Էլեկտրագնացքը Գյումրիից Երևան վերադառնալիս բախվել է երկաթուղային գծերի վրա հայտնված ավտոմեքենային 

Լուրեր

06.05.2024 | 20:50
Ինչ հարցեր է քննարկել ԱՄՆ դեսպանը Շուշիում
06.05.2024 | 20:41
«Միջազգային գործընկերները տպավորված էին Երևանում ֆուտզալի Չեմպիոնների լիգայի կազմակերպումից». Կարեն Գիլոյան
06.05.2024 | 20:32
Հեռակա բանավեճ ՔՊ-ականների և Բագրատ Սրբազանի միջև․ ինչ տեղի կունենա մայիսի 9-ին Երևանում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.05.2024 | 20:21
Էստոնիայում 15 երկրների մասնակցությամբ զորավարժություններ են մեկնարկում
06.05.2024 | 20:10
ԵՄ-ում դեռ վերջնական որոշում չունեն Պուտինի երդմնակալությանը մասնակցության վերաբերյալ
06.05.2024 | 19:50
Ով է պատասխանատու հեղեղված Երևանի համար. «Վեոլիա ջուրը» պնդում է՝ չեն թերացել․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.05.2024 | 19:39
Քննարկվել են ԵՄ աջակցությամբ իրականացվող կրթական բարեփոխումները
06.05.2024 | 19:25
Հարկադիր կատարումն ապահվող ծառայությունը շարժական գրասենյակներ կունենա. կսպասարկվեն Գեղարքունիքը, Տավուշն ու Սյունիքը․ նախարար
06.05.2024 | 19:20
Թռիչքի ժամանակ ռուսական ավիաընկերության հերթական ինքնաթիռն է խափանվել
06.05.2024 | 19:11
Մայիսի 3-ից 6-ը տեղացած հորդառատ անձրևի հետևանքով հեղեղումները վնասներ են պատճառել Երևան քաղաքի մի շարք վարչական շրջաններում
06.05.2024 | 19:00
Գյուղերի թեման մոռացվելու է՝ օրակարգ է գալու ՀՀ-ում իշխանափոխության հարցը․ դա արդեն արտաքին դերակատարների մրցակցության տիրույթում է․ Արմեն Պետրոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.05.2024 | 18:52
Մոսկվայում մայիսի 9-ի շքերթին Հայաստանի և Ադրբեջանի ղեկավարները չեն մասնակցի
06.05.2024 | 18:46
Ուժի մեջ են մտել ուշ վճարումների կարգավորմանն ուղղված օրենսդրական փոփոխությունները
06.05.2024 | 18:35
Պուտինը մայիսի 8-ին առանձնազրույց կունենա Նիկոլ Փաշինյանի հետ
06.05.2024 | 18:30
ԿԲ-ն դեռևս համաձայնություն չի տվել HSBC Հայաստան-«Արդշինբանկ» գործարքին
Բոլորը

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ից տեղեկացնում են, որ մարտի 1-ին՝ ժամը 15:16-ին, փորձարկումներն անցնող «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացքը, որը վարում էր մեքենավարը՝ մեքենավար-հրահանգչի ուղեկցությամբ, Գյումրիից Երևան վերադառնալուց բախվել է երկաթուղային գծերի վրա հայտնված ավտոմեքենային:  

Ավտոմեքենայի վարորդը չէր արձագանքում էլեկտրագնացքի վազմաթիվ զգուշացնող ձայնային ազդանշաններին: Հետագայում վարորդը բացատրեց, որ փորձում էր հատել գծերը չթույլատրված վայրում:

Արտակարգ արգելակման ժամանակ գնացքի արագությունը կազմում էր 83 կմ/ժ (տվյալ հատվածում թույլատրվող արագությունը կազմում է մինչև 90 կմ/ժ), արգելակման ուղին կազմեց 393 մետր: Չնայած արգելակմանը, բախումն անխուսափելի էր: Արդյունքում ՀԿԵ-ին հասցվել է նյութական վնաս, որի չափն այս պահին ճշտվում է:

Պատահարի կապակցությամբ Հարավկովկասյան երկաթուղին կրկին հիշեցնում է, որ երկաթուղին հանդիսանում է վտանգավոր գոտի և կոչ է անում լինել առավել ուշադիր և զգոն, պահպանել ճանապարհային երթևեկության կանոնները: Անփույթ վարորդի կամ հետիոտնի համար հնարավոր վտանգի դեպքում գնացքը չի կարող անհապաղ կանգնել: Արտակարգ արգելակման դեպքում ուղևորատար էլեկտրագնացքի արգելակման ուղին կազմում է 800 մետր, իսկ բեռնատարինը՝ առավելագույնը 1 կմ: