Կրթությունը պետք է անցնի գործնականի․ Սերոբ Խաչատրյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

23.11.2024 | 15:55
Իսրայելի օդուժը հարվածներ է հասցրել Բեյրութի կենտրոնին ու արվարձաններին
23.11.2024 | 15:30
ՄԻՊ-ը փաստաբանական գործունեության հարկման հետ կապված դիմել է ՍԴ
23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
23.11.2024 | 13:49
Նույնիսկ Անգլիայում՝ 38 հազարանոց մարզադաշտում, զգում էինք ահռելի աջակցություն Նոայի երկրպագուներից․ Ավանեսյան
23.11.2024 | 13:33
NYMEX․ Ոսկու գինն աճել է
23.11.2024 | 13:14
Անահիտ Ավանեսյանը այցելել է «Հանրապետական շտապօգնության ծառայության» Շիրակի մարզային կայան
23.11.2024 | 12:56
Երկրաշարժ Ադրբեջանում․ այն զգացվել է նաև Սյունիքի մարզում՝ 3-4 բալ ուժգնությամբ
23.11.2024 | 12:34
ԱԺ պատգամավորներ կգործուղվեն Մոսկվա
23.11.2024 | 12:24
Իմ պատասխանը երկուշաբթի կհրապարակեմ. Հովիկ Աղազարյանը` մանդատը վայր դնելու մասին
23.11.2024 | 12:12
Վերադարձի՛ր շարք․ ՊՆ սոցիալական հոլովակը
23.11.2024 | 11:55
Բիոմետրիկ ծառայություններ՝ աշխարհահռչակ բիոտեխնոլոգիական, դեղագործական ընկերություններին. Մխիթար Հայրապետյանն այցելել է «Գուրուս» ընկերություն
23.11.2024 | 11:23
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 23-ի դրությամբ
Բոլորը

«Հանրակրթության չափորոշիչը գրվել է առանց երկու կարևոր քայլեր կատարելու, որոնց նոր պետք է հաջորդեր այս փաստաթղթի ստեղծումը։ Առաջինը՝ կարիքների գնահատումն է, ինչը, ցավոք, չի արվել։ 2015-ին արվել է կարիքների գնահատում, բայց հիմա երկրում իրավիճակն այլ է։ Կարիք կա հասկանալու՝ այս 16 տարվա ընթացքում ինչ է արվել կոնկրետ ձևավորող գնահատման հետ կապված, ինչու չի աշխատել և ինչ խոչընդոտներ են եղել։ Անհրաժեշտ է հասկանալ՝ ինչն է խնդիրը»,- հանրակրթության նոր չափորոշիչին վերաբերող քննարկմանն ասաց կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը։

Նա մտահոգություն ունի, որ 30-35 հոգանոց դասարաններում 22 ժամ պարապող ուսուցիչների համար ձևավորող գնահատում իրականացնելը բավական լուրջ բեռնվածություն է լինելու։

«Ես, ճիշտն ասած, համաձայն չեմ կարողունակություն բառի հետ։ Կառաջարկեի օգտագործել գործունակություններ բառը։ Կրթությունը պետք է անցնի ավելի գործնականի, քանի որ նախկին մոտեցումները կրթության եղել են տեսական, անգիր անելու վրա։ Կոմպետենցիան դպրոցից պահանջում է ոչ միայն տալ տեսական գիտելիք երեխային, այլ նաև դա հասցնել գործնականության աստիճանի»,- ասաց Սերոբ Խաչատրյանը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում: