Ռուսական ավիաընկերությունները խնդրել են թույլատրել 50 տարվա վաղեմության ինքնաթիռներով թռիչքները՝ պատժամիջոցների հետևանքով նոր տեխնիկայի բացակայության պատճառով

Լուրեր

12.01.2025 | 00:54
Կիևյան փողոցի տներից մեկում հրդեհ է բռնկվել. դեպքի վայր է մեկնել չորս մարտական հաշվարկ
11.01.2025 | 22:52
Վարչապետը առաջնահերթ է համարում խաղաղության գործընթացը, թվայնացումը և կոռուպցիայի դեմ պայքարը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.01.2025 | 20:13
Կրակը Գլենդելից հեռու է. քաղաքապետը մանրամասներ է ներկայացրել
11.01.2025 | 20:08
Վերին Խոտանան գյուղում այրվել է մոտ 10 հա բուսածածկույթ
11.01.2025 | 19:09
Երկրաշարժ Սպիտակ քաղաքից 1 կմ հյուսիս
11.01.2025 | 19:00
Բառի բուն իմաստով մնացել ենք դրսում`լինելով միջազգային ճանաչման երգչախումբ, անթույլատրելի է. Հեքեքյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.01.2025 | 18:00
Հայաստանի էներգետիկ անվտանգության գլխին կախված Դամոկլյան սուրը
11.01.2025 | 17:18
Մարգարա-Վանաձոր-Տաշիր ավտոճանապարհին բախվել են ավտոմեքենաներ․ կան տուժածներ
11.01.2025 | 16:59
Երևանի 2 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
11.01.2025 | 16:27
Որոշ շրջաններում ձյուն է սպասվում. առաջիկա օրերի եղանակի կանխատեսումը
11.01.2025 | 15:55
Նավթի գներն աճել են
11.01.2025 | 15:46
Վարչապետն այցելել է Գանձաքարի նորակառույց դպրոց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.01.2025 | 15:18
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գներն աճել են
11.01.2025 | 15:00
ՀՖՖ-ն ՈւԵՖԱ-ի համերաշխության վճարներ է բաշխել հայկական ակումբների միջև․ հայտնի է որքան են վաստակել ակումբները
11.01.2025 | 14:41
Տրանսպորտից օգտվելու տոմսային ինչպիսի փաթեթներ են առաջարկվում․ մանրամասնում է Երևանի քաղաքապետարանը
Բոլորը

Սիբիրյան երկու ավիաընկերություններ խնդրել են կառավարությանը երկարացնել 50-ամյա Ան-24 և Ան-26 ինքնաթիռների շահագործման ժամկետը, քանի որ արևմտյան պատժամիջոցների պատճառով դրանց փոխարինող ոչինչ չկա, Reuters-ին ասել է Angara Airlines-ի գործադիր տնօրեն Սերգեյ Զորինը:

Նրա խոսքով՝ ներկայում շահագործվում է գրեթե 100 նման ինքնաթիռ, սակայն դրանց մի զգալի մասը պետք է շահագործումից հանվի այս տարի։

«Մինչև 2030 թվականն այդ ինքնաթիռների մեկ քառորդը պետք է դուրս գրվի»,- հավելել է նա:

Սակայն դրանց փոխարինողներ չկան, իր հերթին ասել է «Բևեռային ավիաուղիներ»-ի տեխնիկական գծով տնօրեն Ալեքսեյ Եվսեևը։

«Ան-24-ն ու Ան-26-ը եղել և մնում են Յակուտիա ուղևորների ու բեռների փոխադրման միակ միջոցը»,- ընդգծել է նա։

ՌԴ Արդյունաբերության և առևտրի նախարարությունը նշել է, որ ուսումնասիրում են ավիաընկերությունների առաջարկները՝ օգտագործել «Ան» ինքնաթիռները, քանի դեռ դրանք չեն սկսել փոխարինվել նմանատիպ բնութագրերով «Լադոգա» ինքնաթիռներով։

Ավիաընկերությունն իր առաջին նոր ինքնաթիռը կարող է ստանալ 2027 թվականից ոչ շուտ, կարծում է Զորինը։ Սա երկու տարի ուշ է, քան նախապես խոստացել էր կառավարությունը։ Մասնավորապես, 2025 թվականին պետք է արտադրվեին 15 «Լադոգա»-ներ, իսկ մինչև 2027 թվականը նախատեսվում էր դրանց թիվը հասցնել 65-ի։

«Ան» ինքնաթիռները ստեղծելիս նախատեսվում էր դրանք շահագործել 60 տարի։ Դրանք նախագծվել են 1950-ականներին և արտադրվել են Կիևում 1960-ական թվականներին, սակայն վերջին 10 տարիներին այլևս չեն արտադրվում։ Այս ինքնաթիռները կարող են տեղավորել մինչև 50 ուղևորի և օգտագործվում են հիմնականում Սիբիր և Հեռավոր Հյուսիս թռիչքների համար։