Երևանում կկառուցվի ճոպանուղի և մետրոյի 2 կայարան. Արթուր Մեսչյանը մանրամասնում է. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

25.11.2024 | 23:30
Էրդողանը ծրագրում է հաջորդ ժամկետով գրավել իշխանությունը․ TIME-ի անդրադարձը
25.11.2024 | 23:15
Միրզոյանը շնորհավորել է Վրաստանի ԱԳ նորանշանակ նախարարին
25.11.2024 | 23:08
Ադրբեջանի ՌՕՈՒ կործանիչներն ուսումնական թռիչքներ են իրականացրել
25.11.2024 | 22:48
Թուրքիայում երկրաշարժ է տեղի ունեցել
25.11.2024 | 22:33
Լոնդոնը ներկայացրել է ՌԴ «ստվերային նավատորմի» դեմ միջոցառումների ամենամեծ փաթեթը
25.11.2024 | 22:18
Ադրբեջանում ռազմական փորձագետի են կալանավորել` պետական գաղտնիք հրապարակելու մեղադրանքով
25.11.2024 | 22:01
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
25.11.2024 | 21:45
Սարի հակառակ կողմը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 21:30
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
25.11.2024 | 21:16
Ադրբեջանն ու ՆԱՏՕ-ն համագործակցության հարցեր են քննարկել
25.11.2024 | 21:01
Գեղարքունիքի մարզի մի շարք հասցեներում 24 ժամ ջուր չի լինի
25.11.2024 | 20:45
Ադրբեջանի թակարդն է ՀՀ-ի դեմ՝ «Արևմտյան Ադրբեջանի» թեզը հավասարեցնել Արևմտյան Հայաստանի հետ․ Արսեն Խառատյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 20:28
ՆԱՏՕ-ի ղեկավարությունն արևմտյան խոշոր ընկերություններին կոչ է արել պատրաստվել պատերազմի
25.11.2024 | 20:14
Թուրքիայում 2 ռուս օդաչուներ 5 տարվա ազատազրկման են դատապարտվել
25.11.2024 | 20:00
Լեհաստանի նախագահը Հայաստանում է
Բոլորը

Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը հրավիրված ասուլիսի ընթացքում խոսեց Երևանում նոր ճոպանուղու կառուցման ծրագրի մասին: Պարոն Մեսչյանը պարզաբանեց՝ Նորքի զանգվածից դեպի քաղաքի կենտրոն տրանսպորտային կոլապսը լուծելու նպատակ կա ճոպանուղիով: Նախատեսվում է ունենալ տասներկու տեղանոց մոդուլներ. «Որպեսզի որպես տրանսպորտ այն աշխատի, պետք է ճոպանուղին լինի բազմամոդուլ: Դա, իհարկե, որոշակի թանկություն է բերում, բայց սա է, տարբերակ չկա: Մենք ինչքան գումար էլ ունենանք, Նորքի զանգվածը մետրոյով չի ապահովվելու: Միակ ճանապարհը ճոպանուղին է: Հիմա բանակցում ենք երկու՝ իտալական և շվեյցարական ընկերությունների հետ: Իրենց հետ համաձայնության գալուց հետո ավելի մանրամասն կասեմ սրա մասին»:

Պարոն Մեսչյանի խոսքով՝ փոխվել է ճոպանուղու ուղղությունը, քաղաքի ներքևի հատվածում կլինի ոչ թե մեկ, այլ երկու կանգառ. «Քանի որ ճոպանուղին լինելու է տենդերով, այդ երկու կազմակերպություններըը կներկայացնեն իրենց առաջարկները և ավելի պարզ կլինի գումարային չափը, տենդերով կորոշվի: Չորս թեկնածուներից կհաղթի այն, որի առաջարկն ավելի մատչելի կլինի»: Մետրոյի Աջափնյակի կայարանները կառուցելու համար քաղաքապետարանն այսօր փաթեթ է պատրաստում, որտեղ կարվի նաև ֆինանսական հաշվարկ և կներկայացվի կառավարություն. «Խոսքն Աջափնյակի մետրոյի երկու կայարանների մասին է: Ֆինանսական բավականին մեծ ծախսեր են կապված այս կառույցների հետ, մենք ուզում ենք սահմանափակվել ամենաստրատեգիական գծով՝ կապենք քաղաքը Աջափնյակի հետ: Հետագայում դա կշարունակվի դեպի Դավթաշեն, բայց դա արդեն կլինի մի փոքր հետո։ Ժամանակին Աջափնյակի գծի վրա արդեն 250 միլիոն ծախսվել է, հարց է ծագում՝ որտեղից ենք փող ճարելու: Մետրոն մի այնպիսի օբյեկտ է, որի համար միշտ փող կճարվի: Կլինեն ինվեստորներ, որոնց հետ հիմա աշխատում ենք: Հարցը հետևյալն է՝ ինչքանո՞վ է ռեալ, ասեմ, որ իրական է, հաստատ»:

Հյուսիսային պողոտա-Տերյան փողոց հատվածում գտնվող «ՍՈՍ» անունով հայտնի շենքի ճակատագրի մասին ասաց հետևյալը. «Ինձ համար շենքը միայն քար ու ցեմենտ չէ, դա մարդիկ են, որոնք ապրում են այդ շենքում: Հարցն այն է, որ այդ շենքում ապրում են հին երևանցիներ, մարդիկ, որոնք ողջ կյանքն այդտեղ են ապրել: Էստեղ մի խնդիր կա՝ եթե բոլոր բնակիչները միասին ասեն ոչ, էնքան հեշտ կլիներ, գիտե՞ք: Մի մասը գումար վերցրին գնացին, մի մասը համաձայնվեցին, էդ կառույցի ճակատային խնդիրները կարելի է լուծել, քանդել ճիշտն ասած… գիտեք, քանդելուց հեշտ բան չկա, էդ կառույցի վերաբերյալ ես չեմ շտապում: Եկեք մի քիչ սպասենք»,- ասաց Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը:

«Իմ ղեկավարն իմ քաղաքն է, ոչ մեկի առջև, բացի իմ քաղաքից, պատասխանատու չեմ»,- թեման եզրափակեց մայրաքաղաքի գլխավոր ճարտարապետը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: