Ե՞րբ Հայաստանի ավիաընկերությունները կկարողանան թռիչքներ իրականացնել ԵՄ տարածքում

Լուրեր

05.12.2025 | 18:20
ԵԱՍՄ աշխատակիցներն աղբ են այրել․ հիմնարկի պատասխանատուն կտուգանվի  
05.12.2025 | 18:15
Փաշինյանը իր հետ քահանա՞ է տանում Գյումրի․ Շիրակի թեմում բոյկոտում են վարչապետի գաղափարը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 18:14
Ռուսաստանը և Հնդկաստանը համատեղ ձեռնարկություն կստեղծեն՝ ռուսական զենքի սպասարկման համար
05.12.2025 | 18:13
«Թմրամիջոցն իրացվել է Մայր Աթոռի դիվանատան ընդունարանում». ՔԿ-ն՝ Արշակ արքեպիսկոպոս Խաչատրյանի գործի մասին
05.12.2025 | 18:05
Վարչապետի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հարցերով զբաղվող ազգային հանձնաժողովի նիստը
05.12.2025 | 18:00
«Թրամփի ուղին» կքննարկվի միջազգային իրավաբանական ընկերության հետ //3-ամյա հնդիկը՝ ՖԻԴԵ-ի վարկանիշում․ ԼՈՒՐԵՐ
05.12.2025 | 17:52
Փաշինյանն ու Մերցը դեկտեմբերի 9-ին բանակցություններ կանցկացնեն Բեռլինում
05.12.2025 | 17:44
Հայաստանի հավաքականը պահպանել է դիրքը ՖԻԲԱ-ի դասակարգման աղյուսակում
05.12.2025 | 17:36
Հայաստանը միացել է մաթեմատիկայի և բնական գիտությունների միջազգային ուսումնասիրության TIMSS 2027 հետազոտությանը
05.12.2025 | 17:23
Ամենաբարձր վարձատրությամբ մարզուհիները 2025-ին
05.12.2025 | 17:14
Հունվարի 1-ից Վրաստան մուտք գործելու համար բժշկական ապահովագրություն կպահանջվի
05.12.2025 | 17:03
Որքան մարդ է ծնվել և մահացել ՀՀ-ում 2024 թվականին
05.12.2025 | 16:54
Սյունիքի մարզպետը ՀՀ նախագահին ներկայացրել է մարզի սոցիալ-տնտեսական զարգացմանն ուղղված նախաձեռնությունները
05.12.2025 | 16:45
Թյուրքական պետությունների կազմակերպության գլխավոր քարտուղարը խոսել է «Զանգեզուրի միջանցքի» առանցքային նշանակությունից
05.12.2025 | 16:37
Փաշինյանը ՄԹ պաշտպանության պետնախարարի հետ քննարկել է TRIPP և «Խաղաղության խաչմերուկ» նախագծերը
Բոլորը

ԵՄ Շարժունակության և տրանսպորտի հարցերով գլխավոր տնօրինության մասնագետները մտադիր են մինչև այս տարվա վերջ այցելել Հայաստան՝ գնահատելու ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի իրականացրած աշխատանքը և ԵՄ թռիչքներ կատարելու արգելքի (այսպես կոչված՝ «սև ցուցակ») վերացման հնարավորությունը։

Հայաստանի ավիացիան, հիշեցնենք, Եվրամիության «սև ցուցակում» է հայտնվել 2020 թվականի հունիսից, ինչի հետևանքով արգելվել է հայկական ավիափոխադրողների մուտքը ԵՄ օդային տարածք։

Կոմիտեից Factor.am-ին վստահեցրել են, որ վերացրել են 2020 թվականին Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից հայկական ավիաընկերություններ և կոմիտե կատարած գնահատողական այցի շրջանակներում հայտնաբերված հիմնական թերությունները, ապա 2024-ի հոկտեմբերի 1-ին դիմել են ԵՄ Շարժունակության և տրանսպորտի հարցերով գլխավոր տնօրինություն՝ նախաձեռնելով դեպի ԵՄ «սև ցուցակից» հայկական ավիաընկերություններին դուրս բերելու գործընթացի մեկնարկը։ 2024-ի դեկտեմբերին կոմիտեն կատարած ուղղիչ գործողությունները և դրանց իրականացումը հավաստող փաստաթղթերը պաշտոնապես ներկայացրել է ԵՄ Շարժունակության և տրանսպորտի հարցերով գլխավոր տնօրինություն՝ վավերացնելու և համապատասխան որոշում կայացնելու համար։

Մեր հարցին՝ Կոմիտեն ներկայում ունի՞ բավարար կադրեր՝ ԵՄ ստանդարտներին համապատասխանելու համար, Կոմիտեից պատասխանել են, որ համալրել են անհրաժեշտ քանակությամբ մասնագետներին, որոնք պարբերաբար վերապատրաստումներ են անցնում։ Օրինակ՝ 2024-ին վերապատրաստումների համար ծախսվել է 71․4 մլն դրամ։

Թե ինչքա՞ն է գնահատվում ԵՄ «սև ցուցակում» հայտնվելու պատճառով Հայաստանի կրած վնասը, Կոմիտեից չեն պատասխանել՝ նշելով, թե «հարցադրումը դուրս է կոմիտեի իրավասության շրջանակներից»։

Նշենք, որ ներկայում Հայաստանում օդանավ շահագործողի վկայական ունի 7 ընկերություն։

Գայանե Խաչատրյան