Հայաստանը պետք է ներկայացնենք իրադարձային զբոսաշրջությամբ․ տնօրենն ամփոփում է արդյունքները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

02.11.2024 | 14:03
ՀՀ ոստիկանությունը քաղաքական պատվեր է կատարում․ Հ․ Ավետիսյանը դիմեց Ոստիկանությանը և ԱՄՆ դեսպանին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
02.11.2024 | 13:46
Ղազախստանին առաջարկել են դառնալ BRICS-ի գործընկեր
02.11.2024 | 13:33
Հրդեհ Աքորի գյուղում, այրվել է տան տանիք
02.11.2024 | 13:09
Նոյեմբերի 1-ին «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքագրվել է 31 678 200 ՀՀ դրամ
02.11.2024 | 12:51
Հովհաննես Ավետիսյանի ասուլիսը
02.11.2024 | 12:48
Հայաստանը Չեխիայում ռազմական կցորդ ունի
02.11.2024 | 12:34
Ծանրորդ Ալեքսանդր Լազարյանը` Եվրոպայի Մ20 տարեկանների չեմպիոն
02.11.2024 | 12:00
NYMEX․ Ոսկու գինը նվազել է
02.11.2024 | 11:44
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 2-ի դրությամբ
02.11.2024 | 11:21
Նավթի գները նվազել են
02.11.2024 | 10:58
Ձորաղբյուրում բախվել են «Opel» և «Moskvich» մակնիշի մեքենաներ․ կա մեկ զոհ և մեկ տուժած
02.11.2024 | 10:35
Լիլիթ Մակունցը մասնակցել է ԱՄՆ պետքարտուղարությունում կազմակերպված միջոցառմանը
02.11.2024 | 10:07
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
01.11.2024 | 23:19
Հրդեհ Գյումրու տներից մեկում
01.11.2024 | 23:00
Թուրքիան 2021թ․ ի վեր մերժել է պայմանական վաղաժամկետ ազատ արձակել ավելի քան 8521 բանտարկյալների՝ թիրախավորելով քաղբանտարկյալներին
Բոլորը

Հայաստանի զբոսաշրջության զարգացման հիմնադրամը, լինելով պետական մարկեթինգային քաղաքականություն իրականացնող մարմին, իր հիմնական գործունեությունն իրականացնում  է տեղեկատվական քաղաքականության դաշտում, ինչի հետևանքով այս տարի հիմնադրամի կայքի հասանելիությունը հասել է 700 հազարի,  ֆեյսբուքյան հետևորդների թիվը՝ 62 հազարի, իսկ ինստագրամում այս հիմնադրամն ունի 41 հազար հետևորդ։ Միևնույն ժամանակ՝ խոշոր հարթակներում տարածվել են երկրի ճանաչողությանը նպաստող հոդվածներ և հրապարակումներ։

Այս մասին այսօր հրավիրված ամփոփիչ ասուլիսի ընթացքում, անդրադառնալով հիմնադրամի գործունեության 7 ամիսների աշխատանքին, ասաց հիմնադրամի տնօրեն Արա Խզմալյանը։

«Մեր երկիրը միջազգային շուկայում նախկինում ճանաչվում էր պատմամշակութային արժեքներով, սակայն մենք եկել ենք մի որոշման, որ երկիրը պետք է ներկայացնենք ոչ միայն որպես թանգարան բաց երկնքի տակ, այլ նաև ստեղծված նոր արդյունքներով, օրեցօր զարգացող իրադարձային զբոսաշրջությամբ և տարբեր փառատոներով»,- ասաց Խզմալյանը։

Վերջինս նաև նշեց, որ ի թիվ այլ արտասահմանյան հայտնի պարբերականների,  հայտնի մի քանի օդանավակայանների պաշտոնական հրատարակիչ ընկերություններից մեկը  հրապարակել է  հոդված Հայաստանի մասին, որը տպագրվել է 10 հազար օրինակով, տարածում ունի ավելի քան 39 երկրում և ապահովում է 10 մլն հասանելիություն։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։