Վթարներից զոհերի թիվն աճում է. ՆԳՆ-ն առանց վիճակագրության պնդում է` պատճառն արագությունն է. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

12.01.2025 | 22:00
Ընտրությունները կեղծվեցին, բայց մենք էլ չպատրաստվեցինք այնպես, ինչպես անհրաժեշտ էր․ Զուրաբիշվիլի
12.01.2025 | 21:00
Պատկերասրահը պետք է դառնա ժամանցի վայր՝ լավ իմաստով. ապաքաղաքական զրույց Մարինա Հակոբյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.01.2025 | 20:40
Մոսկվա-Երևան չվերթն իրականացնող ինքնաթիռը Մախաչկալայից ուղևորվել է Երևան. Քաղավիացիա
12.01.2025 | 20:35
2024թ․-ին վարկային և դրամաշնորհային ծրագրերով ասֆալտապատվել է 38 կմ ճանապարհ․ նախարար
12.01.2025 | 20:05
Ավտովթար՝ Ջրվեժ գյուղում
12.01.2025 | 19:46
Լոս Անջելեսի սիրելի բարեկամներ, այս դժվարին պահին Երևանը ձեր կողքին է․ Ավինյան
12.01.2025 | 19:12
Հայտնաբերվել է պատերազմում նահատակված Արմեն Գասպարյանի տնից գողություն կատարելու մեջ կասկածվող անձը
12.01.2025 | 18:04
ՀՀ ԱԳՆ-ն ամփոփել է 2024թ․-ին հյուպատոսական ծառայություններում արձանագրված փոփոխությունները
12.01.2025 | 17:49
Սպիտակ-Վանաձոր երթուղու միկրոավտոբուսի վթարի հետևանքով 12 քաղաքացի տեղափոխվել է հիվանդանոց, բոլորը դուրս են գրվել
12.01.2025 | 17:36
Դատական իշխանության հեղինակության բարձրացման ուղղությամբ բավականին անելիք ունեն հենց իրենք դատավորները․ ԲԴԽ նախագահ
12.01.2025 | 16:47
2018 թ. հեղափոխությունից հետո ժողովրդի մղումներն իրականացնելու ճանապարհով գնալը կործանարար կլիներ մեր պետության համար. Փաշինյան
12.01.2025 | 15:50
Յուրաքանչյուր դատավոր պետք է գործի բացառապես օրենքի և իր խղճի թելադրանքով. ՀՀ նախագահ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.01.2025 | 15:30
Ձեր հիմնական առաքելությունը ոչ թե արդարադատության իրականացումն է, այլ արդարության սահմանումը․ Գալյանը՝ դատավորներին
12.01.2025 | 15:27
Հարցնում են` ինչու նրանք կալանավորված չեն, ձեզ ուղղված հարցերին ես եմ պատասխանում. Փաշինյանը` իրավապահ ոլորտի ղեկավարներին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.01.2025 | 14:16
Առաջիկա օրերին օդի ջերմաստիճանն էապես չի փոխվի
Բոլորը

Անցած տարի Հայաստանում վթարներից 378 մարդ է զոհվել, 6538-ը՝ վիրավորվել․ 2023-ին հանրապետությունում արձանագրվել է ճանապարհատրանսպորտային 4614, իսկ 2022-ին՝ 4308 պատահար։ Այսինքն՝ Հայաստանում տարեցտարի ՃՏՊ-ների թիվը մեծանում է։

Ներքին գործերի նախարար Վահե Ղազարյանը պնդել է, թե Հայաստանում ՃՏՊ-ների թիվը շատացել է նաև ճանապարհների որակի բարձրացման պատճառով․ քանի որ փոսեր չկան, մարդիկ արագ են վարում։

Վարորդները հակադարձում են նախարարին և հորդորում շրջել մայրաքաղաքով․ ասում են՝ ինչպե՞ս կարող են արագ վարել, երբ ամբողջ մայրաքաղաքում փոսեր են։ Հենց այդ փոսերն էլ, ըստ նրանց, վթարների կամ վթարային իրավիճակների պատճառ են դառնում։

