Հայաստան էին ժամանել Ռուսաստանից՝ հենց Վրաստան մեկնելու նպատակով։ 

Օդային տարածքների փակ լինելը նաև խնդիրներ կարող է ստեղծել Հայաստանից մեկնող ուղևորների համար, ասում է  ավիացիոն փորձագետ Նավիկ Խաչատրյանը։ 

Փորձագետը նաև քիչ հավանական է համարում նոր ուղղությունների ավելացումը։ Նախ օդանավեր չունենք և կրկին խանգարում է սև ցուցակի առկայությունը։ 

Հայաստանի օդային տարածքում թռիչքների խտությունը դեռ չի հասել նախակովիդյան ժամանակահատվածի թռիչքների հոսքին՝ տեղեկացնում են Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեից։ Եթե նախկինում օրական ավելի քան 150 տարանցիկ չվերթ էր իրականացվում, հիմա 100-ի էլ չի հասնում։ Թռիչքները ավելացել են արևմուտք-արևելք ուղղությամբ, փոխարենը Ռոստովի փակ օդային տարածքի պատճառով պակասել են հյուսիս-հարավ ուղղության թռիչքները։ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեից հայտնում են, որ  այս պահին եղած հոսքերից մոտ 2 անգամ ավելի թռիչքներ կարող են սպասարկել։ 

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Սաթենիկ Հայրապետյան