ԱՊՊԱ-ն կթանկանա՞․ ռիսկային վարորդները կվճարեն ավելի շատ, ոչ ռիսկայինները՝ ավելի քիչ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

23.11.2024 | 20:00
Չի ներկայացվել գույքի և ունեցվածքի 509 հայտարարագիր՝ 4 տարում․ ի՞նչ է սպասվում օրինախախտներին. ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ
23.11.2024 | 19:28
Ֆուտբոլի կանանց ազգային հավաքականը սկսում է նախապատրաստվել ընկերական խաղերին
23.11.2024 | 19:17
Երևանի և Կոտայքի մարզի մի շարք հասցեներում 24 ժամ ջուր չի լինի
23.11.2024 | 19:00
Այսօր չկան կիրթ մեկենասներ, հայ կոմպոզիտորները ճանաչելի չեն դրսում, պետությունը մեծ անելիք ունի. Սաթյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 18:09
Երևանի 3 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
23.11.2024 | 17:33
Նոյեմբերի 25-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
23.11.2024 | 17:07
ԵՄ մուտքի արտոնագրերի ազատականացման երկխոսության մեկնարկը նոր շունչ կհաղորդի Հայաստան-ԵՄ համագործակցության օրակարգին․ ՆԳ նախարար
23.11.2024 | 16:53
ՏԿԵ նախարարն այցելել է Նոր Հաճնի կամուրջ, հանձնարարականներ տվել շինարարներին
23.11.2024 | 16:35
Թուրքիայի հետախուզության ղեկավարն ու գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցությունը հանդիպում են անցկացրել անվտանգության հարցերի շուրջ
23.11.2024 | 15:55
Իսրայելի օդուժը հարվածներ է հասցրել Բեյրութի կենտրոնին ու արվարձաններին
23.11.2024 | 15:30
ՄԻՊ-ը փաստաբանական գործունեության հարկման հետ կապված դիմել է ՍԴ
23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
Բոլորը

«Ապահովագրական ընկերություններում շուրջ յոթ տարի է գործում է գանձման մեկ հաստատված դրույքաչափ։ Վերջերս, սակայն, հարկ է առաջացել փոխել  այդ դրույքաչափերը՝ դրանով իսկ բարենպաստ պայմաններ ստեղծելով թե՛ վարորդների, թե՛ ապահովագրական ընկերությունների համար։ Այդ փոփոխություններով ապահովագրական բյուրոն հնարավորություն է տալիս ապահովագրական ընկերություններին մրցակցել և դրանով դաշտն ավելի ազատական է դառնալու։ Ապահովագրական ընկերությունների համար հաստատված դրույքաչափեր չեն լինելու, և այդ ընկերությունները տարբեր մեքենաների համար կկարողանան, ըստ նախապես սահմանված շեմի, սահմանել առանձին դրույքաչափ։ Ապահովագրական բյուրոն, սակայն, այս գործընթացը կվերահսկի՝ սահմանելով  նվազագույն և առավելագույն շեմեր։ Այս փոփոխությունը չի բերի  գլոբալ թանկացումներ, պարզապես այս կարգավորման արդյունքում ռիսկային վարորդները կվճարեն ավելի շատ, ոչ ռիսկայինները՝ ավելի քիչ»,- այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց «Վարորդի Ընկեր» ԻՀԿ նախագահ, «Ավտոապահովագրողների բյուրոյի» խորհրդի անդամ Տիգրան Քեյանը։

Ըստ Տիգրան Քեյանի՝ առաջարկվող փոփոխությամբ փաստորեն նույն մեքենայի  համար  տարբեր ապահովագրական ընկերություններ կսահմանեն տարբեր  չափի  գումար՝ մի դեպքում դա կարող է լինել օրինակ 10․000 դրամ, մեկ այլ դեպքում՝ 20․000 դրամ։

«Վարորդի Ընկեր» ԻՀԿ նախագահի փոխանցմամբ՝ մինչ օրս եղել են ապահովագրական ընկերություններ, որոնք 10 տոկոս են միջնորդավճար տվել, կամ 15-35: «Սա ոչ թե շուկայական հարաբերություն, այլ անօրինական գործողություն է եղել»,- ասաց Քեյանը:

Հարցին՝ ԱՊՊԱ-ն այս փոփոխությունների հետևանքով թանկանա՞լու է,  Տիգրան Քեյանը պատասխանեց, որ որոշ հատվածի համար հնարավոր է, որ թանկացում լինի:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։