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգություն և վերահսկողություն» ՀԿ անդամ Արտակ Գաբոյանի համար տարակուսելի է ՆԳ նախարարի հայտարարությունը՝ այն դեպքում, երբ չկա վիճակագրություն, թե ՃՏՊ-ներն ինչի հետևանքով են։

«Տարիներ շարունակ այս վիճակն ունենալով հանդերձ՝ մեր ՃՈ-ն չունի որևէ վերլուծություն, թե, օրինակ, մահերի քանի տոկոսն է եղել չամրակապված լինելու պատճառով։ Օրինակ՝ ամբողջ աշխարհը պնդում է, որ ամրակապված լինելը 80 տոկոսով պակասեցնում է հավանական մահվան ելքը»,- ասում է փորձագետը։

ՆԳՆ մամուլի խոսնակ Նարեկ Սարգսյանը Factor TV-ի հետ զրույցում այսօր կրկին պնդեց՝ ՃՏՊ-ների հիմնական պատճառն արագության գերազանցումն է։

«Հանրապետությունում արձանագրված զոհերով և մարմնական վնասվածքներով ՃՏՊ-ների հիմնական պատճառն արագության գերազանցումն է։ Իսկ վարորդը բարձր արագությամբ կարող է մեքենա վարել բարեկարգ ճանապարհին, և հակառակը՝ փոսերով և չբարեկարգված ճանապարհներին արագ երթևեկել հնարավոր չէ։ Խոսքը սրա մասին է եղել։ Այս կամ այն ճանապարհահատվածի վիճակի մասին քննարկում չի եղել։ Ինչ վերաբերում է ճանապարհների վիճակին, բնականաբար, կան և՛ բարեկարգ, և՛ ոչ բարեկարգ ճանապարհներ»,- ասում է ՆԳՆ խոսնակը։

Միայն այս տարվա առաջին եռամսյակում՝ ապրիլի 3-ի դրությամբ, արձանագրվել է 987 ՃՏՊ, որի հետևանքով մահացել է 72 մարդ, վիրավորվել 1419-ը։ Իսկ միայն մայրաքաղաքում 2023-ին 1930 վթար է գրանցվել, զոհվել է 82 մարդ, 2022 թվականին՝ 1797 վթար, զոհվել է 53 մարդ։

Արտակ Գաբոյանը նշում է՝ մահվան ելքով վթարների մեծ մասում վարորդներն ու ուղևորներն ամրակապված չեն եղել։ Նրա խոսքով՝ այլ կլիներ ՃՏՊ-ների հետևանքով զոհերի թվի պատկերը, եթե, օրինակ, պարեկային ծառայողները տուգանեին չամրակապված վարորդներին և հետևողական լինեին այդ հարցում։

Ի տարբերություն ՀՀ-ի՝ աշխարհում, համաձայն ԱՀԿ-ի 2023 թվականի Ճանապարհային անվտանգության համաշխարհային զեկույցի, 2010 թվականից ի վեր ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հետևանքով մահացությունների տարեկան թիվը նվազել է՝ հասնելով 1,19 միլիոնի։

Ճանապարհատրանսպորտային պատահարներից մահացությունը հնարավոր է եղել նվազեցնել ավելի քան 50%-ով 10 երկրներում՝ Ռուսաստանում, Բելառուսում, Բրունեյում, Դանիայում, Ճապոնիայում, Լիտվայում, Նորվեգիայում, Տրինիդադ և Տոբագոյում, Արաբական Միացյալ Էմիրություններում և Վենեսուելայում:

Իսկ Հայաստանում ցուցանիշները շարունակում են մտահոգիչ մնալ․ մեր երկիրը, հարևան երկրների համեմատ, ամենավատ դիրքում է։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Արփի Հակոբյան