Ինչու է «Փարքինգ սիթի սերվիս»-ը բարձրացրել ավտոկայանատեղիների sms հաղորդագրությամբ վճարը

Լուրեր

02.11.2024 | 14:03
ՀՀ ոստիկանությունը քաղաքական պատվեր է կատարում․ Հ․ Ավետիսյանը դիմեց Ոստիկանությանը և ԱՄՆ դեսպանին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
02.11.2024 | 13:46
Ղազախստանին առաջարկել են դառնալ BRICS-ի գործընկեր
02.11.2024 | 13:33
Հրդեհ Աքորի գյուղում, այրվել է տան տանիք
02.11.2024 | 13:09
Նոյեմբերի 1-ին «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքագրվել է 31 678 200 ՀՀ դրամ
02.11.2024 | 12:51
Հովհաննես Ավետիսյանի ասուլիսը
02.11.2024 | 12:48
Հայաստանը Չեխիայում ռազմական կցորդ ունի
02.11.2024 | 12:34
Ծանրորդ Ալեքսանդր Լազարյանը` Եվրոպայի Մ20 տարեկանների չեմպիոն
02.11.2024 | 12:00
NYMEX․ Ոսկու գինը նվազել է
02.11.2024 | 11:44
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 2-ի դրությամբ
02.11.2024 | 11:21
Նավթի գները նվազել են
02.11.2024 | 10:58
Ձորաղբյուրում բախվել են «Opel» և «Moskvich» մակնիշի մեքենաներ․ կա մեկ զոհ և մեկ տուժած
02.11.2024 | 10:35
Լիլիթ Մակունցը մասնակցել է ԱՄՆ պետքարտուղարությունում կազմակերպված միջոցառմանը
02.11.2024 | 10:07
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
01.11.2024 | 23:19
Հրդեհ Գյումրու տներից մեկում
01.11.2024 | 23:00
Թուրքիան 2021թ․ ի վեր մերժել է պայմանական վաղաժամկետ ազատ արձակել ավելի քան 8521 բանտարկյալների՝ թիրախավորելով քաղբանտարկյալներին
Բոլորը

«Փարքինգ սիթի սերվիս» ՓԲԸ-ն օրեր առաջ «ավետեց» իր բաժանորդներին sms- հաղորդագրության միջոցով ավտոկայանատեղերի վճարի գանձման գումարի ավելացման մասին։ Ըստ ընկերության հաղորդագրության՝ 2017 թվականի օգոստոսի 1-ից «1045 համարին SMS հաղորդագրության միջոցով ավտոկայանատեղի վճար կատարելիս հեռախոսահամարի հաշվից կգանձվի 149 դրամ գումար, որից 100 դրամ ավտոկայանատեղի վճար, 24.8 դրամ միջնորդավճար և 24.2 դրամ ԱԱՀ»։

Ստացվում է, որ եթե այժմ մեկ ժամ մեքենան կայանելու համար գանձվում է 100 դրամ, ապա օգոստոսի 1-ից սկսած՝ կգանձվի 149 դրամ, 24 ժամվա համար այժմ՝ 500 դրամ, օգոստոսի 1-ից՝ 748 դրամ։ Երևանի քաղաքապետարանը, սակայն, իր պարզաբանման մեջ հայտնել է, որ ավտոկայանատեղերի վճարման սակագնի թանկացում նախատեսված չէ․ «Գանձվող գումարի փոփոխությունը վերաբերում է SMS հաղորդագրության միջոցով գանձումն ապահովող բջջային օպերատորների միջնորդավճարներին և ավելացված արժեքի հարկին։ Հայաստանյան բջջային օպերատորները, սակայն, Factor.am-ի հետ զրույցում զարմացած ասացին, որ իրենք որևէ կերպ կապ չունեն սակագնի փոփոխության հետ։ Բիլայն-Արմենիա ընկերության օպերատորը մեզ հետ զրույցում ասաց, որ սակագինը որոշում է ՍՊԸ-ի սեփականատերը:

«Մեզ ներկայացվում է արժեքը, մենք ընդամենը կատարում ենք ծառայություն»,- ասաց ընկերության աշխատակիցը։

Վիվա-Սել-ՄՏՍ ընկերության աշխատակիցն էլ ասաց․ «Թե ինչու է փոխվել սակագինը, չեմ կարող ասել, մեզ հետ կապված չէ․մենք ընդամենը միջնորդ կազմակերպություն ենք»։

«Յուքոմ» ՍՊԸ-ից էլ ասացին, որ տեղյակ չեն վճարի փոփոխության պատճառների մասին։ Իսկ ահա «Փարքինգ սիթի սերվիս» ՍՊԸ տնօրեն Վազգեն Հարությունյանը Factor.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ վճարի բարձրացումը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ ընկերությունն այլևս չի կարողանում վճարել ԱԱՀ-ն ու միջնորդավճարը:

«Նախկինում կարողանում էինք այդ գումարը վճարել, հիմա՝ չէ․հասույթը նախկինում շատ ավելի շատ էր, քան հիմա»,-պարզաբանեց ընկերության տնօրենը։ Հարությունյանը խորհուրդ տվեց իրենց բաժանորդներին օգտվել օնլայն վճարման հնարավորությունից, որի դեպքում մինչև 1000 դրամ վճարման ժամանակ միջնորդավճար չի գանձվում:

Նկատենք, սակայն, որ օնլայն վճարման տերմինալներ ամենուր չէ, որ կան: «Ցանկացած վճարային համակարգի միջոցով՝ կլինեն էլեկտրոնային կոշելյոկներ, ցանկացած տիպի օնլայն լուծումներ, կարող են առանց միջնորդավճարի վճարում կատարել»,- նկատեց Հարությունյանը` հավելելով.«Իսկ եթե sms- հաղորդագրության միջոցով են ուզում վճարել, ուրեմն միջնորդավճարը պետք է վճարեն»։

Մեր դիտարկմանը, որ սոցցանցերում արդեն դժգոհություն է բարձրացել վճարի բարձրացման պատճառով, եթե բողոքի ակցիաներ լինեն, արդյոք ընկերությունը փոխզիջումային տարբերակ կգտնի, Վազգեն Հարությունյանը պատասխանեց․ «Եթե փոխզիջման տարբերակ լիներ, ուղղակի հարցը չէր բարձրացվի»։

Սեդա Ղուկասյան