ԱՊՊԱ-ն կթանկանա՞․ ռիսկային վարորդները կվճարեն ավելի շատ, ոչ ռիսկայինները՝ ավելի քիչ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

13.12.2024 | 14:22
Պեսկովը հայտնել է, որ Պուտինի և Փաշինյանի հանդիպում Մոսկվայում չի նախատեսվում
13.12.2024 | 14:08
Դամասկոսում Թուրքիայի դեսպանությունն ավելի քան մեկ տասնամյակ անց կվերսկսի գործունեությունը
13.12.2024 | 13:44
Այսօր Թբիլիսիում մեկ տասնյակից ավելի բողոքի ակցիաներ են նախատեսված
13.12.2024 | 13:35
Պետք է լուծում տալ թափառող շների խնդրին ողջ հանրապետությունով․ ՏԿԵՆ-ում մարզպետների մասնակցությամբ խորհրդակցություն է անցկացվել
13.12.2024 | 13:24
ԱՄՆ-ն Ուկրաինային 500 մլն դոլարի ռազմական օգնություն կտրամադրի
13.12.2024 | 13:15
Անկարայում ընթացող Բլինքեն-Ֆիդան բանակցությունների օրակարգում են նաև Հայաստան-Ադրբեջան զարգացումները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 13:08
Նորատուսցի տղամարդու մեքենայում ապօրինի որսած սիգ տեսակի ձուկ է հայտնաբերվել
13.12.2024 | 12:58
Բլինքենն ու Էրդողանն Անկարայում քննարկել են Սիրիայում իշխանությունը ներառական կառավարությանը փոխանցելու ընդհանուր շահը
13.12.2024 | 12:49
Կարմիրբերետավորը մսավաճառի պարանոցից սեղմած քարշ է տալիս․ ԳՈՒՄ-ի շուկայից բերման ենթարկվածներ կան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 12:46
Երևանում հանրային սննդի օբյեկտի արտադրական գործունեություն է կասեցվել․ ՍԱՏՄ
13.12.2024 | 12:34
Մոլդովայի խորհրդարանը երկրում արտակարգ դրություն է հայտարարել Էներգետիկ ճգնաժամի պատճառով
13.12.2024 | 12:21
Հայտնաբերվել է 3 հետախուզվող
13.12.2024 | 12:09
ԱՄՆ-ը վիզային սահմանափակումներ է մտցրել Վրաստանի 20 քաղաքացու նկատմամբ
13.12.2024 | 12:00
Փաշինյանը Մոսկվա է մեկնել, ՀՀ-Թուրքիա երկաթուղու վերագործարկման քաղաքական պայմանավորվածություն չկա․ ԼՈՒՐԵՐ
13.12.2024 | 11:53
Մոսկվան կգործադրի բոլոր ջանքերը՝ եռակողմ պայմանավորվածությունները կյանքի կոչելու համար․ ՌԴ ԱԳ փոխնախարար
Բոլորը

«Ապահովագրական ընկերություններում շուրջ յոթ տարի է գործում է գանձման մեկ հաստատված դրույքաչափ։ Վերջերս, սակայն, հարկ է առաջացել փոխել  այդ դրույքաչափերը՝ դրանով իսկ բարենպաստ պայմաններ ստեղծելով թե՛ վարորդների, թե՛ ապահովագրական ընկերությունների համար։ Այդ փոփոխություններով ապահովագրական բյուրոն հնարավորություն է տալիս ապահովագրական ընկերություններին մրցակցել և դրանով դաշտն ավելի ազատական է դառնալու։ Ապահովագրական ընկերությունների համար հաստատված դրույքաչափեր չեն լինելու, և այդ ընկերությունները տարբեր մեքենաների համար կկարողանան, ըստ նախապես սահմանված շեմի, սահմանել առանձին դրույքաչափ։ Ապահովագրական բյուրոն, սակայն, այս գործընթացը կվերահսկի՝ սահմանելով  նվազագույն և առավելագույն շեմեր։ Այս փոփոխությունը չի բերի  գլոբալ թանկացումներ, պարզապես այս կարգավորման արդյունքում ռիսկային վարորդները կվճարեն ավելի շատ, ոչ ռիսկայինները՝ ավելի քիչ»,- այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց «Վարորդի Ընկեր» ԻՀԿ նախագահ, «Ավտոապահովագրողների բյուրոյի» խորհրդի անդամ Տիգրան Քեյանը։

Ըստ Տիգրան Քեյանի՝ առաջարկվող փոփոխությամբ փաստորեն նույն մեքենայի  համար  տարբեր ապահովագրական ընկերություններ կսահմանեն տարբեր  չափի  գումար՝ մի դեպքում դա կարող է լինել օրինակ 10․000 դրամ, մեկ այլ դեպքում՝ 20․000 դրամ։

«Վարորդի Ընկեր» ԻՀԿ նախագահի փոխանցմամբ՝ մինչ օրս եղել են ապահովագրական ընկերություններ, որոնք 10 տոկոս են միջնորդավճար տվել, կամ 15-35: «Սա ոչ թե շուկայական հարաբերություն, այլ անօրինական գործողություն է եղել»,- ասաց Քեյանը:

Հարցին՝ ԱՊՊԱ-ն այս փոփոխությունների հետևանքով թանկանա՞լու է,  Տիգրան Քեյանը պատասխանեց, որ որոշ հատվածի համար հնարավոր է, որ թանկացում լինի:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։