Վրաստանում վթարի հետևանքով մահացած վարորդի հարազատն ահազանգում է, «Սպայկա» ընկերությունը՝ հակադարձում

Լուրեր

23.11.2024 | 11:00
Հոկտեմբերին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 779 151․ ՊԵԿ
23.11.2024 | 10:41
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
23.11.2024 | 10:19
Քյարամյանի մտերիմը` ՔԿ նախագահ. ո՞վ է Արթուր Պողոսյանը
23.11.2024 | 10:02
Տիգրան Ավինյանի գլխավորած պաշտոնական պատվիրակությունը մեկնել է ԱՄՆ
23.11.2024 | 00:35
Թրամփի հետ հեռախոսազրույցը տեղեկատվական էր, բայց նաև շատ պոզիտիվ. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 00:30
«Արևմտյան Ադրբեջանը» մեզ է գրգռում, բա չե՞նք մտածում, որ «Արևմտյան Հայաստանն» էլ ուրիշներին է գրգռում. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 00:16
Փաշինյանը պատմեց՝ ինչու որոշեց սափրել մորուքը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 00:12
Կարելի է գնալ նման գործարքի,եթե կնքվի պայմանագիր. Փաշինյանը՝ Ադրբեջանի դեմ հայցերից հրաժարվելու մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 00:04
Վթար Երևան քաղաքի Տիչինայի փողոցում․ կան հոսպիտալացվածներ
22.11.2024 | 23:56
Սահմանադրության փոփոխության օրակարգը բանակցային սեղանին չենք քննարկել. Նիկոլ Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
22.11.2024 | 23:51
Նպաստ ստացող ընտանիքների թիվը մոտ 30 հազարով կրճատվել է. Նիկոլ Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
22.11.2024 | 23:43
Զգացում ունեմ՝ 300 հազար էլ կհավաքվի. Փաշինյանը՝ Եվրաքվեի ստորագրահավաքի մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
22.11.2024 | 23:39
Անպատասխանատվության բացառիկ դրսևորում է. Փաշինյանը՝ Գյումրիում ստեղծված իրավիճակի մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
22.11.2024 | 23:38
Ադրբեջանում իշխանություններին քննադատելու համար քաղաքագետին արգելել են լքել երկիրը
22.11.2024 | 23:30
Մեծ Բրիտանիան պատերազմո՞ւմ է ՌԴ հետ․ Քիր Սթարմերի արձագանքը
Բոլորը

Ինչպես արդեն տեղեկացրել ենք, հուլիսի 3-ին Վրաստանի տարածքում վթարի էր ենթարկվել Հայաստանից Ռուսաստան ծիրան տեղափոխող՝ «Սպայկա» բեռնափոխադրող ընկերության բեռնատարը։ Մեքենան դուրս էր եկել ճանապարհի երթևեկելի մասից, ընկել կամրջից և հրդեհվել։

Factor.am-ն ահազանգ է ստացել վթարի հետևանքով մահացած վարորդի հարազատներից մեկից՝ Հայկուհի Սարգսյանից։ Բանն այն է, որ «Սպայկա» ընկերության նախագծերի կառավարման բաժնի պետ Կարեն Բաղդասարյանը Factor.am-ին հայտնել էր, որ նախնական վարկածով՝ վարորդի մահվան պատճառը ինքնազգացողության վատացումն է՝ սրտի կաթված։ Այնինչ վարորդի քույրը պնդում է, որ իր եղբայրը՝ 48-ամյա Արտակ Սարգսյանը, առողջական խնդիրներ չուներ։ Հայկուհուն մտահոգում են հետևյալ հարցերը․ արդյոք Արտակը նախքան ճանապարհ ընկնելն անցե՞լ էր բժշկական հետազոտություն, արդյոք մեքենան սարքի՞ն է եղել, թե՝ ոչ։

Կարեն Բաղդասարյանը մեզ հայտնեց, որ վարորդները, սովորաբար, մինչև երթուղի դուրս գալը, անցնում են բուժզննում, սակայն ոչ ամեն անգամ: «Աշխատանքային օրենսգրքով ինչպես սահմանվում է աշխատակիցների բուժզննում անցնելը, վարորդներն անցնում են։ Եթե վարորդն ունի գանգատներ՝ դիմում է բժշկին կամ ընկության մասնագետներին և ուղղորդվում համապատասխան պոլիկլինիկա, անցնում որոշակի ստուգումներ։ Վարորդի աշխատանքն այնպիսին է, որ ինքն ամեն երթուղի դուրս գալուց առաջ պարտադրելի բուժզննման կարիք չունի, դա իր որոշումն է»,- պարզաբանեց Բաղդասարյանը։

Անդրադառնալով մեքենայի սարքին կամ անսարք լինելու հանգամանքին՝ Բաղդասարյանը նշեց, որ բոլոր մեքենաները` նախքան երթուղի դուրս գալը, անցնում են տեխզննում և միայն սարքին լինելուց հետո են շահագործվում։ «Այո՛, մեքենան սարքին էր, Արտակը, ինչպես մյուս փորձառու աշխատակիցները, մեքենայի հետ կապված ամեն ինչին շատ լավ տիրապետում էր, ու երբևէ որևէ խնդիր չի եղել, մեր նվիրված ու պրոֆեսիոնալ վարորդներից մեկն էր։ Ամեն դեպքում, մեր ունեցած կադրերով, թե քննիչների կողմից տեղանքն ինչպես է զննվել, այդտեղ վթարային իրավիճակ կամ մեքենայի սարքին կամ անսարք լինելու մասին վկայող որևէ հետք չկա։ Ճանապարհին որևէ արգելակման կամ կտրուկ շրջադարձի հետք ևս չկա, որը կարող էր կապված լինել մեքենայի անսարքության հետ»։

Վարորդի քույրը՝ Հայկուհին նշում է, որ իրենք շոկի մեջ են կատարվածից, չեն հասկանում, թե ինչպես է եղել։ Ըստ նրա տեղեկությունների, եղբայրը երթուղի դուրս գալուց առաջ գերհոգնած է եղել։ Բաղդասարյանը հակադարձում է՝ վարորդները գրաֆիկով են վարում, և, սովորաբար, հենց իրենք են ընտրում իրենց աշխատանքային պլանը։

«Եթե վարորդը գտնում է, որ պետք է հանգստանա և միայն դրանից հետո երթուղի դուրս գա՝ ինքը կարող է հանգստանալ։ Դա կարգավորվում է ոչ թե երթուղիով, այլ վարելու ժամաքանակով։ Վարորդներն իրենք են որոշում՝ ինչքան հաճախ երթուղի դուրս գան, որովհետև որքան հաճախ դուրս գան, այնքան աշխատավարձն ավելի բարձր կլինի»,- պարզաբանեց Բաղդասարյանը։

Քրոջ՝ Հայկուհու խոսքերով՝ «Սպայկա» ընկերությունից Արտակի հարազատներին ասել են՝ եկեք դիմում գրեք, որ բողոք չունեք, սակայն նախաքննությունը դեռ ընթանում է։ Հայկուհի Սարգսյանը պնդում է, որ «Սպայկա» ընկերությունը չի հետաքրքրվել Արտակ Սարգսյանի ընտանիքով, իրենց հետ կապի դուրս չի եկել։ Բաղդասարյանը կրկին հակադարձում է՝ ասելով, որ ընկերության ներկայացուցիչները Վրաստանում վարորդի եղբոր՝ Տիգրան Սարգսյանի հետ զբաղվում են բոլոր հարցերով։ Մենք փորձեցինք կապ հաստատել նաև վարորդի եղբոր՝ Տիգրան Սարգսյանի հետ, սակայն նրա հեռախոսահամարն անհասանելի էր։

 

Արփի Հակոբյան