Հայաստանը պետք է ներկայացնենք իրադարձային զբոսաշրջությամբ․ տնօրենն ամփոփում է արդյունքները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

02.11.2024 | 15:55
Չինաստանում մեկնարկել է Խաչատրյանի անվան պատանեկան միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլը
02.11.2024 | 15:41
ՃՏՊ Սիսիան-Աղիտու ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
02.11.2024 | 15:28
ԱԺ հանձնաժողովի անդամները մասնակցել են ԵՄ խորհրդարանների ԵՄ հարցերով հանձնաժողովների համաժողովին
02.11.2024 | 15:05
«Գոյ» թատրոնը կվերսկսի իր բնականոն աշխատանքը
02.11.2024 | 14:49
ՀՀ ԱԳՆ-ն ցավակցություն է հայտնել Սերբիայի երկաթուղային կայարանում տեղի ունեցած ողբերգական փլուզման կապակցությամբ
02.11.2024 | 14:34
Իրանի գերագույն առաջնորդը սպառնացել է ԱՄՆ-ին և Իսրայելին կործանարար պատասխանով
02.11.2024 | 14:03
ՀՀ ոստիկանությունը քաղաքական պատվեր է կատարում․ Հ․ Ավետիսյանը դիմեց Ոստիկանությանը և ԱՄՆ դեսպանին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ
02.11.2024 | 13:46
Ղազախստանին առաջարկել են դառնալ BRICS-ի գործընկեր
02.11.2024 | 13:33
Հրդեհ Աքորի գյուղում, այրվել է տան տանիք
02.11.2024 | 13:09
Նոյեմբերի 1-ին «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքագրվել է 31 678 200 ՀՀ դրամ
02.11.2024 | 12:51
Հովհաննես Ավետիսյանի ասուլիսը
02.11.2024 | 12:48
Հայաստանը Չեխիայում ռազմական կցորդ ունի
02.11.2024 | 12:34
Ծանրորդ Ալեքսանդր Լազարյանը` Եվրոպայի Մ20 տարեկանների չեմպիոն
02.11.2024 | 12:00
NYMEX․ Ոսկու գինը նվազել է
02.11.2024 | 11:44
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 2-ի դրությամբ
Բոլորը

Հայաստանի զբոսաշրջության զարգացման հիմնադրամը, լինելով պետական մարկեթինգային քաղաքականություն իրականացնող մարմին, իր հիմնական գործունեությունն իրականացնում  է տեղեկատվական քաղաքականության դաշտում, ինչի հետևանքով այս տարի հիմնադրամի կայքի հասանելիությունը հասել է 700 հազարի,  ֆեյսբուքյան հետևորդների թիվը՝ 62 հազարի, իսկ ինստագրամում այս հիմնադրամն ունի 41 հազար հետևորդ։ Միևնույն ժամանակ՝ խոշոր հարթակներում տարածվել են երկրի ճանաչողությանը նպաստող հոդվածներ և հրապարակումներ։

Այս մասին այսօր հրավիրված ամփոփիչ ասուլիսի ընթացքում, անդրադառնալով հիմնադրամի գործունեության 7 ամիսների աշխատանքին, ասաց հիմնադրամի տնօրեն Արա Խզմալյանը։

«Մեր երկիրը միջազգային շուկայում նախկինում ճանաչվում էր պատմամշակութային արժեքներով, սակայն մենք եկել ենք մի որոշման, որ երկիրը պետք է ներկայացնենք ոչ միայն որպես թանգարան բաց երկնքի տակ, այլ նաև ստեղծված նոր արդյունքներով, օրեցօր զարգացող իրադարձային զբոսաշրջությամբ և տարբեր փառատոներով»,- ասաց Խզմալյանը։

Վերջինս նաև նշեց, որ ի թիվ այլ արտասահմանյան հայտնի պարբերականների,  հայտնի մի քանի օդանավակայանների պաշտոնական հրատարակիչ ընկերություններից մեկը  հրապարակել է  հոդված Հայաստանի մասին, որը տպագրվել է 10 հազար օրինակով, տարածում ունի ավելի քան 39 երկրում և ապահովում է 10 մլն հասանելիություն։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։