Պուտինի պատանդն է ՀՀ իշխանությունը․ ելքը հայ-ֆրանսիական ռազմական համագործակցությունն է․ Արթուր Սաքունց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
23.11.2024 | 13:49
Նույնիսկ Անգլիայում՝ 38 հազարանոց մարզադաշտում, զգում էինք ահռելի աջակցություն Նոայի երկրպագուներից․ Ավանեսյան
23.11.2024 | 13:33
NYMEX․ Ոսկու գինն աճել է
23.11.2024 | 13:14
Անահիտ Ավանեսյանը այցելել է «Հանրապետական շտապօգնության ծառայության» Շիրակի մարզային կայան
23.11.2024 | 12:56
Երկրաշարժ Ադրբեջանում․ այն զգացվել է նաև Սյունիքի մարզում՝ 3-4 բալ ուժգնությամբ
23.11.2024 | 12:34
ԱԺ պատգամավորներ կգործուղվեն Մոսկվա
23.11.2024 | 12:24
Իմ պատասխանը երկուշաբթի կհրապարակեմ. Հովիկ Աղազարյանը` մանդատը վայր դնելու մասին
23.11.2024 | 12:12
Վերադարձի՛ր շարք․ ՊՆ սոցիալական հոլովակը
23.11.2024 | 11:55
Բիոմետրիկ ծառայություններ՝ աշխարհահռչակ բիոտեխնոլոգիական, դեղագործական ընկերություններին. Մխիթար Հայրապետյանն այցելել է «Գուրուս» ընկերություն
23.11.2024 | 11:23
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 23-ի դրությամբ
23.11.2024 | 11:00
Հոկտեմբերին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 779 151․ ՊԵԿ
23.11.2024 | 10:41
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
Բոլորը

Factor TV-ի հարցազրույցը Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակի ղեկավար, իրավապաշտպան Արթուր Սաքունցի հետ:

Պարո՛ն Սաքունց, շուրջ 10 օր է՝ ադրբեջանցիները զավթել են ՀՀ սուվերեն տարածքներ Սյունիքի և Գեղարքունիքի մարզերում, և երկրորդ օրն է՝ շրջանառվում է դեմարկացիայի մասին փաստաթուղթ։ Քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններ, այդ թվում՝ ՀՔԱՎ-ը, կոշտ գնահատականներով հայտարարություն է տարածել: Մասնավորապես նշել եք, որ Նիկոլ Փաշինյանը որևէ լեգիտիմություն չունի արտահերթ ընտրություններից մեկ ամիս առաջ, առանց քաղաքական խորհրդակցությունների, բանակցել արտաքին ուժերի հետ, ինչպես նաև ժամանակավոր կառավարության և արդեն իսկ կազմալուծված Ազգային ժողովի պայմաններում, չի կարող ընդունել Հայաստանի համար ճակատագրական որոշումներ և միանձնյա գնահատել դրանց համապատասխանությունը Հայաստանի շահերին։ Խնդրում եմ պարզաբանեք՝ ի՞նչ մտահոգություններ են առկա։

-Հայտարարության մեջ հստակ ձևակերպված են մտահոգությունները, որոնց հիմքում հետևյալն է՝ լեգիտիմության օրինապահության հիմքը հանդիսանում է հաշվետու և  թափանցիկ կառավարումը, հանրային իրազեկումը այնպիսի գործընթացների վերաբերյալ, որոնք վճռորոշ և ուղղակի ազդեցություն ունեն պետության և քաղաքացիների անվտանգության ապահովման վրա…

Մենք արդեն գտնվում ենք արտահերթ խորհրդարանական ընտրությունների փուլում: ժամանակին մենք հայտարարություն էինք տարածել ընտրությունների անհրաժեշտության մասին, հիմնավորել էինք, որ բարձրագույն և ներկայացուցչական մարմինը, ըստ էության, չի կատարում իր գործառույթները պետության ճակատագրի, քաղաքացիների իրավունքների վերաբերյալ վճռորոշ հարցերում… ԱԺ-ն պատշաճ խորհրդարանական վերհսկողություն չի իրականացնում քաղաքական իշխանության գործողությունների նկատմամբ և քաղաքական ղեկավարությունն էլ պատշաճ հաշվետվություն չի ապահովում ԱԺ-ի առջև: Սրանք փաստեր են, որոնք վկայում են լեգիտիմության բացակայության կամ նվազման մասին՝ որպես պետական ինստիտուտներ: Եվ այս պարագայում, երբ արտահերթ ընտրություններով լեգիտիմության ձևավորման պրոցեսի մեջ ենք, ՀՀ տարածքային ամբողջականության, սահմանային անվտանգության, ՀՀ քաղաքացիների անվտանգության հետ կապված գործողությունների գնալը, բավականին մտահոգիչ է, որովհետև այս հարցերը պետք է թողնել արտահերթ ընտրություններից հետո ձևավորվող նոր իշխանություններին, որոնք կունենան լեգիտիմություն՝ ՀՀ քաղաքացիների քվեարկության արդյունքների հիման վրա: Նախընտրական ժամանակաընթացքում նման բախտորոշ և կենսական խնդիրների լուծման գնալը համարժեք չէ, ճիշտ չէ, հիմնավոր չէ և լեգիտիմ չէ…

Պարոն Սաքունց, ըստ Ձեզ, ինչո՞ւ Հայաստանի Հանրապետության իշխանությունը չընդունեց Ֆրանսիայի նախագահ Մակրոնի առաջարկը ռազմական աջակցության վերաբերյալ: ԱՄՆը, Ֆրանսիա, Հնդկաստան շատ կոշտ ձևով դատապարտել են Ադրբեջանի սադրիչ գործողությունները: Ինչո՞ւ իշխանությունը չի ուզում օգտվել ՀՀ շահերը պաշտպանելու բոլոր հնարավորություններից և լծակներից:

-Մոլորություն է, և դա ողբերգական հետևանքներ է ունենալու, եթե ներկա իշխանությունը ելնի այն դրույթից, որ հնարավոր է ՀՀ անվտանգության ապահովումը՝ շարունակելով գործել եռակողմ համաձայնագրի շրջանակներում: Ուժի կիրառման սպառնալիքի տակ չի կարելի գնալ սահմանազատման և սահմանանշման աշխատանքների: Նաև ՀԱՊԿ-ը չի ապահովելու ՀՀ անվտանգությունը, քո անվտանգության երաշխիքը քո ռեսուրսներն են, որոնք պետք է վերակազմակերպել. սա պետք է դիտարկել՝ որպես ելակետային դրույթ: Ոչ միայն պետք է դիմես Ֆրանսիային, ԱՄՆ-ին կամ այլ երկրի, այլ նաև քո ռեսուրսները պետք է ինքնակազմակերպես, այսինքն՝ ստեղծես անհրաժեշտ բազա, ոչ միայն զենք ու զրահի մասին է խոսքը, այլ նաև քաղաքական կոնցեպցիայի, թե ինչպիսին է քո հայեցակարգը ՀՀ հետագա անվտանգության ապահովման և զարգացման համար: Եթե անվտանգության հայեցակարգը շարունակելու է մնալ ՀԱՊԿ շրջանակներում և ռուս-հայկական ռազմավարական դաշինքի շրջանակներում, ապա դա ողբերգական հետևանքների է բերելու ՀՀ-ին և ՀՀ քաղաքացիներին, չի երաշխավորելու մեր անվտանգությունը և զարգացումը: Այո՛, կան այլընտրանքային ռեսուրսներ, և հիմա պետք է համարձակություն ունենալ, և եթե ՀԱՊԿ անդամ պետությունը՝ ՌԴ-ն, կարողանում է առանձին հարաբերություններ զարգացնել, այդ թվում նաև ռազմական, ՆԱՏՕ-ի անդամ պետության հետ՝ հանձին Թուրքիայի, ապա ինչո՞ւ ՀԱՊԿ անդամ Հայաստանը չի կարող ռազմական համագործակցություն ձևավորել ՆԱՏՕ-ի մեկ այլ անդամ պետության, ասենք՝ Ֆրանսիայի հետ, որն աշխարհի 5 հզոր պետություններից մեկն է, ՄԱԿ Անվտանգության խորհրդի անդամ է: ՀՀ ներկա իշխանությունը կարծես թե գտնվում է պատանդի վիճակում՝ եռակողմ համաձայնագրի կնքահոր՝ Պուտինի ձեռքին: Ուրիշ բացատրություն չկա: Բայց եթե իշխանությունը գտնվում է պատանդի ձեռքում, պետությունը չի կարող գտնվել պատանդի կարգավիճակում: Այս առումով իշխանությունը պետք է քայլեր կատարի պատանդի վիճակից դուրս գալու համար, որի ճանապարհը հայ-ֆրանսիական ռազմական համագործակցությունն է և միջազգային ատյաններում խնդիրները լուծելուն ուղղված ջանքերն են:

Հարցազրույցն ամբողջությամբ՝ տեսանյութում:

Ռոբերտ Անանյան