Երևանում կկառուցվի ճոպանուղի և մետրոյի 2 կայարան. Արթուր Մեսչյանը մանրամասնում է. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.01.2025 | 09:53
«Հայաստան-ԵՄ ռազմավարական գործընկերության խթանումը Վիշեգրադյան քառյակի փորձի հիման վրա». ՈՒՂԻՂ
16.01.2025 | 09:49
Տրանսպորտային քարտերը՝ նաև Երևանի զբոսաշրջային տեղեկատվական կենտրոններում
16.01.2025 | 09:30
Վայոց ձորի, Արագածոտնի մարզերում և Անիի տարածաշրջանում ձյուն է տեղում
15.01.2025 | 23:34
Իսրայելն ու ՀԱՄԱՍ-ը հրադադարի համաձայնագիր են ստորագրել
15.01.2025 | 23:30
Բաքուն հայտնում է Քարվաճառում ադրբեջանցի զինծառայողի ինքնասպանության մասին
15.01.2025 | 23:13
Էրդողանը հայտարարել է, թե Թուրքիան ունակ է «ջախջախելու» բոլոր ահաբեկիչներին և կոչ արել «ձեռքերը հեռացնել» Սիրիայից
15.01.2025 | 22:57
ՀԱՄԱՍ-ը Իսրայելի կողմից ոչնչացված բոլոր զինյալներին փոխարինող է գտել․ Բլինքեն
15.01.2025 | 22:49
Կստեղծվի ոստիկանության բարեփոխումները համակարգող նոր խորհուրդ․ վարչապետը համակարգող խորհրդի նախագահն է
15.01.2025 | 22:42
Թրամփն այլևս չի խոստանում 24 ժամում վերջ տալ Ուկրաինայի հակամարտությանը. FT
15.01.2025 | 22:27
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
15.01.2025 | 22:14
ԵՄ-ն Ադրբեջանին կոչ է անում ազատ արձակել իրենց հիմնարար իրավունքների իրացման համար ձերբակալվածներին
15.01.2025 | 22:00
ԵՏՄ-ից դուրս գալու հայտ ՀՀ-ն չի ներկայացրել․ այս պահին դրանից խոսելը ժամանակավրեպ է․ Ծովինար Վարդանյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.01.2025 | 21:49
Քննարկվել են ԱՄՆ ՄԶԳ-ի կողմից Հայաստանում իրականացվող ծրագրերին
15.01.2025 | 21:34
Ռուսաստանն օդային հարձակումներ էր ծրագրել Լեհաստանի և այլ երկրների դեմ․ Տուսկ
15.01.2025 | 21:20
ՀՀ ԱԳ փոխնախարարը ԱՄՆ կոնգրեսականներին է ներկայացրել Հարավային Կովկասում անվտանգային իրավիճակը
Բոլորը

Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը հրավիրված ասուլիսի ընթացքում խոսեց Երևանում նոր ճոպանուղու կառուցման ծրագրի մասին: Պարոն Մեսչյանը պարզաբանեց՝ Նորքի զանգվածից դեպի քաղաքի կենտրոն տրանսպորտային կոլապսը լուծելու նպատակ կա ճոպանուղիով: Նախատեսվում է ունենալ տասներկու տեղանոց մոդուլներ. «Որպեսզի որպես տրանսպորտ այն աշխատի, պետք է ճոպանուղին լինի բազմամոդուլ: Դա, իհարկե, որոշակի թանկություն է բերում, բայց սա է, տարբերակ չկա: Մենք ինչքան գումար էլ ունենանք, Նորքի զանգվածը մետրոյով չի ապահովվելու: Միակ ճանապարհը ճոպանուղին է: Հիմա բանակցում ենք երկու՝ իտալական և շվեյցարական ընկերությունների հետ: Իրենց հետ համաձայնության գալուց հետո ավելի մանրամասն կասեմ սրա մասին»:

Պարոն Մեսչյանի խոսքով՝ փոխվել է ճոպանուղու ուղղությունը, քաղաքի ներքևի հատվածում կլինի ոչ թե մեկ, այլ երկու կանգառ. «Քանի որ ճոպանուղին լինելու է տենդերով, այդ երկու կազմակերպություններըը կներկայացնեն իրենց առաջարկները և ավելի պարզ կլինի գումարային չափը, տենդերով կորոշվի: Չորս թեկնածուներից կհաղթի այն, որի առաջարկն ավելի մատչելի կլինի»: Մետրոյի Աջափնյակի կայարանները կառուցելու համար քաղաքապետարանն այսօր փաթեթ է պատրաստում, որտեղ կարվի նաև ֆինանսական հաշվարկ և կներկայացվի կառավարություն. «Խոսքն Աջափնյակի մետրոյի երկու կայարանների մասին է: Ֆինանսական բավականին մեծ ծախսեր են կապված այս կառույցների հետ, մենք ուզում ենք սահմանափակվել ամենաստրատեգիական գծով՝ կապենք քաղաքը Աջափնյակի հետ: Հետագայում դա կշարունակվի դեպի Դավթաշեն, բայց դա արդեն կլինի մի փոքր հետո։ Ժամանակին Աջափնյակի գծի վրա արդեն 250 միլիոն ծախսվել է, հարց է ծագում՝ որտեղից ենք փող ճարելու: Մետրոն մի այնպիսի օբյեկտ է, որի համար միշտ փող կճարվի: Կլինեն ինվեստորներ, որոնց հետ հիմա աշխատում ենք: Հարցը հետևյալն է՝ ինչքանո՞վ է ռեալ, ասեմ, որ իրական է, հաստատ»:

Հյուսիսային պողոտա-Տերյան փողոց հատվածում գտնվող «ՍՈՍ» անունով հայտնի շենքի ճակատագրի մասին ասաց հետևյալը. «Ինձ համար շենքը միայն քար ու ցեմենտ չէ, դա մարդիկ են, որոնք ապրում են այդ շենքում: Հարցն այն է, որ այդ շենքում ապրում են հին երևանցիներ, մարդիկ, որոնք ողջ կյանքն այդտեղ են ապրել: Էստեղ մի խնդիր կա՝ եթե բոլոր բնակիչները միասին ասեն ոչ, էնքան հեշտ կլիներ, գիտե՞ք: Մի մասը գումար վերցրին գնացին, մի մասը համաձայնվեցին, էդ կառույցի ճակատային խնդիրները կարելի է լուծել, քանդել ճիշտն ասած… գիտեք, քանդելուց հեշտ բան չկա, էդ կառույցի վերաբերյալ ես չեմ շտապում: Եկեք մի քիչ սպասենք»,- ասաց Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը:

«Իմ ղեկավարն իմ քաղաքն է, ոչ մեկի առջև, բացի իմ քաղաքից, պատասխանատու չեմ»,- թեման եզրափակեց մայրաքաղաքի գլխավոր ճարտարապետը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: