Բանկերի հաճախորդներն ահազանգում են՝ գործարքները մերժվում են

Լուրեր

23.11.2024 | 17:33
Նոյեմբերի 25-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
23.11.2024 | 17:07
ԵՄ մուտքի արտոնագրերի ազատականացման երկխոսության մեկնարկը նոր շունչ կհաղորդի Հայաստան-ԵՄ համագործակցության օրակարգին․ ՆԳ նախարար
23.11.2024 | 16:53
ՏԿԵ նախարարն այցելել է Նոր Հաճնի կամուրջ, հանձնարարականներ տվել շինարարներին
23.11.2024 | 16:35
Թուրքիայի հետախուզության ղեկավարն ու գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցությունը հանդիպում են անցկացրել անվտանգության հարցերի շուրջ
23.11.2024 | 15:55
Իսրայելի օդուժը հարվածներ է հասցրել Բեյրութի կենտրոնին ու արվարձաններին
23.11.2024 | 15:30
ՄԻՊ-ը փաստաբանական գործունեության հարկման հետ կապված դիմել է ՍԴ
23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
23.11.2024 | 13:49
Նույնիսկ Անգլիայում՝ 38 հազարանոց մարզադաշտում, զգում էինք ահռելի աջակցություն Նոայի երկրպագուներից․ Ավանեսյան
23.11.2024 | 13:33
NYMEX․ Ոսկու գինն աճել է
23.11.2024 | 13:14
Անահիտ Ավանեսյանը այցելել է «Հանրապետական շտապօգնության ծառայության» Շիրակի մարզային կայան
23.11.2024 | 12:56
Երկրաշարժ Ադրբեջանում․ այն զգացվել է նաև Սյունիքի մարզում՝ 3-4 բալ ուժգնությամբ
23.11.2024 | 12:34
ԱԺ պատգամավորներ կգործուղվեն Մոսկվա
Բոլորը

Հայաստանյան բանկերի մի շարք հաճախորդներ ահազանգում են Factor.am-ին՝ տեղեկացնելով, որ անհնար է անկանխիկ գործարքներ իրականացնել։ Խոսքը վերաբերվում է ոչ միայն, օրինակ, սուպերմարկետում վճարում կատարելուն, այլև բանկոմատից գումար կանխիկացնելուն։

Քաղաքացիները դժգոհում են, որ կանգնում են տհաճ փաստի առաջ՝ խանութներում առևտուր են անում, բայց անկանխիկ վճարումը մերժվում է, և ստիպված են լինում ձեռնունայն դուրս գալ խանութից։

Որոշ դեպքերում անգամ ժամանակավորապես զրոյացել են քարտային հաշիվները, ինչպես, օրինակ, Ինեկոբանկի մի հաճախորդի պարագայում։ Բանկից նրան հորդորել են չանհանգստանալ, ու թեև զրոյացած հաշիվը քիչ անց վերականգնվել է, այդուհանդերձ, գործարք այդպես էլ հնարավոր չի եղել իրականացնել։

Factor.am-ը Կենտրոնական բանկից մեկնաբանություն խնդրեց բողոքների վերաբերյալ։ Հասարակայնության հետ կապերի ծառայության ղեկավար Հարություն Բերբերյանը պատասխանեց՝ չի կարող ասել, թե ինչ խնդիր կա, քանի որ գործ ունենք մասնավոր բանկերի հետ:

«Հստակ չեմ կարող ասել՝ խնդիրն ինչից է առաջացել։ Կարող է՝ մի բանկում խնդիր կա, մյուսում չկա, կարող է՝ դա նույնիսկ կախված է այն բանի հետ, որ վերջին օրերին սկսել են ավելի շատ անկանխիկ գործարքներ կատարել, և համակարգերում խնդիր է առաջացել։ Բայց կարող եմ ասել՝ համատարած, մասսայական նման խնդիր չկա, եթե լիներ, մենք դրա մասին կիմանայինք, որովհետև իրականացնում ենք մշտադիտարկում։ Հնարավոր են մասնավոր դեպքեր»,- ասաց Հարություն Բերբերյանը։

Նա քաղաքացիներին հորդորեց նման դեպքերում զանգահարել իրենց թեժ գծին, որտեղ յուրաքանչյուր դիմում անհատական ընթացք կստանա։

Հարկ է նկատել, որ թեժ գիծը աշխատում է մինչև 18։00-ն։