ՀԿԵ-ն երկաթուղում ՃՏՊ-ները կանխելու նպատակով, անց է կացրել «Փրկիր կյանքը» անվտանգության ակցիան

Լուրեր

12.12.2024 | 15:32
ԼՂ-ից բռնի տեղահանված ՄԿՈւ հաստատությունների սովորողներն ուսման վարձի փոխհատուցում կստանան
12.12.2024 | 15:20
Հարավային Կորեայի նախագահը խոստացել է «պայքարել մինչև վերջ»
12.12.2024 | 15:09
ՏԿԵ նախարարը չբացառեց, որ Փարաքարում էլ կարող է փրայմերիզի մոդելը կիրառվել․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.12.2024 | 15:00
Բայրամովը՝ պայմանագրի 2 չհամաձայնեցված կետերի մասին, Շիրակի մարզպետը լքեց պաշտոնը․ ԼՈՒՐԵՐ
12.12.2024 | 14:51
Բաքուն հայտարարել է, թե «Ասադի ռեժիմն Ադրբեջանի համար խնդիրներ է ստեղծել միջազգային կազմակերպություններում»
12.12.2024 | 14:42
Գյումրիում ՔՊ-ն ցածր վարկանիշ չունի, 2021-ի ընտրությունները բարձր վարկանիշի մասին էին. Խուդաթյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.12.2024 | 14:33
Բացվել է «Երեկ և այսоր. Ժակ դը Մորգանի հետքերով» հայ-ֆրանսիական միջազգային ցուցահանդեսը
12.12.2024 | 14:23
Թրամփը Սի Ցզինպինին հրավիրել է իր երդմնակալությանը․ CBS News
12.12.2024 | 14:12
Ստորագրվել է Հայաստան-Իտալիա պաշտպանական համագործակցության 2025 թվականի ծրագիրը․ ՀՀ ՊՆ
12.12.2024 | 14:04
ԱՄՆ-ը զգուշացրել է ՌԴ-ի կողմից «Օրեշնիկ»-ով նոր հարձակման հավանականության մասին
12.12.2024 | 13:53
Աշխարհում գրանցված ծնունդների թիվն աճում է, սակայն 150 միլիոն երեխա դեռևս «անտեսանելի» է․ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը՝ երեխաների իրավական կարգավիճակի մասին
12.12.2024 | 13:44
ԵԱՀԿ հատուկ ներկայացուցիչը հայտարարել է Ուկրաինային ԵՄ-ի և ՆԱՏՕ-ի անդամակցությանը նախապատրաստելու ծրագրի մասին
12.12.2024 | 13:35
Խաղաղության պայմանագրի 2 կետում բաց հարցեր ունենք․ Ադրբեջանի ԱԳ նախարար
12.12.2024 | 13:33
Ռանչպարի սահմանային հատվածում փշալար կա վնասված, ոտնահետքեր են հայտնաբերվել
12.12.2024 | 13:24
Կադիրովը պնդում է, որ Ուկրաինան ԱԹՍ-ներով հարձակվել է Չեչնիայի ՆԳՆ հատուկ գնդի զորանոցի վրա
Բոլորը

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը սեպտեմբերի 9-ին՝ երկաթուղում ճանապարհատրանսպորտային պատահարները կանխելու նպատակով, անց է կացրել «Փրկիր կյանքը» անվտանգության ակցիան:

«Ակցիայի շրջանակներում տրանսպորտային միջոցների վարորդներին երկաթուղային գծանցներում բաժանվել են անվտանգ հատման կանոնների վերաբերյալ տեղեկատվական նյութեր:

Ակցիան անցել էր հանրապետության ողջ տարածքում, առավել ինտենսիվ երթևեկություն ունեցող գծանցներում: Միջոցառումը կազմակերպվել էր Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցների հետ համատեղ, որը երկաթուղային գծերի անվտանգ անցման կազմակերպման ու տեխնիկական հագեցվածության ոլորտում լայն լիազորություններ ունի:

Ընդհանուր առմամբ, հանրապետությունում կա 103 երկաթուղային գծանց, որից 30-ը՝ կարգավորվող, 73-ը՝ չկարգավորվող (այդ թվում` 4-ը ավտոմատ կարգավորվող): Բացի այդ, առկա է շուրջ 25 չթույլատրվող անցումներ, որոնք սպառնում են գնացքների երթևեկության անվտանգությանը:

Միայն ընթացիկ տարում, երկաթուղու աշխատողների օպերատիվ գործողությունների շնորհիվ, հնարավոր եղավ կանխել գնացքների երթևեկության անվտանգության վրա արտաքին վտանգավոր ազդեցությունների ավելի քան 250 դեպք:

Այնուամենայնիվ, միշտ չէ, որ պատահարները հնարավոր է կանխել: Այսպես, այս տարվա առաջին 8 ամիսներին երկաթուղում գրանցվել է ճանապարհատրանսպորտային պատահարների և վրաերթների 10 դեպք, այդ թվում կամուրջներից գծերի վրա ավտոմեքենաների ընկնելու 2 դեպք: 2019 թվականին գրանցվել է նման պատահարների առավելագույն քանակ՝ 28 դեպք:

«10-ամյա կոնցեսիոն աշխատանքի ընթացքում Հարավկովկասյան երկաթուղու գործառնական աշխատանքը շատ ավելի ինտենսիվ է դարձել. ավելացել է առանց կանգառների ընթացող գնացքների թիվը, գնացքների արագությունն աճել է 2,4 անգամ, քաշը՝ 34%-ով, երթևեկության ինտենսիվությունը՝ 7%-ով: Տեղական ինքնակառավարման մարմինները կարող են իրական աջակցություն ցուցաբերել երկաթուղում տրանսպորտային անվտանգության կանոնների խախտումների խնդրի լուծման հարցում:

Միայն համատեղ, ամենօրյա աշխատանքը և օրենքների խստագույն կատարումը կերաշխավորեն ինչպես երկաթուղու, այնպես էլ քաղաքացիների անվտանգությունը: Եվ ես մեր քաղաքացիներին կոչ եմ անում միշտ հիշել. գնացքը կանգնեցնելը ժամանակ է պահանջում, իսկ կյանքը կանգնեցնելու համար ընդամենը մեկ վայրկյան է անհրաժեշտ», – նշում է ՀԿԵ գնացքների երթևեկության անվտանգության գծով գլխավոր վերահսկիչ Սերգեյ Հարությունյանը»,- ասված է ՀԿԵ-ի տարածած հաղորդագրությունում: